{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommer i DR1 imorgen. :)
  • #2   11. feb 2010 Haha. Så lad vær. smiley

  • #3   11. feb 2010 Autonom fanden føj for satan

  • #4   11. feb 2010 Dolle: Jeg har faktisk et arbejde og jeg kaster ikke med brosten. Sådan nogle vejer ca. et ton. smiley

  • #5   11. feb 2010 Og jeg er heller ikke autonom. Det var da helt vildt med jer.

  • #7   11. feb 2010 Nemlig. smiley

  • #9   11. feb 2010 Skal i snakke om pels og synd-for-dyrene-ting?

  • #10   11. feb 2010 Vi skal snakke om pels i andledning af mode ugen.

  • #11   11. feb 2010 Gør du det. Det siger bare lidt om dig. smiley

  • #12   11. feb 2010 Hvordan FUCK kan man begynde at diskutere PELS når en person glædeligt siger hun skal ind og se live talkshow... WHAT THE FUCK!!!

    Hvis man kan lide talkshowet, og ikke gider se det fordi en person man formoder værende autonom skal være deltagende publikum, ja så er man sgu for svag af hjerte... styr jer for HELVEDE man xD

    Anders Lund Madsen er jo genial... også selvom han interviewer Sidney Lee, ikk? Det var et fedt interview, selvom jeg ikke kan fordrage Sidney Lee... så op i røven hvem der er publikum, bare jeg kan lide det?!

    srsly... chill xD


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #13   11. feb 2010 René V: Tillad mig at citere trådstarteren:
    "Vi skal snakke om pels i andledning af mode ugen."
    Deraf pels-snakken...


  • #14   11. feb 2010 Bååh: Hvis du ikke kan tage noget, lad vær med at vær i debatter som denne.

    Vi er alle tre veganere, og vi kommer ikke ind på kød eller andre ting, det handler udelukkende om pels..

    Réne: Må de selv om. smiley
    Hvis folk ikke har mere og skal dømme så hårdt og og være så hadske, så ødelægger de noget for sig selv i sidste ende. smiley


  • #15   11. feb 2010 "Og hvem fuck tror du egentlig du er.. jeg siger det jeg vil, når jeg vil..
    er så skide træt af folk fra baboom de tror at de kan bestemme hvad man ska sige og mene... "


  • #16   11. feb 2010 Umiddelbart vil jeg ikke mene aktivister er uden hjerne... Derimod kan det debatteres om de mange politikere vi har i landet er født med en. Men det er da slet ikke det der skal diskuteres i denne tråd, så forstår ikke hvorfor du føler for at hakke på aktivister og... autonome... og hvad du nu ellers finder på...

    Der er lukket op for, om man vil se Anders Lund Madsens talkshow imorgen grundet at 'Yellow Ranger' kommer... Kan du holde dig til emnet, eller skal du kæfte op hver gang du ser en du formoder værende autonom? For så er du satme da et trættende menneske xD


  • #17   11. feb 2010 Fordi dét har jo sindsygt meget med trådens overskrift og emne at gøre...

    Ærgeligt du kun kan holde til 1kg kød (okse-, svine-, kyllinge-, hunde-, hestekød??? Det nævner du ikke)
    - Ellers kunne vi have spist om kap...

    Hvis du så bare kunne stave til prærieulv ville du måske lyde sej... men du må hygge dig med dit slatne måltid og tv, for det lyder fandme ensomt xD

    I'm out - lortetråd. smiley


  • #18   11. feb 2010 Vil slutte af med at sige at du: Dolle, synker lavere og lavere hver gang jeg snakker med dig.
    Hyg dig med dit kød og pels, du gør dig selv til grin i sidste ende. smiley
    Slut.


  • Alfons !
    Alfons ! Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 59
    #19   11. feb 2010 Hvorfor overhoved være veganer? Det gør jo ingen forskel.
    De dræber ikke mindre dyr fordi der er mindre de spiser kød. Derimod bliver mere kød bare smidt ud.

    Er det så ikke lidt syndt at man har dræbt dyrene forgæves fordi hoebags som jer ikke gider æde det.


  • #20   12. feb 2010 Alfons: Fordi dyr ikke ville blive drabt, hvis folk ikke ville spise dem. Det hænger sammen..
    Sonny: Jeg er ikke autonom.

    Hold jer til emnet hvis i skal sige noget, JAJA jeg ar fattet i hader autonome, men det er jeg ikke.. Har aldrig kasted en sten, brændt en bil eller smadret uskyldiges ting.. Og jeg hader nu også typer som dig kommer med irrelevante kommentare.


  • #21   12. feb 2010 Seriously Dolle, hvis jeg skrev alt om hvad jeg foretager mig i mit liv på baboom, så ville det sgu tage en livstid... Jeg skriver selvfølgelig kun hvad der er relevant for siden, og på den her side er jeg en computernørd.

    Derudover generaliserer du over falske antagelser... du har ikke for meget at rode med oveni. Seriøst, tag en chill pill, 'mkay?


Kommentér på:
Kommer i DR1 imorgen. :)

Annonce