{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619

Ny lejlighed {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg havde sagt ja til en lejlighed pr. 1 maj, og skal så op og måle til møbler osv for en uge siden. Da lejligheden er klar foreslår viceværten at vi bare kan lave en indflytning med det samme, og jeg kan overtage nøglen. Nu vil de så have jeg skal betale for halvdelen af april, men det var deres forslag og det indgik ikke i aftalen, kan de godt bare opkræve det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny lejlighed
  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
    #1   25. apr 2013 nej det kan de ikke. Hvis du siger ja til at flytte ind før, er det fra den dato du siger ja til at flytte ind, hvis det f.eks. var idag, så skulle du betale for 5 dage xtra.. ikke 15 dage...

• #2   25. apr 2013 .

• #3   25. apr 2013 Nej det kan de ikke.... Du er først flyttet ind fra den dato der står på lejekontrakten, længere er den ikke.... At de så vælger at give dig nøglen før tid så du kan flytte ind før tid er for så vidt dig uvedkommende.....
    Meld dig ind i LLO så du har dem i baghånden hvis der skulle blive yderlige problemer.

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #4   25. apr 2013 Er der et sted man kan læse om det henne? Synes det er lidt frustrerende. Det fremgår ikke så tydeligt i ovennævnte, men jeg fik overdraget nøglen for en god uges tid siden ikke vidende om at det skulle koste en halv måneds husleje

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #5   25. apr 2013 Fuck dig *S.O.F* ! - Jeg troede din klamme prik, var noget skidt på min skærm! smiley

Kommentér på:
Ny lejlighed

Annonce