{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Michael Jackson
  • #1   18. okt 2009 (link fjernet)
    Ikke det bedste afsnit, men der er da nogle grineren øjeblikke med Hr. Jackson ^^


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
    #2   19. okt 2009 Ja det skal jeg, og for helvede jeg glæder mig..

    Dolle !

    Det er meget muligt du ikke kan det, men det viser også lidt hvor snævertsynet du er... Der findes ikke en musiker/gruppe der har betydet så meget for musikken, som MJ har. Spørger du sangere idag vil en stor del af dem også fortælle, at de er blevet inspireret af Michael Jackson og hans ønske om at gøre verden til et bedre sted at leve.
    Det er takket være ham at meget af den musik vi hører idag, findes!
    Det siger dig måske ikke også noget, at han er det individ her på kloden som har doneret mest til velgørende formål?
    Og hvad ved du om hans personlighed??? Du har måske mødt manden?


  • #3   19. okt 2009
    gå i seng dolle


  • #4   19. okt 2009 Det bliver fanme godt smiley , håber der kommer flere clib eller show af ham som man ikke har set. men ved at man kommer til at se ham optræde da han skulle øve til This is it koncerterne smiley

  • #5   19. okt 2009 klip*

  • Mai-Britt S
    Mai-Britt S Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Svar: 2
    #6   19. okt 2009 Dolle, du er godt nok dum at høre på. Man kan tydeligt høre du overhovedet ikke har begreb om, hvad musikkere bliver inspireret af. Så man kan tydeligt høre, du snakker uden at have noget at há det i.

  • #7   19. okt 2009 No way skal ikke ind og se den what a waste of time.

  • #8   19. okt 2009 jeg syntes man sku lade ham dø med værdighed. selvom han er død prøver de stadig og pumpe penge på hans navn ved film og nye albums

Kommentér på:
Michael Jackson

Annonce