{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dr1 nu"
DR1 nu :-)?
Nogen der sidder og ser dr1 nu :-)?
Skrevet af: Casper - 8. sep 2010
DR1 NU !
8 MILE
Skrevet af: Temii ^ - 1. feb 2007
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dr1 nu
  • #1   27. jan 2009 JA.. jeg sidder os med bræk halvejs oppe i munden over det.. Jeg var blevet SÅ gal hvis det var mig der havde køb sådan en lille hund...

• #2   27. jan 2009 jaa også mig det s sygt!

• #3   27. jan 2009 Det er forfærdelig

• #4   27. jan 2009 gamle so

• #5   27. jan 2009 jeg er så glad for jeg ikke hoppede på sådan et nummer.
    ej okay nederen kommentar toilet!

• #6   27. jan 2009 hvor du dum og høre på toilet

• #7   27. jan 2009 Hva? der er SportNyt!

• #8   27. jan 2009 pas, men det er bare ikk iorden at behandle dyr sådan..
    og tænk de små basser der måtte lade livet bare fordi der er nogen idioter de ikk kan finde ud af det... nøj jeg er harm!!!

• #9   27. jan 2009 Jeg sys de folk som køber hunde sådan et sted i forvejen er for dumme...

• #10   27. jan 2009 Sunshine - eller bare uvidende...

• #11   27. jan 2009 okey toilet er til salg til slagtning byd .......

mærklig holdning, så tænker jeg på hvad så med børn har han så også bare den holdning...... må han jo.

• #12   27. jan 2009 Babooms toilet lever op til sit navn - fuld af lort

• #13   27. jan 2009 nogen som vil være søde at fortælle hvad programmet handlede om ?
    kan se¨på det hele det har noget med dyremishandling at gøre ???

• #14   27. jan 2009 hmm, okay ..
    ville gerne have set programmet, men sad faktisk og snakkede med en hundehandler, og som i kan se i mit fotoalbum, så reserverede jeg en lille hvalp på 11 døgn idag.

det er det sødeste lille væsen på 4 ben, glæder mig som et lille barn til at få ham smiley

kig da smiley

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 25
    #15   27. jan 2009 Fair nok man ikke kan lide dyr (selv man går glip af en MASSE positive ting) men det er levende væsener vi taler om så selvfølgelig skal de behandles godt og ikke lide overlast. Ærgerlig holdning du har "Babooms toilet", men du desværre nok ikke den eneste.. Heldigvis kender jeg ingen med den frygtelige holdning og ville også droppe dem med det samme -sådan nogle kyniske mennesker vil jeg ikke omgåes:)

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#16   27. jan 2009 Han er meget fordomsfuld, også selvom han ved, det er forkert. Men som han selv siger "Surt :D" - Babooms toilet! Hehe, hvad kunne man forvente? smiley

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#17   27. jan 2009 Babooms toilet: Hvis du bare havde skrevet: "Dyr er ikke mig" eller "Jeg bryder mig ikke om dyr" havde det da været helt fair! Bare fordi jeg er tosset med dem er det da ikke ensbetydende med at jeg ikke respektere folk der ikke bryder sig om dyr. Vi kan ikke alle være dyreelskere:D
    MEN din måde at skrive på forarger mig: De skal bare dø! Der går min grænse simpelthen. Det er levende væsener vi har med at gøre og går ud fra du har et hjerte og en samvittighed?
    Jeg bryder mig ikke om små børn, men det er da ikke ensbetydende med at jeg synes de skal dø eller mishandles..

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#18   27. jan 2009 Men tror nu også kun du skriver det for at provokere;) Tilliykke, det virker!

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#19   27. jan 2009 Michelle: Har faktisk svært ved at tage ham alvorligt:D Havde selv nogle underlige holdninger dengang jeg var 16 haha;)
    Så programmet:( Fatter ikke man kan behandle dyr sådan. Fuck jeg var blevet gal hvis det var mig der var blevet snydt!

