{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Stress over bolig situation.. {{forumTopicSubject}}

først og fremmest tak til alle jer der gider læse dette, og bidrage med hva i havde gjordt i min situation..

det startede med jeg flyttede til roskilde til min kæreste hvor vi boede hos en dame han kendte..
det skulle forstille at vi var to seberate familier, altså vi klarede vores hun klarede sit..
jeg har været hjemmegående siden starten af året da jeg har haft nogen komplikationer i forbinnelse med min graviditet..

kende vi boede hos fik pludseligt den idé at når nu jeg var hjemmegående, så kunne jeg stå for alt det huslige i hele huset..
altså inkl hendes..
der skete en masse mystiske ting, som min kærestes køkkengrej der forsvandt, mit shampoo der flyttede ind i hendes skab mv...
min kærestes breve lå pludseligt i hendes skab, breve som jeg havde gemt langt væk da det ikke vedkom hende eller nogen af vores gæster hvad stod i..

vi blev så tilbudt et sted at bo, men det ville først være færdig renoveret d. 1/5, dog kunne vi i mellemtiden stille vores ting derned..
det gik vi med til da vi så ville ha et par måneder til at komme på plads..

den sidste måneds tid har piben lydt på at der "bare" skal males, så kan vi flytte ind..
sys bare det er lidt voldsomt at det kan tage 1 måned at male..

vi har stadigvæk intet hørt om hvor vidt vi kan flytte ind eller ej..

sagen er så den at vi bor på et lille værelse hos mine forældre.. det er også rigtig rart at de vil hjælpe os med det, og kan stille det til rådighed, men vi har ikke styr på noget som helst.. bare sådan en ting som om der er rent tøj til jesper, det er ikke altid jeg har styr på det..

dette skal ikke forståes som om jeg bebrejder mine forældre, for det gør jeg slet ikke..

for 14 dages tid siden kommer min kæreste så og fortæller at en han kender har tilbudt ham at vi kunne leje en stor 3 værelses i valby..
dette er jo smadder idieelt da vi jo snart bliver 3, og der derfor vil være plads til puslerum, og senere børneværelse..

det andet sted vi "bare" venter på bliver malet, er en 2 værelses hvor alt er nyrenoveret, der er have til, og den koster 4000 om måneden og er beliggen i hedehusene og med husdyrs tilladelse...

det "nye" sted vi er blevet tilbudt er en 3 væresles, dog uden have, men har adgang til grønne områder, koster 6500 er beliggen i valby og har husdyrs tilladelse..

selv om huslejen er højere i den 3 værelses kan vi sagtens sidde i den..
det er dog vigtigt for os der er husdyrs tilladelse da vi har en lille hund..


hvad havde i gjordt, ventet på den 2 værelses eller snuppet den 3 værelses og kommet på plads, og fået styr på tingene??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress over bolig situation..
  • #1   13. maj 2008 hvis i har råd til den 3 værelses, synes jeg da i bestemt skulle skynde jer at sige ja tak til den, så i kan nå at komme på plads inden den lille kommer til verden. Og som du selv skriver, så er der det ekstra værelse til jeres barn, og i kan have jeres hund med jer. Held og lykke med det

  • #3   13. maj 2008 Uha... Jeg ville springe på den 3 vær. hvis det var mig... Ellers står i snart i flytterod igen... Og jeg HADER at flytte... Så det ville klart være mit valg... På et tidspunkt skal barnet jo ha sit eget værelse... Og det ville være meget mindre stressende for jer alle ikke at skulle rykke teltpælene og igen efter et års tid. :o))

    Pøj pøj med det.

    Knus
    Heidi


  • #4   13. maj 2008 Karin - jeg hælder os allermest til d. 3 værelses..

    Helle - er ved at få manden til at indse det er det smarteste..

    Heidi - jeg har simpelthen så meget stress over vi ikke er kommer på plads endnu, at jeg har plukveer ved bare tanken..
    selv om min termin først er om 2 måneder og 3 dage, så ser det ud som om jeg sagtens kan føde når som helst pga jeg har haft nogen komplikationer..


  • #5   13. maj 2008 Sonne: Føj... det er en slem tid for dig.. :o( Du må ikke stresse søde... men kan self. godt se det er svært at lade være.... :o(
    Hvilke komplikationer? (hvis du vil svare på det self.) ;o))
    Kan kæresten ikke se det er det smarteste for alle parter - og det handler vel om at se fremad når der er en lille "spunk" på vej. ;o)


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #6   13. maj 2008 Hvis i ikke har underskrevet noget bindende på den 2-værelses, så ville jeg også tage den 3-værelses. Medmindre i foretrækker at bo i Hedehusene, fremfor Valby.

  • #7   13. maj 2008 Heidi - jeg tror godt han er ved at forstå det, eller det håber jeg virkeligt på..
    jeg kan simpelthen ikke slappe af, for lige nu er vi så meget i kaos, at forleden havde jesper ikke flere rene underhyler, så jeg måtte i gang med at vaske pronto..
    selvfølgelig må du spørge, og jeg svare gerne..
    jeg har haft 3 spontane blødninger, tegn på svangerskabs forgiftning, har en gang været afsted fordi jeg troede vandet var gået, hvilke viste sig at være så kræftig en blære betændelse at det havde samme følelse..
    jeg har fået konstateret letter bækkenløsning, også har jeg nogen pulyper der skal tjekkes d. 27 maj...
    py ha det er så meget synes jeg..

    Brian - der er ingen kontrakt på den 2 værelses, derfor jeg er så meget i tvivl...


  • #8   13. maj 2008 Nelly - jeg kæmper en kamp for at få manden til at se det...

  • #9   13. maj 2008 Jeg ville nok også vælge den 3 værelses smiley

  • #10   13. maj 2008 Sonne: Phuu ha da... sikke da en omgang... :o/
    Jeg røg også afsted en gang da vi troede det var vandet der var gået. Det var det på sin vis også - da der jo er to hinder der ligger helt tæt op ad hianden - men i flere tilfælde er der lidt "mellemrum" hvor der samler sig vand - og den springer let, så derfor kan "vandet gå" i to omgange.. ;o)

    Du skal bare ligge dig ned NU tøs ;o) - og slappe helt af.... Hvis ikke for din egen skyld så for "spunk´s " skyld. ;o) Du må på ingen måde stresse eller fare rundt.... Og ikke noget med at "håbe han forstår" han SKAL bare forstå.... for alle tre skyld... ;o))

    Pas nu rigtig godt på dig selv og "spunk" íkk søde. ;o))


  • #11   13. maj 2008 jeg slapper meget af i forhold til min situation..
    vi har fundet en løsning som vi begge mere eller mindre kan leve med..
    så det går nok :O)
    jeg er i hvert fald ved godt mod igen, og tror på det hele nok skal lykkedes..
    puha, jeg er godt nok også ved at være putte træt, så går nok snart op og ligger mig i sengen..
    har trods alt været oppe længe :O)


Kommentér på:
Stress over bolig situation..

Annonce