{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

* Jean  *
* Jean *
Tilmeldt:
1. maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Gravid (statistik) + uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Hvor lang tid gik der fra du/i begyndte med projekt baby til der var gevinst?

Er der evt. nogle der ved hvor man kan finde nogle statistikker omkring det? Jeg har søgt lidt rundt omkring men synes simpelthen ikke jeg kan finde noget ordenligt...

Sidder lige og snakker med en veninde om det, da hun (og hendes kæreste) ligesom jeg og min kæreste så småt er begyndt at snakke om projekt baby. Jeg ved en graviditet ikke kan planlægges fuldt ud, men nogle overvejelser kan man jo gøre sig.
Jeg er snart færdig med min uddannelse og min kæreste starter på sin kandidat snart - så om et års tid håber jeg det kan lykkes at blive gravid.

Hvad er jeres erfaringer?
Hvor lang tid tog det?
Gik det som planlagt?
Fordele/ulemper ved at moren er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at begge forældre er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at faren er under uddannelse?

Skyd løs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid (statistik) + uddannelse
  • #1   5. maj 2011 ved mit første barn under 1mdr før hun var gravid... og med nr 2 er der gået næsten 4år og der i mellem et par graviditeter der ikke er blevet til noget...

  • #2   5. maj 2011 du får flere svar hvis du spørger på Babygalleri smiley

  • #3   5. maj 2011 Blev ikke gravid da vi prøvede smiley Blev først gravid da vi havde droppet alt det prøveri og derfor ikke tænkte over det smiley Så ja blev gravid på et uheldig tidspunkt, da min kæreste stod og var få måneder for at skulle udsendes til Afganistan. Han endte dog med at droppe milli.
    Og sårn ser man tit at det forgår det der med at folk prøver og prøver, og der sker bare ikke en dyt, først når de har lagt det på hylden igen smiley

    Ang uddanelse, hmm det eneste negative vil jeg mene er det lave indkomst.

    Jeg er 100% alene mor til min datter, og jeg skal starte i mesterlære inde hos min far om et par måneder, det er dog med en ret god elevløn smiley (Er lige pt ansat derinde på fuldtid) Men hvis jeg skulle gå i skole, ville der nok blive lidt problemer med at få læst lektier smiley Men hvis man er to, kan den anden jo tage barnet imens man læser smiley Det handler i bund og grund om samarbejde og planlægning smiley


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 2 Svar: 93
    #4   5. maj 2011 Første hug, så at sige, efter hun havde smidt p-pillerne smiley

  • krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #5   5. maj 2011 for os tog det ca 8 måneder før der var gevinst- det er klart +++ at læse med små børn, man har en større grad af frihed, end man har med et job.
    dog er der self. økonomiske begrænsninger på en SU smiley


Kommentér på:
Gravid (statistik) + uddannelse

Annonce