{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Skole opgave hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
- Har en skole opgave jeg gerne lige vil have lidt inspiration og hjælp til , da jeg er en lille smulle i tvivl om hvad den helt præcis går ud på.

Opgaven lyder på :
jeg skal skrive et læserbrev med over skriften "Man kan ej både blæse og have mel i mudnen" Der står så at vi kan google det delvise ordsprog for at være sikker på, hvorhen du leder din læsers tanker med denne overskrift. Må selv bestemme mit indhold, de eneste krav er. er førnævnte oversrkift samt de formelle ting omkring genren Læserbev samt dén formelle opsætning af en artikel.

- Mit spørgsmål, jeg er sådan lidt blank over hvad det er jeg skal skrive om ? Vil gerne lige hører nogle herinde om i måske kunne hjælpe mig til hvad det jeg skal skrive om og lidt bekræftelse i hvad opgaven går ud på smiley

OG NEJ JEG SPØRGER IKKE OM DER ER EN SOM HAR MINE LEKTIER, JEG LAVER SELV MINE LEKTIER. JEG SPØRGER BARE PÆNT OM HJÆLP OG INSPIRATION, SÅ STOP DIT TUDEN OMKRING JEG IKKE LAVER MINE TING SELV !

Tak for hjælpen på forhånd.
Jonas !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skole opgave hjælp :)
  • #1   4. mar 2010 Skal lige høre ..
    overskriftens ordsprog betyder noget ala, man kan ikke 2 ting på samme tid .. eller noget i den stil.

    Er det tilfældet kan du jo skrive et stort, langt velformuleret osv osv brev omkring de offentlige indstanser som hele tiden kræver flere og flere penge for deres arbejde, men stiler efter de vildeste sparerunder ..
    For mig og se er der noget der ikke hænger sammen, som er værd og snakke om/skrive om.

    Nu kan det godt være jeg er helt ude på et side spor, men ellers er det da meget fint ?! smiley


  • #2   4. mar 2010 Boppelop : det var nok det der , tusind tak ! smiley

  • #3   4. mar 2010 Jamen det var da så lidt smiley


Kommentér på:
Skole opgave hjælp :)

Annonce