• #20   28. jan 2009 babooms toilet !

du er da et ubehageligt koldt menneske !
    forstår ikke hvordan man kan have det sådan ?

• #21   28. jan 2009 Babooms toilet - du er godt nok noget egocentreret, samt kold og kynisk :O)))
    jeg kan nu ikke lade være med at le af dig, for mennesker som dig findes der sku nok af.. så er det altid noget der findes mennesker som os andre der ser udover vores egen næsetip...

Jeg har to små guldbamser, og ikke en af dem ville jeg undvære...

• #22   28. jan 2009 Babooms toilet !

hvordan kan man være ligeglad med et levende væsen ?
    du må da mindst være psykisk syg hvis du ingen følelser har på det område ?
    er det ikk skrækkeligt at have det på den måde ?

siger ikke at man skal elske dyr af hele sit hjerte, fordi andre gør det, men synes det er usmageligt at man kan tænke at dyr er et objekt som skal dø og ædes..
    Jeg synes da det er iorden du ikke synes så godt om dyr, men at man kan være så kold og ligeglad med andre væsener synes jeg er direkte klamt !

• #23   28. jan 2009 jamen har i ikke fattet det Babooms Toilet elsker kun sig selv og døde dyr

de jo ikke levende væsener men det børn så heller ikke så skidevær med dem

tror sgu han glæder sig til de gamle ligger i kisten så han kan arve fra dem, han ELSKER INGEN kun sig selv........... Basta..

• #24   28. jan 2009 selvfølgelig spiser jeg ko, gris og kylling som de fleste andre, men derfor tænker jeg da ikke på samme måde ?
    jeg sidder da ikke og tænker at den her steak bare skal skovles i ansigtet fordi at kø'er bare skal dø, men jeg sidder da heller ikk og hyler over den er blevet slagtet og nu er blevet serveret på min talerken.

men altså.
    det andet er virkelig en egoistisk tankegang .

føj for satan !

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#25   28. jan 2009 Babooms toilet: Haha! OMG! Du er et meget sørgeligt menneske, har svært ved at forestille mig du har nogen venner. Godnat lille dreng;)

• #26   28. jan 2009 nice one Loise N ;o)

• #27   28. jan 2009 Babooms toilet !

Jeg har virkelig ondt af dig !
    16 år, og har allerede en psykopatisk tankegang !
    det er fandme sørgeligt !

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#28   28. jan 2009 Toilet dreng: Ramte det et ømt punkt måske? smiley Du er en 16 årig lille rebelsk teenager, der vist bare elsker at provokere. Se det er sødt! smiley

Klog er du heller ikke. Du ser ikke dyr som levende væsener selvom deres jeres banker og de bevæger sig? Men døde babyer ser du som levende væsener?? Haha, du skal vist ha' dine skole penge igen smarte;)

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#29   28. jan 2009 Steff: Enig.. Meget sørgeligt:( Tror jeg tænder et lys for toilet dreng i aften:D Bare sådan for at skabe en stemning af håb:D

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#30   28. jan 2009 Some people are only alive cause its illegal to shoot them:D Nat nat lille skat..

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#31   28. jan 2009 By the way, I do not hate you. I pitty you...

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#32   28. jan 2009 Hvad havde du regnet med??

• #33   28. jan 2009 Louise N

gider jeg ikke engang spilde min tid på efter det sidste inlæg han smed.
    men jeg vil til gengæld bede til han aldrig for noget som helst med et dyr at gøre..

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#34   28. jan 2009 At folk ville elske dig for dine holdninger?? Du vidste da godt folk ville svine dig til, så lad være med at komme med dumme bemærkninger når du ikke kan klare det "crap" der kommer til dig!

• #35   28. jan 2009 hvis du vil være anderledes, og skille dig ud fra mængden, så skid i bukserne, det gratis, og der gør ikk skade på andre mennesker eller dyr for den sags skyld !

