{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Ang. børnenes fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er så heldig at være "stedmor" til de to dejligste børn. Vi har dem hver anden weekend fra fredag til søndag nogle gang tidligere hvis jeg har fri fra arbejde. Nu står vi i den situation at en weekend hvor vi skal have dem har pigen fødselsdag om fredagen. Jeg har fri fra torsdag kl 14 så vi kunne jo rigtig godt tænke os at hente dem om torsdagen så vi kunne invitere kærestens familie og min familie til børnefødselsdag om fredagen. Vi har også tænkt os at spørge deres mor om det er ok, da vi jo mener at min kæreste har lige så meget ret til at fejre sin datters fødselsdag som hun har. Men vi ved bare næsten svaret på forhånd, det er så gør meget ondt på min kæreste.
Nogle af jer der kender til dette problem, enten fra den ene eller den anden side. Hvad ville i selv gøre og ikke gøre? Jeg kan jo intet sige, men bare stå på sidelinien... Da deres søn havde fødselsdag, var vi dog inviteret derop til fødselsdag, han fyldte år en torsdag og vi skulle have dem om fredagen, så vi sagde nej tak, vi holdte derfor selv en fødselsdag om fredagen. Men det tror jeg ikke vi gør denne gang, hvis det ender med at hvis ikke må have dem om fredagen, for sidst gad kærestens familie ikke komme ned til os, i stedet tog de hjem til hans x den dag hun holdte noget. Så vi endte med at stå med en dreng der blev skuffet over det vi holdte. Så denne gang vil vi ikke gøre det til mere end bare en hyggelig dag med kun os, hvis vi ikke må holde den rigtige fødselsdag.
Ved ikke om i forstår hvad jeg prøver at fortælle...:-) Det blev vist lidt rodet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. børnenes fødselsdag
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #1   23. okt 2007 Nu er jeg selv et skilsmisse barn godt nok 19 år men alligevel, de har været skilt siden jeg var 12, det har dog næsten altid været EN samlet hvor både mor og far og påhæng sagtens kunne enes, ellers har der været enkelte gange hvor det har været delt. Der har min mor foreksempel ikke inviteret nogen som helst fra min fars side og omvendt sådan man kan få alle fra den "rigtige" side af familien med hver for sig...

    Håber du kan forstå hvad jeg mener eller skriver du bare.

    Men til sidst vil jeg sige, i bør holde jeres og får moren til at lade være med at invitere din kærestes familie, det er IMO den eneste fair løsning hvis familierne ikke kan så godt sammen.


    God Fødselsdag og håber i får tjek på det...


  • #2   24. okt 2007 Jeg er også selv skilsmissebarn, første gang mine forældre blev skil var jeg 13 år og der holdte vi tingene sammen. Altså både min mor og far var der. Anden gang de blev skilt var det noget anderledes og vi har intet holdt sammen der.
    Hmm problemet er nok at hans familie stadig snakker meget med hende, mere end de snakker med os. Det er lidt indviklet.
    Og det gør meget ondt på min kæreste. Det er hårdt at se ham så ked af det.
    Håber også jeg bliver overrasket og at hun lader os holde pigens fødselsdag. Det er sku svært.


Kommentér på:
Ang. børnenes fødselsdag

Annonce