2.636 visninger
|
Oprettet:
Topbetjent vaskemaskine {{forumTopicSubject}}
Da vi bor i lejlighed og har et lille og smalt badeværelse, vil vi gerne have en topbetjent vaskemaskine...men problemer er så bare, hvilken man skal vælge?
Den skal have hjul, da den skal stå i brudekabinen, og derfor skal kunne flyttes når vi skal i bad.
Derudover er vi kommet frem til den skal have omkring 1200 omdrejninger og kunne indeholde ca 5-6 kg tøj.. (Vi er to personer, så tror det er nok)
Nogen der har et godt forslag??
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 87 Svar: 645
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
De fleste maskiner i dag er A, A+, A something. Forskellen er minimal og mærket er alfa omega, en Harald skrald maskine holder måske et år efter garantien løber, en kvalitets maskine kan snildt holde 8 år.
En Harald skrald maskine kan skildt koste x antal tusinde i kul skifte da det er et ukendt mærke, en mærke maskine kan du finde kul til for slik på ebay.
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
feb 2010
Hvor har jeg nævnt Harald Skrald? Jeg valgte ikke Elgiganten uden grund
Og jeg går udfra at folk ejer en smule fornuft og alt ikke skal skæres ud i pap. Selvfølgelig hænger pris og kvalitet sammen.
Men at sige, at det billige er skrammel, det er noget vås.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.076
den har jeg, synes selv den er rigtig god.
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Vi er godt klar over at pris og kvalitet tit hænger sammen, og defor tager vi heller ikke bare den billigste vi kan finde..
Det med selv at lave en platform med hjul under, har vi også overvejet..men hvordan sikre man sig at den ikke kommer til at stå ustabilt på det, og derved kan vælte eller sådan noget??
Vi har aldrig haft noget at gøre med topbetjente maskiner, defor aner vi ikke hvad der skal tages højde for..gulvet hælder en lille smule, da det som sagt er en brusekabine, men er der noget der vil give problemer??
feb 2010
feb 2010
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Ingen af os er super handymen, men mon ikke det er til at finde ud af alligevel?
feb 2010
Topbetjent vaskemaskine