{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Ikea {{forumTopicSubject}}

Nå, jeg har lige brugt min lørdag på Ikea, flere år siden, jeg har været der - og holda op, jeg var ved at få spat, aldrig har jeg set så mange børn, der væltede rundt i de udstillede møbler, hoppede og dansede i dem og de flød i diverse senge ligeså, det gjorde åbenbart ikke noget, der var ihvertfald ingen forældre, der sagde, at det måtte de ikke og det ikke var nogen legeplads.

Ja, det var faktisk umuligt at se noget for alle de børn, aldrig mere skal jeg i Ikea en lørdag, det må blive en hverdag, hvor alle de der uopdragne børn er i børnehave, for det var totalt umuligt at se ret meget.

Sig mig lige engang, hvad fanden sker der, hvorfor må børn opføre sig på den måde, hvorfor skal de ikke lære at have bare lidt respekt for andres ting, de er altså i en forretning, men nej, børn må åbenbart alt, jeg magter ikke uopdragne unger.

Er det OK, at de skal have lov til at hoppe og danse i div. møbler, så man faktisk ikke kan se dem, jeg forstår slet ikke personalet kan affinde sig med det, men de er heller ikke meget over 25.

Sådan har mine børn aldrig været, det ville jeg simpelthen ikke have, jeg forstår efterhånden godt, det med børnefri zoner smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikea
  • #1   12. aug 2017 Hvorfor gå hen til et sted med et utal af skod møbler? Jeg har møbler der er mere end 25 år og stadig ser ud som nye - kan vi sige det med møbler fra Ikea?

    Det er møbler plastik overtrukket, reoler i massevis i spånplade igen med plastik.

    Hvad gør man med et plastik bord med et brændemærke - det kasseres - hvad gør man med et afsyret eg som har et brændemærke? jo man sliber det og giver det en gang sæbebehandling.

    I min verden kan kan man stoppe det Ikea skråt op i røven. I realiteten spare man ikke en skid ved at købe skod.


  • #5   12. aug 2017 Ja, Ikea er et helvede om lørdagen, det er også umuligt at få en parkeringsplads.
    Det eneste af møbler jeg har brugt IKEA til er køkkenskabe og stigereoler i træ.
    Begge dele er udmærkede, ellers foretrækker jeg Dahls Bolighus, der er kun voksne mænd, der ved hvad de sælger og priserne er rimelige.
    Uvorne unger er åbenbart kommet for at blive, falder man ikke over dem, så gør man det over indkøbsvogne og klodsede klapvogne. Fungerer kun hverdage ved åbningstid og en time før lukketid... smiley smiley smiley


  • #6   12. aug 2017 Nej, der er utroligt mange gode ting ..... smiley smiley smiley

  • #7   12. aug 2017 Ja, Polysl, lige hvad der angår møbler, så er det en investering, vi går efter, så går vi ikke i Ikea, men som Elizabetta skriver, så har de rigtig mange gode praktiske ting til Hjemmet, smarte ting, men det jeg var interesseret i, var køkkener, og der kunne man heller ikke komme til for bar børn, det var sq utroligt - men de køkkener jeg kunne lide, koster lige så meget andre steder, så om det hedder Ikea eller Kvik, det kommer ud på eet er mit umiddelbare indtryk.

    Ikea møbler er OK til ungkarlehybel, børneværelser o.lign., sommerhus. Jeg har ikke møbler fra Ikea, men ønsker vi at være på de sidste nye farve og trends, så kan vi købe sådan noget, og så gør det ikke så meget, hvis vi skulle komme til at spilde.


  • #8   12. aug 2017 #3 - Torben, ja svenskerne er mere end rummelige og meget miljøbevidste - men jeg mener, de er for rummelige, når de synes deres varehus også kan være en legeplads - jeg tvivler på dem, jeg så i dag, køber det helt store, det kunne jeg se, der jeg endelig fandt ned til kassen smiley

  • #10   13. aug 2017 Dårligt opdragede børn findes desværre overalt i verden, de bliver ikke ledt og vejledt af deres forældre som før i tiden. det er synd for børnene.

    Ikea er et helvede,det er bare min mening, ihvertfald i weekenderne, der kommer jeg der aldrig, så jeg oplever HELDIGVIS ikke det samme som dig Jetset.

    Jeg er så glad for at mine børnebørn og oldebørn har fået en god opdragelse.
    Folk bemærker oven i købet hvor søde de er, De opfører sig altid pænt ihvertfald når de er ude, hjemme kan de selvfølgelig godt have deres diskussioner med dem, men det holdes indenfor hjemmets fire vægge.


  • #12   13. aug 2017 #9 - ole S, hvis du vil misforstå, så misforstår du lige hele problematikken, men Ikea som er svensk har plads til hele verden, og Ikea må gerne bruges som legeplads, deres udstillede møbler bliver nussede og det giver ikke lyst til at købe.

    Men jeg husker, at de havde et vidunderligt legested med bl.a. masser af bolde i alle regnbuens farver og andre legeting, men jeg mener, der skete en ulykke, huske bare ikke hvordan, og så blev den lukket ned, men det kan være, du kan huske det eller andre ??


