1. aug 2007 Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 55 Svar: 387
leje bolig i sverige! {{forumTopicSubject}}
hej Bb !
Nu har jeg været ovre og se på ialt 4 lejligheder i omkring liggende byer tæt v øresund samt malmø! dog den ene i helsingborg!
men sys sku ærlig ikke der noget ved dem, enten skal de ha alt for meget i leje om måneden eller os er de enten møbleret eller misvedligeholdte. ! vil gerne ha mine egne møbler med.!
så nu tænkte jeg jeg ville prøve herinde..
- Er der nogle af jer herinde som enten har kendskab til privat person som udlejer, eller evt bare kender en som kender en som vil leje ud?
krav:
Skal helst ligge i enten udkanten af malmø eller midt eller i de omkring liggende byer, dvs Lund feks. !
skal minimum være en stor 1 væreslet, og max en 3 værelset.
huslejen er overordnet men ikk FOR dyr, dem jeg ahr set på lå på fra 4300 danske inkl. alt for en 2 værelset til 5500 for en større 2 værelset.!
håber der nogle som kan hjælpe..
og i behøver ikke skrive blocket.se eller lejeboliger .dk, de er kæmmet igennem !
jul 2007
Følger: 1 Emner: 132 Svar: 683
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 55 Svar: 387
kig igennem de forskellige bolig sider, ! jeg er på nuværende tidspunkt flyttet derover, fandt mig et hus i udkanten af malmø, til samme pris som lejlighed. ! hvor der ikke skal røres en finger.,
kig evt på ledige-lejligheder.dk, og så tryk udlejere og sverige, der er nogle stykker
ellers kig på blocket.se og tryk på den del af sverige du vil ssøge på, og der efter skriv i søgefeltet "uthyres" ( leje ) så kommer der rigtig mange op. !
ellers er der også DBA.dk men dog er der ikke en søge rubrik der hedder sverige, så mange af lejlighederne der står derinde, står under kbh, og så i deres tekst skriver de malmø eller sverige,!
det var sådan jeg fandt huset.!
held og lykke med søgningen
/jimmie
leje bolig i sverige!