{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Jeg er glad! Jeg fik ros! {{forumTopicSubject}}

Det var simpelthen så mærkeligt!!

Jeg har sammen med andre unge produceret en lille kortfilm, som havde premiere igår. (Jeg var skuespiller).

Hele dagen havde jeg gået og "pjattet" med lydmanden og været super hyper glad xD

Da filmen var blevet vist gik jeg så hen til ham og sagde sådan lidt flabet "Nå, kan du så sige noget pænt om filmen? Var den ikke god? xD"
Og så begyndte han at snakke i like 10 minutter, hvor han sagde alt muligt om, at han syntes jeg var vildt charmerende og enormt karismatisk og, at han var helt sikker på at hvis bare jeg virkelig kæmpede for det så skulle jeg nok komme VIRKELIG langt! Han sagde også, at han havde arbejdet med fotomodeller i hele verden og engang han var med til en miss world konkurrence sagde han til en pige "I know one when i see one" og så gik hun op på scenen og vandt - Og han sagde at han kunne se det samme på mig! :')
Og han sagde alt muligt om, at jeg virkede som en virkelig livsglad person med masser af gåpåmod og ikke som en der ville lade mig slå ud af ingenting, og hvis bare jeg holdt fast i det så skulle jo nok nå langt, men jeg skulle være forberedt på nederlag osv, men dem skulle jeg nok klare.
Han ville også introducere mig for bl.a. en fra filmskolen, men han dukkede så ikke op alligevel, og han snakked eom at jeg skulle prøve at tage kontakt til de og de mennesker og og at jeg skulle melde mig ind på en af de og de teaterskoler osv.


Så afsluttede han det hele med at sige "FORRESTEN! Jeg har arbejdet med verdens bedste modeller, nogle af de største skuespillere og jeg har snakket med mange filmskoleledere og lignende, så du skal ikke tro at alt det jeg sagde bare var for at gøre dig glad! - Det kom fra hjertet!"

AAARGH jeg er og var bare så glad! Jeg var seriæst ved at flæbe da han sagde det sidste xD

Måtte lige dele min ekstreme glæde med jer! :')


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er glad! Jeg fik ros!
Kommentér på:
Jeg er glad! Jeg fik ros!

Annonce