{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Køb af tv. {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

http://getmore.dk/specifikationer-philips-42pfl5604h/lcd-tv/42pfl5604h_132210_ps.html

Jeg overvejer at købe dette tv, jeg har hørt det skulle være godt.

Nogle der har en kommentar til det og ved om jeg kan sætte min ps2, xbox og digital box til, det kræver jo 3 scar stik, men så vidt jeg kan se kan man? eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af tv.
  • #1   23. feb 2010 Det ser ud til at være fint nok.
    Så vidt jeg kan se, er der 2 scartstik? (Billede på wupti), men man kan købe sådan nogle ekstra scartstik dåser og sætte i - Ligesom med en forlængerledning med flere stik, hvis du forstår. De er ikke så dyre rundt omkring, fx i Harald Nyborg..


  • #2   23. feb 2010 forstår godt smiley men billedet på wupti er der også sådan 3 runde, med råd, hvid og gul, mener man kan sætte noget af det til der?

  • #3   23. feb 2010 Køb et sony w5500 istedet, godt nok lidt dyrere..

    hifipriser.dk - Pris database
    trustpilot.dk - Se om stedet er okay at handle med..



  • #5   23. feb 2010 Nåår ja - Hvis du har sådan et kabel kan det sagtens bruges. Gør jeg selv fra min dvd..

    Men hvis du bruger fjernsynet meget til spil, så køb sony. Det meget bedre. Da mine forældre skulle købe sit for nogle år tilbage, der sagde ham i expert, at dhvis man bruger det til spil, må man bare købe sony for at få bedre billede.

    Har selv sony - Og jeg er fuldt ud tilfreds. rigtig godt billede og kvalitet. smiley


  • #7   23. feb 2010 Simon L også kun prisforøgelse på 40% smiley

  • #9   23. feb 2010 Har set det til 5999,-.. stadig over budget. men ikke så meget smiley

  • #11   23. feb 2010 Nej undskyld 38,7% så da - Er da ked jeg ikke er bedre til hovedregning smiley

    Din skærm fra (bilka - wupti pris) / wupti pris..

    Så den skærm DU havde fundet er små 40% prisforøgelse.



  • #14   24. feb 2010 Simon lig den joint og læs..

    Den skærm #0 kigger på er Philips 42PFL5604H til 4899,-

    Du forslår en skærm som hedder Sony 40EX500 til 6799,-

    Man må jo gå udfra at hans budget ligger omkring de 5000,- eftersom han spørger til den skærm.
    Det er der jeg siger den skærm (philips) i forhold til den du forslår (sony) er 38,7% dyre, og der for nok uden for budget.

    6799 - 4899
    _____________ =0,3878=38,78%= Prisforskel i procent på philips og sony
    4899

    Ja jeg glemte at runde op tidligere...

    Er du med nu?...


  • #16   24. feb 2010 Inden du beskylder for at være blinde, så lad vær med at spil popsmart. Havde ikke set dit indlæg smiley

    Men wtf vi fandt ud af det..

    Ha en god aften smiley


  • #17   24. feb 2010 Desuden hvordan kan du tro det. kan da ikke bestemme budget for #0 smiley

Kommentér på:
Køb af tv.

Annonce