{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets person...
  • #1   11. dec 2019 Jeg syntes at hun skal lægges i seng, det er over hendes sengetid - og helst 24 timer i døgnet.

  • #4   11. dec 2019 Det er helt vanvittigt, pigen aner jo ikke selv noget om klimaet, hun er bare et instrument i andres hænder.

  • #6   11. dec 2019 Lone.

    Jeg skrev da også "Time".... eller?


  • #7   12. dec 2019 Det venstreorienterede klimahysteriske cirkus kender som bekendt ingen grænser og at lille autistiske tunfisk er blevet symbol på den verdensomspændende hjerneblødning siger vel i grunden alt om venstrefløjens prioritering i forhold til ex. ældrepleje, skattesnyd, indvandring, vold og voldtægter smiley

  • #8   12. dec 2019 Ja jeg giver de forrige talere fuldstændig ret, hvordan kan hun sidde og revse voksne mennesker i en forsamling, Vi har allesammen været med til og er alle skyldige i at verden ser ud som den gør, Hendes forældre skulle fratages forældre myndigheden, De har lagt så stort et pres på datterens skuldre, som intet barn kan honorere, ikke uden psykiske problemer til følge. Og det er ikke Autisme hun lider af men Asberger syndrom. Som er en mildere afart af Autisme.
    Men sørgeligt at forældrene har pacet hende frem.


  • #10   15. dec 2019 OG?

    Den leder hen til din egen kommentar #9


Kommentér på:
Årets person...

Annonce