{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind {{forumTopicSubject}}

At have et Airbnb, betyder ikke, at du skal lukke hvad som helst ind, det har de nok lært nu, men ærgerligt at erfaringer engang imellem koster dyrt

Hvad synes du, vi skal gøre ved YH, han er jo tydeligvis ikke normal.

https://www.bt.dk/danmark/aegtepar-lod-yahya-hassan-bo-hos-dem-det-blev-et-sandt-mareridt

Kommentarer på:  Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind
  • #2   8. jul Jamen, han kan tilsyneladende få lov til at gå fri og gøre alt her i lille Flinke-Danmark

• #3   8. jul Airbnb tiltaler ikke mig, uanset man sikkert kan få det lidt billigere end hotellerne.

Og kunne de mennesker, der udlejer, ikke få et navn på den de udejer til, ellers risikerer de jo at få tidl. straffefanger og andet godt inden for døren.

Sådan som jeg har læst det, har de stakkels udlejere end ikke anet, hvem de har lukket ind.

• #4   8. jul Nej, jeg forstå det nu heller ikke helt, men de har set manden, dog med en hættetrøje på, det siger mig alt, så hellere en med en lædervest m/rygmærke på er jeg lige ved at sige

• #5   8. jul Sikke da en idiot, han burde spærres inde, han har jo kuppel katar, Han skal have en indlæggelse på psyk, Der er ingen grænser for hvad han kan finde på. Manden er farlig. Håber at han får en straf for at have stjålet både bil og andre genstande.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 18 Svar: 333
    #7   8. jul Hvis man er på Face Book, kan man følge Yahya. Hans profil er åben. Her har han senest delt egne videoer af nogle sammenstød med personalet på en lukket afdeling - tror jeg, det er.

Den der svingdørspolitik på de psykiatriske hospitaler hjælper ikke ret mange.
    Yahya burde indlægges på røde papirer og ikke slippes ud igen, før han er blevet skruet ordentligt sammen igen. Både for hans egen og for andres skyld.

Efter min mening er Yahya et skoleeksempel på, at metoden "Gør en stor mand af ham, men gør det langsomt" skulle have været sat i værk.

Jeg håber, han får styr på sit liv igen. Der er for meget særtalent, der ellers går til spilde.

• #8   8. jul Måske vil nogle af dem som faldt i svime over hans 'geniale digtsamling', huse ham?

De hyldede ham jo som en helt, og var helt ukritiske i deres begejstring, selvom hans baggrund tydede på andet.

• #9   8. jul # 8

Ja, det må da være en oplagt chance for alle hans fans, sådan at andre sagesløse ikke skal belemres med ham.

• #10   8. jul #8
    Cris

hvordan hans baggrund er/var er da ligegyldig, derfor kan hans digtsamling da uden videre være genial.

• #12   8. jul #11
    Jeg er slet ikke enig med dig Claus i, at Yahya Hassan er sindssyg, at hans psyke er i ubalance, det er den uden enhver tvivl, men vanvid og genialitet ligget tæt sammen tænk bare på

Ernest Hemingway
    Edgar Allan Poe
    Beethoven
    Edvard Munch
    Lord Byron
    Frida Kahlo
    Michelangelo
    Mark Rothko
    m.fl.

ingen af dem er nogensinde blevet erklæret for sindssyg selvom alle led af en psykisk lidelse i den ene eller anden form, og alligevel har de formået at efterlade verden deres værker nemlig: Kunst.

• #13   8. jul #10
    Det kan du såmænd ha' ret i Annella.

Mange kunstnere er jo skøre.

Men man gik helt over gevind i begejstring over denne mand, og hans 'omvendelse' fra kriminalitet, hvorfor der ved oplæsningen af hans digte var stort opbud af politibeskyttelse og direkte transmission i tv.

Flere herfra havde allerede den dag en debat, hvor vi mente at han var en idiot!

• #15   9. jul Hvem er PM?

• #17   9. jul Åh javel...

• #19   10. jul Der er sådan set ikke tale om venligboer i denne sag.

• #20   15. jul Mon Ikke at hans egen vanvittige opførsel og tendens til storhedsvanvid nok skal sørge for at han en dag får som fortjent..! Før eller siden skal det nok lykkedes ham at pisse den forkerte person op og ned af ryggen som ikke bare siger “nå ja det er jo ham digter Hassan” ! Og så høre eller ser vi forhåbentlig ikke mere til Yahya..!

Kommentér på:
Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind