{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Temperatur i lejligheden? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nogen der ved hvad er den minimale temperatur man kan have i sin bolig uden at det kommer skade (især fugtskader) i den? Jeg har hørt et sted, at når man er i lejligheden, burde temperaturen ikke gå under 16 grader (måske kun om natten), er det rigtigt?

Hvad når man tager afsted? Min familie og jeg rejser på ferie i en uge (en gang i vinter), og tænkte at lukke helt for radiatoren mens vi er væk. Jeg vil dog gerne vide om det ikke skader lejligheden, hvis ex. det er meget koldt udenfor, og temperaturen i lejligheden nærmer sig 0? Vi bor i en blok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur i lejligheden?
  • Michael  E
    Michael E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 15
    #1   26. okt 2012 Temp. må ikke komme under 5 gr. da møblerne kan slå sig.

• Michael  E
    Michael E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 15
    #2   26. okt 2012 Der skal være min. 5 gr. Da der ellers er chance for, at dine møbler slår sig.

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340
    #3   26. okt 2012 Har hørt at man ikke skal slukke en radiator helt, især ikke om vinteren. Det er noget med at vandet kan fryse til is, og det er ikke nemt at ordne i en radiator.

• #4   26. okt 2012 der plejer at være sådan en stjerneting på termostaten, lad den stå der så er du sikker på der ikke sker noget smiley

• #5   26. okt 2012 ville ikke gå under 15 grader mht til træmøbler og billedrammer .. desuden ville jeg alle døre såt åben indenfor og så stille alle radioteren ens så koster det sku ikke meget at holde den kørende en uge desuden skal du tænke på hvad det koster at fyre en hel lejlighed op fuldmøblere fra 5 til 2X grder iforhold fra 15 til 2X grader

• #6   27. okt 2012 Jeg har hørt det helst aldrig skal svinge mere end 5grader fra når du er der i forhold til når du ikke er der. Pga kondens (-:

Kommentér på:
Temperatur i lejligheden?

Annonce