  • #15   13. aug 2017 #13 - ole S - ja, det er helt lige meget, men sjovt nok, var det dig, der bragte svenskerne på banen af hvilken grund smiley

  • #16   13. aug 2017 Ron - og det er dig, der holder den, hvor er den flot, giver du den bare vand smiley

  • #18   13. aug 2017 #9 og dit vrøvl - du har endnu ikke udtalt dig om trådens emne.

  • #20   13. aug 2017 Nej, du er også så betænksom, jeg skulle jo have spurgt dig, men næste gang, jeg skal noget, så kan jeg jo spørge dig smiley

    Men det handler da om alle 3 punkter.


  • #23   13. aug 2017 Så er der mange naive unge mennesker, for mange handler netop i Ikea fordi de har et lavt budget og møblerne skal kun holde studie tiden ud.- Det har jeg fuld forståelse for - jeg havde kun en seng på mit kollegie værelse, resten kunne forgå på gulvet og så måske tiltuske sig bord og stol.

    Når man tænker på et mylder alle vegne på bestemte tidspunkter så handler jeg ind lige når de åbner, hurtig ind - hurtig ud. Samme kunne man også gøre i Ikea for jeg tror ikke børnefamilier står der ved åbningstid.


  • #25   13. aug 2017 Ikea er nok kun for småbørnsfamilier og ikke sådan en gammel konservativ kone som mig smiley

    Ikea er nok ikke en forretning, hvad jeg forstår ved en forretning - og hvad forstår jeg ved en forretning, jo at der er nogle til at ekspedere, jeg så ihvertfald ikke nogen, kun legende børn, der legede i alle de udstillede møbler, men jeg blev så en erfaring rigere, at jeg aldrig mere skal i Ikea om lørdagen smiley


  • #26   13. aug 2017 jetset

    //citat
    jo at der er nogle til at ekspedere
    //citat slut

    Jeg var i Jysk og var lidt træt efter en lang dag og ønskede lidt hjælp til nogle nye persienner - spørger - der ovre siger hun, går derover, ingen persienner, tilbage igen de er ikke derovre? hvorpå hun surt siger at så må jeg være blind - muligvis men de er ikke der ovre. det viser sig så at en anden medarbejder havde flyttet dem. Jeg fik så kontakt til pågældende medarbejder som var så sød at bruge en masse tid til at hjælpe mig med ca 10 persienner og 3 som skulle laves specielt.

    Jeg kunne som jeg kunne finde på give dem fuck fingeren og fise af men de fik lige en chance til.

    efterfølgende er medarbejder blevet anmeldt for ikke at samarbejde med kunder og hende der hjalp mig fik mega ros. Og hun var i praktik ????

    NU er jeg af den gamle skole at mene at ekspedienter er til for kunder og ikke omvendt. Men man møder den slags typer mere og mere. De har slet ikke forstået at priser kan man ikke konkurrere på og hvad er der så tilbage?

    Service....kort og godt.

    Jeg vil ikke finde mig i at man med slatten arm peger i en retning af den varer jeg spørger til - som om at man bare er til besvær. Sjovt nok så er der ikke et problem når man trækker kortet frem - mystisk smiley


  • #27   13. aug 2017 Jeg tror nu heller ikke, selveste Hr. Larsen ville bryde sig om, at høre denne historie, for sådan er han ikke opdraget, men Jysk er blevet til en stor kæde og skulle de miste 1 eller 2 kunder på det grundlag, så gør det ikke det store, men jeg er aldrig blevet spurt om, hvor tilfreds jeg er med at handle i Jysk.

    Men alle mulige andre instanser vi ringer til forsikringsselskaber, energi, banker og hvad ved jeg, spørger altid om vi vil være med i en tilfredsheds undersøgelse, jeg siger altid nej, det gider jeg ikke, men det er måske også forkert smiley


  • #42   14. aug 2017 Det er da ikke så mange måneder siden, du roste Sverige til skyerne, ole S smiley

  • #43   14. aug 2017 Det eneste jeg vil rose svenskere for er deres svenske cognac

  • #44   14. aug 2017 Jeg er ikke til svensk cognac men til Metaxa 5 stjerner smiley

  • #45   14. aug 2017 Smager også udmærket som en god grappa fra italien, Ouso fra Grækenland.

  • #46   14. aug 2017 Ousu 1 er mere end nok for mig, det er alt alt for sødt, jeg er til surt smiley

  • #47   14. aug 2017 Så skal du bare købe op i den dyre ende så får du noget som er meget mere afrundet og blød i smagen. Næste gang du er i Grækenland så prøv en smagning af forskellige Ouso så vil du opleve ret store forskelle,

    Metaxa ***** lagres på franske egetræsfade som også giver den her cremet og bløde og dejlige smag.


  • #49   14. aug 2017 OK - jeg har været i Grækenland mange gange og har ikke smagt så meget forskelligt Ouzo, da jeg som sagt synes, det er mega sødt, det skal være mere end iskoldt før jeg kan få det ned, men holda op, det varmer smiley - og ja, franskmænd kan noget med egetræsfade, jeg synes det er en god cognac.

  • #50   14. aug 2017 #48 ole S - altid noget, at du vil indrømme det. Ikea er svensk smiley

Kommentér på:
Ikea

Annonce