{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Udlændingpolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om at EU har bestemt at Tyrkiske borger kan lave familie sammenføring i Danmark og jeg må sige at jeg holder med DF og Inger Støjberg der jo ikke ønsker den sammenføring og jeg kunne faktisk godt tænke mig en EU afstemning om Danmarks deltagelse i EU-cirkusset for i min verden er EU EUs egene værste fjende og det kunne sku være sjovt at se alle landene tager deres helt egen EU afstemning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlændingpolitik.
  • #1   11. jul 2019 ja vi skal ud af eu og få vores selvbestemmelse tilbage.

  • Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 9 Følgere: 13 Emner: 12 Svar: 184
    #2   11. jul 2019 Tiden er moden til civil u lydighed.
    Der er intet der forhindre landet i ikke at følge denne dom, og gøre lige så ved lignende domme.
    Australien har gjort det i en årrække uden at har haft konsekvenser for landet internationalt.
    Den sidste fremskrivning forudser at halvdelen af Danmarks befolkning om 40 til 50 år vil 50% udgøres af indvandre eller deres efterkommere.
    Disse fremskrivninger har indtil nu været forbandet rigtige.


  • #3   11. jul 2019 o.t

    Har i bemærket at ens statusbesked ikke vises på trods af at man kan se den i "indhold"

    En anden ting er at nogle indlæg ikke viser besøgende på trods af kommentarer her står der et stort 0.

    Syntes om viser ikke det rette antal - i et viser den 4 - men man kan kun se 3.

    Jeg har haft et døgn hvor jeg ikke kunne se nye kommentarer "hændelser" men går man til indlæg så kan man se der er en der har skrevet eller flere.- pt....den ting ser ud til at være rettet.


  • #4   11. jul 2019 Den associerings aftale man lavede i 1963, burde man for lang tid siden ha' stoppet.

    Det er også direkte diskriminering af andre, som fx. danske borgere, der forsøger at få en ægtefælle, eller børn familiesammenført. For der skal være en mulighed for det, hvis de opfylder regler.
    Jeg er for en stram udlændinge politik, men ikke at det skal gøres umuligt for ægtepar at de ikke kan leve/være sammen, fordi man sætter alle over en kam.

    Tyrkere har nu en stor fordel, og det er en skam!






  • #5   11. jul 2019 Polysl enig i at vi selv skal bestemme og ja har lagt mærke til det der med at vi intet kan se smiley

  • #6   11. jul 2019 Hej Ole S ja civil ulydighed var en god ide smiley

  • #7   11. jul 2019 Cris7 jeg er enig med dig også smiley

  • #8   11. jul 2019 Siden 1972 har mit højeste ønske været en udmeldelse, men desværre har vore skiftende regeringer indgået en borg-ed om ikke at sætte medlemskabet til folkeafstemning smiley

    Det er nok den mest udemokratiske sammensværgelse begået i Danmark siden enevældens tid og burde medføre undtagelsestilstand, men desværre ligger sådan en beslutning hos selv samme udemokratiske slæng smiley


  • #9   11. jul 2019 Cody

    Danskere gider ikke borgerkrig, de har alt for travlt med dem selv. Den her" det må de andre gøre" og når alle de andre også bare siger" det må de andre gøre" så sker der intet.

    Spørgsmålet er hvad skal der til før man får folk op af sofaen?


  • #10   11. jul 2019 Cody N jeg er helt enig med dig for der er da ikke meget demokrati i ikke at sætte EU op til afstemning - men der er vel en årsag til at vores demokratiske politiker ikke vil have sådan afstemning de vil jo tabe ansigt smiley

  • #11   11. jul 2019 Polysl ordet borgerkrig lyder grimt i min verden syntes tit jeg høre om at det går ud over de forkerte - altså alle dem der ønsker fred og ro og ja da jeg møder nu også en del der kun tænker på dem selv og det bliver kun være når de så opdager at de kan få mere smiley
    Og det der med at det må de andre gøre gør det jo så ikke bedre når resten så siger det samme smiley


  • #12   11. jul 2019 faktisk kunne jeg godt lide der kom en uofficiel afstemning om vores medlemskab af EU, men politikere er nok bange for at den falder ud til at størstedelen er imod EU. Den afstemning skal være dybdegående og ikke bare 1000 mennesker fra forskellige dele af Danmark som i grunden ikke kan bruges til en skid. Det firma som skal lave afstemningen skal på ingen måde have nogen interesser i regeringen.

  • #13   11. jul 2019 leon

    man kan kalde det meget andet, men det ændre ikke på realiteten, som at fjerne ordet Ghetto - fjerner ikke problemet. Det er en syg indstilling at mene at bare man stopper hovedet ned i jorden så bliver det hele meget bedre når man trækker hovedet op igen.

    Jeg er faktisk sikker på der vil komme en opstand i Sverige på et tidspunkt som vil trække os med. Faktisk både England, Tyskland, Og ja der kommer uskyldige ofre men sådan er det med både krig og opstande der er altid ofre, det kan man ikke lave om på , men man kan være mere besindig og ikke bare lade stå til for så er vi ikke bedre end dem som laver terror.

    Det er netop det problem man har i Mellemøsten at man bare over en kam gør alle til de skyldige og bomber i håb om at man rammer de ansvarlige - samme gør terrorister, som bare bomber en markedplads og håber på at ramme vestlige handlende


  • #14   11. jul 2019 Polysl enig at fjerne en ghetto gør kun at et problem kommer et nyt sted jeg mener at ballademager skal ud af landet hurtigere end vi kan sige farvel smiley

  • #15   12. jul 2019 Polysl de har det nu også noget nemmer i alle de sydlige lande der går de ikke så meget op i menneskerettighederne og at blive straffet der nede gør at alle søger op til et land som Danmark et land hvor de kan råbe op om hvordan demokratiet gør dem ondt - du ved ligesom det land de flygtet fra smiley

  • #16   12. jul 2019 leon

    Demokrati gør det mere humant at være kriminel. smiley


  • #17   12. jul 2019 polysl griner og den sad lige i pengeskabet smiley

Kommentér på:
Udlændingpolitik.

Annonce