{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

lejlighed i århus hjælp {{forumTopicSubject}}

hej er der nogle der ved hvad en 1/2 værelse lejlighed koster i århus både i centrum og ikke i centrum. og hvad det ca koster i undskud osv. og om der er nogle der ved om det er en god by og bo . og om det er sjov og gå i byen der osv? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lejlighed i århus hjælp
  • #3   22. okt 2010 Julie P ved du om det er 7000kr for og bo lige i centrum :). okay hvad stinker der ved by live i århus . for aalborg er da også en halv stor by


  • #5   22. okt 2010 Julie P ja det er klart. tror også det bliver dyrt og bo alene i centrum. men så er alting bare ved hånden når man bor i midbyen ;). ja vil gerne tro det er dyrt og man skal vel betale for alt lige fra parkering af sin bil osv


  • #6   22. okt 2010 Århus er et dyrt sted at bo, især hvis du gerne vil bo "de rigtige steder" og det er svært at fremskaffe en lækker og billig lejlighed i centrum, du skal en lille smule udenbys for at det bliver til fornuftige priser.

    Julie P: Nu siger du at bylivet stinker, men har du overvejet, om du kommer de rigtige steder? Altså hvis du gerne vil sidde og hygge lidt, uden det skal være tramp og pop musik hele vejen igennem, ville jeg forslå at tage på Chi Na Nok smiley Der er også mange studerene, som du sikkert har lagt mærke til, slutter sin aften af på BW (Bridge Water) men det handler bare om at finde de rigtige steder smiley


  • #8   22. okt 2010 patrik B: et sted jeg ville fortrække at kigge nærmere på er Trøjborg, det er super fede lejeligheder, i forskellige pris klasser, og du har ALT i nærheden, du har busser der går lige ind til centrum, du har biograf, fakta, pizzeria, kina mad, sol center, bager, slagter (en klasse slagter) isenkrammer... ja, you name it smiley

  • #10   22. okt 2010 Julie P: Ja en af bonuserne ved Århus er at man kan køre gul og gratis smiley og det kan faktisk godt betale sig, tro det eller ej hehe.

  • #11   22. okt 2010 Julie P tror også det bliver lidt udenfor centrum ved nærmer eftertanke. så kan man jo altid sener hen flytte til centrum når man har lært det helle bedre og kende smiley

    - Baboom's Badekar - ja trøjborg lydr da til og være et fint sted det vil jeg da måske kigge lidt nermmer på smiley


  • #12   22. okt 2010 Nu siger du at du ikke gider hooligans, men kommer på vinstuen? smiley jaja, der kan man bare se hehe. Oppe nær bruuns, hvis du er til max hygge, og bare drikke en enkelt øl eller to, så vil jeg varmt anbefale Peter Gift, oppe ved Bruuns galleri smiley

  • #14   22. okt 2010 patrik B: Det synes jeg helt bestemt du skal, hvis du vil bo nær centrum, og have alt lige ved hovedøren, det eneste minus ved Trøjborg er bare at der af og til godt kan være kamp om p-pladserne smiley men jeg synes helt sikkert du skal flytte til Århus, for mit vedkommende, er det, og forbliver verdens navle smiley

  • #16   22. okt 2010 Julie P: Ja det er mega smart, og kender man byen, og de forskellige ruter, ved man hvor kontrolørne står på (ca.)

  • #17   22. okt 2010 - Baboom's Badekar - ja vil også undersøge det helt sikkert. ja århus lyder også som en dejlig by. var meningen jeg ville til kbh og bo. men sys det er en tand for stort


  • #18   22. okt 2010 Julie P: Ja, det ligger lidt længere væk end de andre steder, men det er et rart sted at komme ind, hvis man har været inde i byen om dagen, og bare trænger til en kold smiley

  • #20   22. okt 2010 patrik B: Det kan jeg kun give dig ret, jeg vil heller ikke flytte til kbh, synes også det er for stort og uoverskueligt, kan kun lige holde ud at være der en weekend smiley

  • #21   22. okt 2010 det er alle busserne også, som køre ud af randersvej, efter nørreport smiley

  • #23   22. okt 2010 - Baboom's Badekar - det nemlig det. alt for stor by smiley


  • #24   22. okt 2010 Ja, men det er sjældent de er herude (bor selv lige i nærheden) og jeg tager 3'eren som kun køre langs randersvej, og de kommer aldrig i den smiley

  • #25   22. okt 2010 Hvis Aarhus er så skod, så flyt dog til kbh smiley

Kommentér på:
lejlighed i århus hjælp

Annonce