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#36   28. jan 2009 OMG! Det var da dig der bragte det på et lavt niveau. Du skrev dyr skulle dø! MODENT!!! For satan da et voksent plan du diskuterer på:D

• #37   28. jan 2009 voksen ??

på hvilken måde er du voksen ?
    normale voksen mennesker kan i det mindste forskel på rigitgt og forkert.
    det kan du tilsynladene ikke, og derfor mener jeg ikke du er voksen, hverken på din væremåde, personlighed, tankegang eller på papir !!

så derfor. grow up !

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#38   28. jan 2009 En voksen diskussion! Haha, må jeg minde dig om at du er 16?? En meget dårlig repræsentant vel at mærke..

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#39   28. jan 2009 Steff: ENIG:D

• #40   28. jan 2009 loise ville nu heller tænde et bål kan være det hjælper smiley

toilet ja og hvis skyld er det så ?

når man har så latterlige tanker så må man jo føle det crap der kommer på en eller bare lære at holde sin kræft lukket

og hvis du hader en hvis farve mennesker så rejs ned til dem og lej der

• #41   28. jan 2009 voksen ja det du jo langt fra inu knægt

• #42   28. jan 2009 Ronny S

han må desværre vente et par år med at rejse til udlandet og fortælle hans mening, da man ikke må rejse undenlandsk som 16 årig, uden følge af èn VOKSEN !

• #43   28. jan 2009 louise N ..

det er da forkasteligt så ung en sjæl kan have sådan et syn på andre små levende væsener...

nå, whatever. det styre han nok selv..
    kig evt. forbi min nye hvalp som er 11 døgn gammel smiley

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#44   28. jan 2009 Steff: Haha:D smiley

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#45   28. jan 2009 Ja det er det godt nok:( jeg kigger lige;)

• #46   28. jan 2009 Steff ja hehe men han kan jo blive sendt som pallegods så kan han jo godt komme afsted uden hehe

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#47   28. jan 2009 Ej hvor er den søød! De er så skønne sådan nogen basser. Har selv haft en amr. bulldog som jeg desværre måtte aflive på grund af sygdom:( Leder efter min fremtidige hund, har kigget en del på rottweileren faktisk. Er slet ikke misundelig;) smiley

• #48   28. jan 2009 Ronny S

naah, nærmere betagnet "farligt gods" .

• #49   28. jan 2009 Louise N.

han er det sødeste lille uskyldige væsen.
    jeg glæder mig som et lille barn til at hente ham og tage ham med hjem.
    Rottweileren er et ganske udenmærket valg, hvis man er til store, intelligente, loyale og meget beskyttende hunde..
    jeg ved ikke hvor meget du ved om dem, men i mine øjne er det den perfekte familie hund.

• #50   28. jan 2009 Steff jeps hehe

jaa den er sød den lille puttetrold hehe men det nu meningen at den skulle gå rundt og ikke bæres hehe ;o)

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#51   28. jan 2009 Steff: Jeg har læst rigtig meget om racen, men men.. Vejer kun 46 kg, såå, den er måske lige lovlig stor til mig:D Ved det er en brugshund der kræver masser af motion og aktivering, at den er loyal, men også at den er farlig i de forkerte hænder:(
    Tror en eng. bulldog ville passe lidt bedre til mig på nuværende tidspunkt.

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#52   28. jan 2009 Ronny: Det er sgu da en Paris Hilton hund;) Næ nej, den kan sagtens være i en gucci taske hvis man bare presser lidt de rigtige steder:D

• #53   28. jan 2009 Ronny S

Husk´på han ikk er så gammel endnu, han kan vel knap nok gå ..
    og det er jo så ikk mig der har taget billederne, har bare fået dem tilsendt af dem som jeg køber ham af smiley

Louise N

uanset hvordan man vender og drejer den, så vil en hund ALTID være hvad med opdrager den til at være, og så det er en puddel, rednose eller amstaff kan i realiteten være 100% hamrende ligegyldigt. du kan opdrage en puddelhund til at dræbe, ligesåvel som en amstaff eller en rottweiler.
    ganske rigtigt er rottweileren og større hunde stærkere end en lille puddel, men det er i princibbet det samme.

