{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

3d briller i biografen ?? {{forumTopicSubject}}

hey..

jeg har tænkt på om når man kommer ind i biografen og vil fx se Avatar i 3D for man så nogle briller eller skal man købe nogen ??

har længe tænkt på det.. går ikk så tit i biografen men skal ha brugt nogle billeter jeg fik engang i julegave fra mit arbejde..

håber nogen svarer smiley

tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3d briller i biografen ??
  • Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 123
    #1   3. mar 2010 Ja du får brillerne med.. men en 3d film er dyrere at se end den normal, så tror du skal lægge lidt penge ved siden af gavekortet, for at se en film i 3d.

• #2   3. mar 2010 Som Peter siger.. Så får du dem, når du går ind i biografen smiley Og Avatar er bare en super fed film - så glæd dig!

• #3   3. mar 2010 Du får billerne filmen koster omkring 130 kr når det er 3D, og når du går kan du bare tage brillerne med dig!

• #4   3. mar 2010 okay.. tak for de hurtige svar allesammen..

i den bio jeg vil se den er der kun den 3d version og ikk 2D.. men det ok når man ikk går i biffen så tit.. smiley

og jeg glædr mig.. ska måske se den med min svoger ;D

• Thomas i
    Thomas i Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #5   3. mar 2010 i randers koster brillerne en 10er

• #6   3. mar 2010 de der briller.. er det de der pap nogle ??

• #7   3. mar 2010 i randers så køber man dem de koster 10kr og du kan tage dem med hjem. men så dan var det ikke i starten der lånte man dem men det var for problematisk for biografen fordi de skule vaske dem værgang

• #8   3. mar 2010 okay..

jeg har lige bestilt pladser og skal betale 50kr ekstra for hver mand. og at man får brillerne med. og at det ikk er de der pap nogle..

ska sidde på række 6 sæde 3-1 ;D næsten lige i midten smiley blir fed.. ska se den med min svoger. smiley

• #9   3. mar 2010 dem jeg fik var i plastik så det er ikke de der pap nogle har gørt at de er trælse at have på vis man bruger briller og skal have bægge på

• #10   3. mar 2010 så har jeg været inde og se den..

den er monster FED !!!

ja brillerne er irriterende at have på de glider ned hele tiden.. bruger selv briller,
    jeg sys det er pisse dårligt at man skal ''købe'' brillerne hver gang man er inde og se en 3D film.. for så står man med flere par.

men ellers en mega fed film.. min svoger han fald ikk i søvs selvom han var træt . hehe
    men er lidt skuffet over 3d effekten. sys ikk det kom så meget ud fra lærredet.. nå men pyt

• #11   4. mar 2010 man behøver ikke købe nye briller vær gang

Kommentér på:
3d briller i biografen ??

Annonce