{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Elissa B
Elissa B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvilken barnevogn.. {{forumTopicSubject}}

Hvilken barnevogn skal man vælge? Synes det en jungle, og har ikke 8000kr til en fansy vogn smiley Er de " billige " ok? Eller skal man op og ramme et hvis niveau før man får en ok vogn som kan holde i ca 3 år..

Er lidt lost?

Kan det betale sig at købe fra dba?

Hjælp hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken barnevogn..
  • #1   5. maj 2015 Hvis du nu boede tæt på mig kunne du ha købt min Odder barnevogn med sæt i udstyr.

• Elissa B
    Elissa B Tilmeldt:
    mar 2014

#3   5. maj 2015 Hvor bor du Louise?
    Jeps Ronald.. Det vildt dyrt!
    Der selvfølgelige billigere end 8000kr, men hvis den skal hedde det mærke alle anbefaler, så vi der oppe, nogle endda langt forbi..

• #4   5. maj 2015 Jeg bor i viborg:-)

Men ja min veninde har givet 12.500kr for hendes barnevogn. Det er jeg dæleme for nærig til....

• Elissa B
    Elissa B Tilmeldt:
    mar 2014

#5   5. maj 2015 Har kigget på dem der hedder trille, ved bare ikke om de er kvalitets mæssigt gode?

• #6   5. maj 2015 Vi havde en billig scandia til vores den første den var med i et pakke tilbud i babysam. Det var barnevogn, lift, pusletaske og puslebord for i alt 5000kr. Den virkede udmærket og tre år uden problemer.
    Mange er i dag bare alt for bevidst om at alt skal være bestemte mærker både i udstyr og tøj.

• #7   5. maj 2015 Mig og eks købte en dyr barnevogn til datteren, hun havde den i et par måneder, så blev den stjålet fra hendes kælderrum.
    Så hvis man har en alt for fancy barnevogn, løber man desværre en risiko for at få den stjålet.

Jeg anbefaler du køber en brugt.

Hvad med at sætte en annonce op i det lokale supermarked?

• #8   5. maj 2015 En odder eller emmajunga holder til 3 børns slitage, Det ved jeg helt sikkert.
    Vores børnebørn har lånt hinandens barnevogne en af dem har været i funktion til 4 børn, så du kan godt risikere at købe en brugt, de er stadig pæne og ser ud som nye. smiley smiley

• #11   5. maj 2015 Køb en god brugt en. Vi købte en ny Emaljunga et eller andet fancy navn. Og den er altså fed at køre rundt med. Punkterfri dæk indbygget myggenet og solsejl.

• Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   6. maj 2015 Køb en billegt i DBA eller brugt. Det gjorde vi smiley For Guds skyld ikke betale dyre domme for de åh så "smarte" vogne...

• #13   6. maj 2015 hvorfor ikke betale for noget godt men dyrt? jeg fortryder ikke et sec at vi bruge 9000kr på en barnevogn.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #15   6. maj 2015 Stokke skulle være super godt. smiley

• Mathilde S
    Mathilde S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #16   24. jun 2015 Køb den i Bilka. Super fin til prisen 1500 kr. med masser af ekstra udstyr. Hvorfor betale mere ?

Kommentér på:
Hvilken barnevogn..

Annonce