• #54   28. jan 2009 loise ja hehe

men undskyld men den ser nu ud til at have fået en på trynen hehe men sådan er det med valpe de har bae det kæreste ansigt så man ikke kan stå for smiley

• #55   28. jan 2009 hehe, ja, det kunne godt se lidt ud som om han er løbet ind i en dør med hovedet først.
    men det er jo kun et spørgsmål om tid før han rigtigt begynder at udvikle et stort hovede som den flotte race er så kendt for smiley

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#56   28. jan 2009 steff: Rigtigt nok, elsker muskelhunde og store hunde generelt, så det er slet ikke for at være dømmende overfor dig. Har jo selv haft en amerikansk bulldog;)
    Har bare set det gå galt så mange gange. Mener nu heller ikke det er hunden der er noget i vejen med, men ejeren. En uansvarlig hundeejer er en der ikke ved hvad han har i hænderne:) Uanset hvilken race man har valgt!

• #57   28. jan 2009 Steff ok men nu var det så kun en lille joke hehe lidt sjov skal vi da have for de vokser sgu hurtigt :o( øv
    jeg fik min da den var 9 uger og jo det så skide sjovt ud når den skulle løbe efter en så skvattede den over sine egne ben hehe

• #58   28. jan 2009 Louise N.

helt enig. selvom du måske ikke er så stor, så kan du stadig styre en stor hund. du skal såmænd bare lære den, at det er dig der bestemmer smiley

Ronny S.
    i know.
    ja, det går hamrende stærkt. især de første 6 måneder smiley

• #59   28. jan 2009 steff ja de bliver flotte så det bliver han også

og ja hunde bliver som man opdrager dem og kan man ikke styre dem så er det der det går galt...

men ja man skal finde en hund som passer til en og ikke den vil jeg have ognår den så er stor så er det ikke loise der går tur med hund men hunden der løber tur med loise smiley det var lige et eks hehe

• #60   28. jan 2009 ja, en rottweiler kan være en farlig hund i de forkerte hunde.. Se bare på hende den lille pige der blev skambidt. Men dælme nogle skønne hunde, hvis de håndteres rigtig smiley

• #61   28. jan 2009
    Alle hunde kan være farlige i de forkerte hænder. smiley

• #62   28. jan 2009 Ved ikke om man kan kalde en chihuahua farlig ;p

ej men fx en cavalier king charles spaniel.. jeg tror dælme der skal meget mere til end hos fx en rottweiler for at gøre den farlig..
    Som sagt fra Irene Jarnved i programmet Qtv på kanal 4..
    De forskellige har hver deres gener, som man ikke kan tage fra dem.
    Det nytter jo ikke noget at få en schæfer, hvis man ikke vil gøre mere med den, end hvis det var en pekingeser..

• #63   28. jan 2009 Pernille
    Det er faktisk den mest aggressive hund, men den kan ikke rigtig gøre noget, da den er så lille :-). Altså chihuahuaen.
    Jeg kender ikke rigtig til cavalier, men jeg vil tro de sikkert også kan blive farlige, hvis de bare er i de forkerte hænder.

• #64   28. jan 2009 Pernille jo den er meget farlig hehe for den springer op på dig men det er af glæde hehe

• #65   28. jan 2009 En cavalier er den mest søde, nemme og venlige lille hund. Bliver meget tit anbefalt som førstegangs-hund..

Jeg tror helt klart at grunden til at gravhunde kan være agressive er at de er små jagthunde, men på grund af deres størrelse og udseende bliver holdt som selskabshund..

• #66   28. jan 2009 Hov, troede du skrev gravhunden..

Hvis en chihuahua er agressiv er det nok fordi at den er et mode-fenonem(staves?) og tit ikke bliver behandlet som en hund, men et barn/dukke.. det tror jeg ihvertfald. Men har tit oplevet gode ejere med de skønneste små chier smiley

Kommentér på:
dr1 nu

Annonce