Dilemma: problem med køber, hvad skal man gøre. {{forumTopicSubject}}
Jeg solgte igår et sæt ældre B&W højttalere til en på DBA.
Han var personligt og hente dem og hørte dem ved ret god volume inden køb og så ganske tilfreds ud.
Det er højttalere jeg selv har brugt i stuen, der er spillet stort set alt musik på dem også ved høj volume og de har altid spillet perfekt.
Allerede 1 time efter han var købt fik jeg en sms med en sviner over at de "skrattede" når de spillede bass og et flere bass enheder var defekte og han ville have pengene igen.
Prøvede at fortælle ham at det måtte være hans udstyr der var fejl på men han bliver mere og mere ubehagelige.
Så mit dilemma er lidt
A: skal jeg tage dem retur og risikere at få et par højttalere retur som er ødelagt? det drejer sig kun om 500kr
B: skal jeg holde på min ret at de virkede da han fik dem og det ikke er min fejl hans udstyr har ødelagt højttalerene, han lyder som typen der kunne blive besværlig og komme med dumme trusler, er ikke bange for ham man min kone går hjemme alene om dagen med min lille datter og er ikke glad for at hun skulle få bøvl med ham.
Hvad ville i gøre?
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 222 Svar: 4.373
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 4 Svar: 13
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
Dilemma: problem med køber, hvad skal man gøre.