{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Rikke M
Rikke M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

18 mdr og vil ikke spise {{forumTopicSubject}}

Jeg er mor til en dreng på 18mdr som IKKE vil spise om aften. Jeg har efterhånden prøvet alt , ( flyttet spisetiden fra kl 18 til kl 17,30) og lade være med at give ham noget efter dagpleje, er snart ved at gå ud af mit gode skind,

håber at nogen kan hjælpe

knus Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 mdr og vil ikke spise
  • #1   13. aug 2007 få ham til lægen ? . .:/

• #2   13. aug 2007 har selv 3 så har også prøvet det, så længe at han er ikke syge eller fejler noget så lad den gå, han skal nok spise når han vil, hvis han spiser i dagpleje til frokost og morgen mad så få han det han behøver så er det ok, han prøver grænse af. hvis du slap af omkring det så vil han nok start med at spise igen.

• #3   13. aug 2007 ring til din sundhedsplejerske og aftal en tid

• #4   13. aug 2007 Gå da til lægen / sygehuset med knægten , de kan nok hjælpe dig bedre end en chat / handel's side kan .

• #5   13. aug 2007 lad ham lege med maden smiley har engang set det i et børne program smiley du skal gøre det til noget sjovt at spise og ikk noget stresset og presset smiley den er god nok, det virkede smiley .

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    apr 2007

#6   14. aug 2007 min sundhedplejske kommer på torsdag , OG vi har snakket om det før, han før lov til at lege med maden (inden for remligheden grænser) lige pt fejler han intet.

nrgboy: Jeg spurgte bare for at det ku jo være at der var ander mødre som måske ku give mig et råd , hvilket jeg også har fået.

tak for de andre råd.

• #7   14. aug 2007 JA det gør man de er en sanse oplevelse for dem, de finder ud af hvordan det mærkes, det er meget vigtig som barn at få lov til det, at mærke maden mellem finger og få lov til at spise med hænder er at lege med maden man mener ikke lige frem at kaste det igennem rummet...

• Tanja A
    Tanja A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #8   14. aug 2007 Tror ik der er noget at være bange for...

Min knægt har i længe ik ville sipse noget om aftenen, det er først nu efter han er startet i børnehave han vil spise fordi han får ik noget når han kommer hjem til vi skal spise...

Men hvis han spiser okay på de andre tidspunkter er det jo helt okay....

Hvis man først begynder og tvinge ser de mad som noget skidt....

Held og lykke med det

Kram Tanja

• #9   14. aug 2007 Mikkel & Tiina N
    så hellere sidde og presse det ned i dem ?
    det sku det eneste der virker, så er det sjovere for dem at spise, han vil jo ikk spise fordi han ikk kan li at spise? og leg er jo den bedste måde til at få ham til at ku li det..
    syns godt nok det var en latterlig kommentar det der..
    så længe de er små skal de lære, og de skal lære at mad er en god ting smiley

• #10   14. aug 2007 Så længe han sover igennem om natten og ikke taber sig, så er det bare at fatte lidt tålmodighed smiley

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    apr 2007

#11   14. aug 2007 jeg har til aften prøvet og dele maden mere op ¨så han bedre kunne vælge og se hvad der er og det hjalp faktisk lidt. Mikkel & tina jo jeg lader ham sidde og mærke på det og giver ham ro til det også selvom det måske tager længere tid. det er min måde og kan læse at der er flere der gør det , hvordan du gør er op til dig selv det vigtigste for mig er at han spier lidt. Han vejer ca 10kg ved ikke om det er for lidt men det får jeg vel afvide på torsdag.

tak for rådene alle sammen

Kommentér på:
18 mdr og vil ikke spise

Annonce