{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.998 visninger | Oprettet:

Robotplæneklipper {{forumTopicSubject}}

Mon der skulle være nogle på BB, der har erfaring med sådan en Fætter - jeg står over for, at skulle begrave min gamle græsslåmaskine, den har bare gjort det fantastisk.

Men tænk om man kunne få sådan en lille nuttet en, som lige kunne gøre det, der er jo mange forskellige priser på sådanne nogle robotter, så noget må der være til forskel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Robotplæneklipper
  • #2   11. maj 2018 Ja, eller Gæs, de kan da også gøre noget ved det. Jeg ved godt, at den ikke er så god til kanter, men selvom jeg har en selvkørende, så skal jeg alligevel have fat i trimmeren, hvis jeg også vil have kanterne med.

    Men den gamle jeg har, har det svært, jeg må lige prøve at se, måske kan det være luftfilteret, der er stoppet smiley


  • #5   11. maj 2018 Ja, hvorfor bor du så langt væk smiley - tak for din søde måde at være på, jeg prøver at rense den, men den har gjort det godt, jeg tror, den er fra 1998, så er det vel også OK, at den er begyndt at blive lidt træt, det er en Ginge og den har også bare startet ved 1. ryk smiley - nej, jeg har ikke så meget, der skal passes udover en græsplæne, har ikke haft så meget tid, de sidste årtier, men der skal lægges censor ud og hvis jeg så bagefter skal gå med en trimmer, så skæres de censor vel over smiley smiley smiley

  • #6   11. maj 2018 Rasmus, hvad koster de ca. dem du nævner ??

    Skal der kørekort til den model ??


  • #10   11. maj 2018 OK - det er jo også en slags penge. Ja, jeg sidder også her med ondt i mine hænder, så det er ikke så let for mig lige pt - men jeg håber bare, det er pga overanstrengelse, det er ikke sådan, når ens værktøj er hænderne, det irriterer mig også grænseløst, men ting bliver udviklet konstant og så bliver de vel billigere og billigere smiley

  • #12   11. maj 2018 Det var da godt nok noget af en pris, Annella. Men Husquarna er også kvalitet, men det kan være, jeg skal vente en generation endnu med at investere i en, men sød synes jeg nu den er smiley

  • #14   11. maj 2018 Min er på 1000 kvd - synes faktisk det er mere end nok, når den skal slåes smiley

  • #16   11. maj 2018 Nej, jeg skal bare ikke bruge al min energi på at have ondt i mine hænder, jeg håber, det er overstået i morgen, jeg vil gå efter klippebredde, den skal være over 50 cm smiley

  • #18   11. maj 2018 Ja, det kan det ende med, selvom jeg er så ærekær i at gøre det sæææl smiley

  • #19   11. maj 2018 Jetset det er da ingen skam at få en havemand til at slå dit græs det er der jo to gode ting i du får mere kvalitetstid + han kommer efter aftale og du skal så heller ikke ud og bruge penge på en græsslåmaskine smiley

  • #20   11. maj 2018 Det er nemlig rigtig, Leon win win - men min største ære er, at gøre det sæææl smiley - jeg kan forstå, at robotterne ikke er pengene værd, de skal blive bedre ift hvad de koster smiley

  • #24   11. maj 2018 Mon ikke du skulle købe dig en mini have traktor, de mindste fås til 7 til 8 tusinde kr.
    Og så har de alle el start og har en klippebrede på ca. 75 cm.


  • #26   11. maj 2018 Du gode 25 indlæg på så få timer.

    Tilgiv mig at jeg ikke har læst det hele igennem, men disse robot plæneklippere cutter ikke kun græs, men også pindsvin.
    Det var i en tv udsendelse for ca. et halvt år siden.


  • #27   11. maj 2018 Rasmus R det fortæller jo bare hvordan gode sælgere og reklamer får folk til at købe de mest tåbelige ting og Claus G jaaaa talen om Tuborg er talen om smag og Markgreven jeg ser også gerne at pindsvin forbliver hele i Danmarks natur smiley

  • #28   12. maj 2018 Til orientering Hr. Markgreve, så kan disse små robotter indstilles til ikke at køre om natten. Jeg ser aldrig så meget som et eneste Pindsvin om dagen. Og så blev der et indlæg mere smiley

    #24 - Ole S - det er ikke fordi jeg skal gå med den, det er mere tiden, jeg skal bruge på det, men en klippebredde på 75 cm kan jo også gøre noget ved det i en fart smiley


  • #29   12. maj 2018 Skal det gå stærkt så køb en "rigtig" havetraktor, nok også lidt bedre kvalitet, en MTD klippebredde 96 cm, pris ca. 8700 leveret, er en god mulighed.

  • #30   12. maj 2018 Tak for info Ole S - så kunne jeg nedsætte mig som Haveservices og slå div. plæner, det tror jeg er et meget godt job, der er mange plæner, der skal slås og så er den jo hurtig tjent ind smiley

  • #31   12. maj 2018 ÅÅ jaa - jeg har så kun fået en halv golfbane i dag, så det er nok alvorligt, jeg må finde mig en ny eller en lækker havemand smiley smiley

  • #34   17. maj 2018 Åååå ja, det minder mig om, at jeg i går var flere timer om at slå en smule græs, det er stensikkert, at jeg skal have en ny og begrave min gamle, som nåede at blive 19 år, godt gået min skat smiley smiley

  • #35   17. maj 2018 Libbie.

    Jeg er sgu da 59, men ville da gerne være 19 igen....Måske.... smiley smiley smiley smiley smiley


  • #37   18. maj 2018 #35 - Alan, det er nu ikke så meget alderen, det er det indvendige og noget af det ydre, der tæller smiley - og nej, jeg kunne ikke tænke mig at være 19 med den erfaring jeg har i dag, men måske 45 smiley smiley smiley smiley

    Og min plæne, den ligner noget af en spansk golfbane pt., problemet med min plæneklipper er, at den er træt og det kan ikke betale sig, at få de trætte dele skiftet ud, så jeg kan lige så godt købe en ny smiley smiley


Kommentér på:
Robotplæneklipper

Annonce