{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.254 visninger | Oprettet:

leje bolig i sverige! {{forumTopicSubject}}

hej Bb !

Nu har jeg været ovre og se på ialt 4 lejligheder i omkring liggende byer tæt v øresund samt malmø! dog den ene i helsingborg!

men sys sku ærlig ikke der noget ved dem, enten skal de ha alt for meget i leje om måneden eller os er de enten møbleret eller misvedligeholdte. ! vil gerne ha mine egne møbler med.!

så nu tænkte jeg jeg ville prøve herinde..

- Er der nogle af jer herinde som enten har kendskab til privat person som udlejer, eller evt bare kender en som kender en som vil leje ud?

krav:

Skal helst ligge i enten udkanten af malmø eller midt eller i de omkring liggende byer, dvs Lund feks. !

skal minimum være en stor 1 væreslet, og max en 3 værelset.

huslejen er overordnet men ikk FOR dyr, dem jeg ahr set på lå på fra 4300 danske inkl. alt for en 2 værelset til 5500 for en større 2 værelset.!

håber der nogle som kan hjælpe..

og i behøver ikke skrive blocket.se eller lejeboliger .dk, de er kæmmet igennem !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje bolig i sverige!
  • #1   4. aug 2008 hva med boligportal.dk, har de ik ledige lejemål i sverige?

• #2   20. dec 2008 anders H

kig igennem de forskellige bolig sider, ! jeg er på nuværende tidspunkt flyttet derover, fandt mig et hus i udkanten af malmø, til samme pris som lejlighed. ! hvor der ikke skal røres en finger.,

kig evt på ledige-lejligheder.dk, og så tryk udlejere og sverige, der er nogle stykker

ellers kig på blocket.se og tryk på den del af sverige du vil ssøge på, og der efter skriv i søgefeltet "uthyres" ( leje ) så kommer der rigtig mange op. !

ellers er der også DBA.dk men dog er der ikke en søge rubrik der hedder sverige, så mange af lejlighederne der står derinde, står under kbh, og så i deres tekst skriver de malmø eller sverige,!
    det var sådan jeg fandt huset.!

held og lykke med søgningen

/jimmie

Kommentér på:
leje bolig i sverige!

Annonce