1.658 visninger
|
Oprettet:
hvordan lave gavl? {{forumTopicSubject}}
Hej der ude.
Jeg skal have lavet min gavl og vil lave den med stål plader.
Men jeg er i tvivl om hvordan man laver afslutning hvor den murede væg slutter. Jeg har også en dør hvor overkanten af døren skal have en afslutning.
Jeg har ledt og ledt via google, men kan ikke rigtig finde nogen monterings vejledning til gavl. Nogen der ved hvor jeg kan finde det? Eller forklare mig hvordan?
Jeg skal også bruge noget værktøj til at skære pladerne, ved i hvor man kan købe det??
apr 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
så bare lad vær
hyr en til det
maj 2007
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Har du overvejet fibercement ? ( hardiplank og lign) der skal du ikke have udluftning da der ikke er de samme kondensproblemer.
nov 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 177
http://www.ds-staalprofil.dk/Files/Billeder/ds_staalprofil/Montagevejl_og_pdf/DS_montagevejledning_Trapez_DK.pdf
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 31 Emner: 299 Svar: 2.838
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Det er langtfra alle med et svendebrev der kan arbejde selvstændigt. Nogle er videnbegærlige omkring alt, og andre går med skyklapper, og kan kun finde ud at lave det som mester lige har bedt dem om. Kun 10% af alle håndværkere har den faglighed der skal til at være selvstændig, 75% er løsningsorienteret. De sidste går i stå hvis de møder et problem de ikke har mødt før
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Det er også derfor at den eneste håndværker der kan bygge et hus selv, er en elektriker
hvordan lave gavl?