{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

idéer til ungdomsbolig tilbehør.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

jeg bor lige nu i et ny opført ungdomsbolig med 170 boliger, det er dog ikke alle der er lejet ud, så er blevet sat til at finde på noget man kunne lave for at lokke lejere til?

har i nogen idéer til hva man kunne lave?
-en bar?
-poolborde?
osv.

ingen forslag er dumme, så please hjælp lige lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  idéer til ungdomsbolig tilbehør..
  • #1   11. aug 2009 Lavere husleje...

• #2   11. aug 2009 kan ikke ændre på lejen,

og ann, prøver ihæridgt på at finde nogen smiley indtil videre er vi kune et par stykker der ser godt ud smiley

• #3   11. aug 2009 En bar eller et poolbord ville selvfølgelig være et hit, men jeg tror sgu de fleste unge i første omgang ser på lejen, så hvorfor ikke sætte den ned, istedet for at bruge pengene på det andet?

• #4   11. aug 2009 det er noget med nogen regler fra kommunen og staten, så ikke bare noget man lige gør.. så desværre kan man ikke...

• #5   11. aug 2009 Lejen man kan ikke gøre noget ved. Ungdomsboligere må jo ikke generere overskud, så hvis man sætte lejen ned vil det blive til et underskud, og det er ingen interesseret i..
    Jeg har boet et sted, hvor der var et diskotek/bar/lokale man kunne leje til poker aften osv. Det var en rimelig stor succes.. så var der nogen faste som betjente stedet, serveret øl osv. pool borde og den slags, skal ikke så sådan et helt frit sted, da det helt sikkert vil blive ødelagt. vi havde et på "diskoteket" og der var det ligesom under opsyn, så det fik lov at stå der..

• #6   11. aug 2009 Christian J
    Nu er der noget der hedder markedsvilkår, og hvis det generelle boligmarked falder, så må der vel være et tilsvarende fald i ungdomsboliger leje... Hvis ik så forstår jeg udemærket at folk hellere vil have en bolig inde i midtbyen til næsten samme husleje som en ungdomsbolig...

• #7   11. aug 2009 Mr Google <-> Søg, søg Bing !: Kan fortælle at den sidste ungdomsbolig jeg boede i, for 1 år siden nu, kostede 3500kr ca om måneden. Lejen derude faldt ikke trods krisen og boligmarkedets fald.

• #8   12. aug 2009 Christian J
    Så forstår man jo godt hvorfor de er tomme... Hvis man ik markedsregulere den slags, så bliver de jo alt for dyre, især ved større prisfald på boliger, som der er oplevet de sidste års tid.
    Sjovt som forældrekøb igen eksplodere, nu boligerne er nede i et humant niveau...

• #9   12. aug 2009 Ja lige præcis smiley Både min kæreste og jeg boede i sådan en lejlighed (på 26m2 vel og mærke), så vi betalte jo ca 7.000kr tilsammen i husleje.. Når vi alligevel altid var hos den ene, så kunne vi lige så godt flytte samen, så købte en andel på 4v, 84m2 smiley

• #10   12. aug 2009 Christian J
    Fornuftigt... Det er jo kune 3½ gang så meget plads til cirka samme pris, sikkert....

• #11   13. aug 2009 Ja præcis ..

Kommentér på:
idéer til ungdomsbolig tilbehør..

Annonce