{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind {{forumTopicSubject}}

At have et Airbnb, betyder ikke, at du skal lukke hvad som helst ind, det har de nok lært nu, men ærgerligt at erfaringer engang imellem koster dyrt smiley

Hvad synes du, vi skal gøre ved YH, han er jo tydeligvis ikke normal.

https://www.bt.dk/danmark/aegtepar-lod-yahya-hassan-bo-hos-dem-det-blev-et-sandt-mareridt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind
  • #2   8. jul 2018 Jamen, han kan tilsyneladende få lov til at gå fri og gøre alt her i lille Flinke-Danmark smiley

  • #3   8. jul 2018 Airbnb tiltaler ikke mig, uanset man sikkert kan få det lidt billigere end hotellerne.

    Og kunne de mennesker, der udlejer, ikke få et navn på den de udejer til, ellers risikerer de jo at få tidl. straffefanger og andet godt inden for døren.

    Sådan som jeg har læst det, har de stakkels udlejere end ikke anet, hvem de har lukket ind.


  • #4   8. jul 2018 Nej, jeg forstå det nu heller ikke helt, men de har set manden, dog med en hættetrøje på, det siger mig alt, så hellere en med en lædervest m/rygmærke på er jeg lige ved at sige smiley

  • #5   8. jul 2018 Sikke da en idiot, han burde spærres inde, han har jo kuppel katar, Han skal have en indlæggelse på psyk, Der er ingen grænser for hvad han kan finde på. Manden er farlig. Håber at han får en straf for at have stjålet både bil og andre genstande. smiley smiley

  • #8   8. jul 2018 Måske vil nogle af dem som faldt i svime over hans 'geniale digtsamling', huse ham?

    De hyldede ham jo som en helt, og var helt ukritiske i deres begejstring, selvom hans baggrund tydede på andet.



  • #9   8. jul 2018 # 8

    Ja, det må da være en oplagt chance for alle hans fans, sådan at andre sagesløse ikke skal belemres med ham.


  • #13   8. jul 2018 #10
    Det kan du såmænd ha' ret i Annella.

    Mange kunstnere er jo skøre.

    Men man gik helt over gevind i begejstring over denne mand, og hans 'omvendelse' fra kriminalitet, hvorfor der ved oplæsningen af hans digte var stort opbud af politibeskyttelse og direkte transmission i tv.

    Flere herfra havde allerede den dag en debat, hvor vi mente at han var en idiot!







  • #15   9. jul 2018 Hvem er PM?

  • #17   9. jul 2018 Åh javel... smiley

  • #19   10. jul 2018 Der er sådan set ikke tale om venligboer i denne sag.

  • #20   15. jul 2018 Mon Ikke at hans egen vanvittige opførsel og tendens til storhedsvanvid nok skal sørge for at han en dag får som fortjent..! Før eller siden skal det nok lykkedes ham at pisse den forkerte person op og ned af ryggen som ikke bare siger “nå ja det er jo ham digter Hassan” ! Og så høre eller ser vi forhåbentlig ikke mere til Yahya..!

Kommentér på:
Sådan kan det gå, når man lukker Yahya H ind

Annonce