{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Svær beslutning {{forumTopicSubject}}

Godt ske der er nogen der synes det her er plat, men har brug for hjælp.. det er en meget svær beslutning.

har været sammen med min fyr i et års tid nu, men der er begyndt at komme mange skænderier og diskutioner.. hver gang jeg tager det op med ham lover han guld og grønne skove og jeg hopper i med begge ben hver gang. igår var jeg endelig ved at tage mig sammen til at sige stop, men når han så kigger på mig og græder og lover igen at det nok skal blive bedre gjorde jeg nøjagtig det samme igen.. har givet ham en ekstra chance..

ikke nok med jeg synes det er svært at finde ud af hvad der er det rigtige, så begynder min nærmeste familie at sige jeg ikke er den samme og at jeg har forandret mig meget.. det samme siger min bedste veninde ( hun har kendt mig siden vi var små) hun mener jeg skal gå fra ham med det samme.. men det sku ikke let... nogen der har forslag eller har prøvet det før???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svær beslutning
  • #1   18. sep 2007 tænk dig godt om, ellers mister du måske det du allerhelst vil ha..
    snakker af erfaring.!!


  • #2   18. sep 2007 Du skal gøre præcist hvad du føler for.. Hælder du mest til at det ikke går mere - skal du sige stop, da ingen er tjent med det.
    Det kunne også være bedst for begge måske at holde pause lidt.. Det har min kæreste og jeg gjort et par gange.. Og så finder man ud af om det er slut eller om man overhovedet ikke kan undvære hinanden?


  • #3   18. sep 2007 *sonne - en djævel* - ja men hvordan finder man ud af hvad det er?? synes fandme det er en svær situation

  • #4   18. sep 2007 lykke - ja men problemet er jo at jeg ikke ved det.. han vil ikke holde pause..

  • #5   18. sep 2007 Tiine - okay.. jamen jeg tror ikke det vil blive bedre med tiden, når du går og tvivler sådan... så er det jo bedre at sige det ligeud til ham at du ikke ved hvad du vil... det må han respektere hvis han stadig vil være sammen med dig.

  • #6   18. sep 2007 lykke - ja men problemet er jo som sagt at jeg har snakket med ham MANGE gange om det her... og når jeg får taget mig sammen til at sige det nok ikke går, selvom det ikk er hvad jeg har allermest lyst til så ved han li hvordan han skal gøre og sige for at jeg bliver hos ham.. har foreslået en pause så vi evt kom lidt væk fra hinanden netop for at finde ud a om vi kan sammen, men det vil han slet ikke høre tale om.. det er en rigtig svær situation


  • #8   18. sep 2007 Tiine - han må jo forstå hvordan du har det.. nu ved jeg ikke hvad grunden til i skændes tit er, men gør han noget ved det eller er det bare det samme hver gang?

  • #9   18. sep 2007 vi skændes om stort og småt.. det kan være hvem der skal hente katte mad.. hvorfor jeg ikke har vasket tøj.. hvorfor jeg altid gerne vil i byen en lørdag eller den måde han snakker til mig på når hans venner er der eller et eller andet.. vi skændtes slet ikke så meget i starten.. det er blevet til hvertfald primær hver anden dag det sker...

    ja det er min beslutning men den er rigtig svær


  • #10   18. sep 2007 AALBORG - Sådan er det så, eller var, ikke i mit tilfælde.. Min kæreste og jeg har holdt pause 2 gange nu, og vi har altså været sammen snart 3 år...
    Hvis det er et forhold som virkelig skal holde, så finder man også sammen igen... hvis man ikke gør - er det nok ikke meningen at man skal være sammen


  • #12   18. sep 2007 du er 18 år og hvis du ikke føler at det skal være ham du skal bruge tid med resten af dit liv, så kom videre, det er hårdt men jeg syntes du skulle komme videre hvis det ikke er den rette for dig resten af livet, prøv at forestille dig at det skal være sådan der resten af dit liv?
    som sagt du er kun 18 år og har en masse år og en masse fyre du kan vælge imellem hvis det skulle være det ikke skulle være ham og du slår op så brug noget tid med venner og familien alt det du kan så du ikke falder i igen.
    desuden.... af hvad jeg kan høre på det..... det kunne du godt gøre bedre smiley


  • #13   18. sep 2007 ja jeg har..!!. jeg er hans første forhold og hans første i alt stort set.. jeg ..
    aalborg - jaeh det har du nok ret i men det er bare så svært når man holder så meget af ham når han begynder på de ting..

    mr pappi - der sku li så meget godt som skidt ..tak ska du have, ved godt der er andre fyre end li ham men et år er også et godt stykke tid


  • #14   18. sep 2007 Tiine - bor i sammen? eller hvor tit er i sammen? det kunne godt lyde som sådan noget 'hakkeri' som nemt kommer, når man bruger rigtig meget tid sammen... sådan var det også ved at blive med mig og min kæreste på et tidspunkt - simpelthen fordi vi var sammen døgnet rundt. Det kan jo også blive for meget .. Så nu bruger vi hver især også tid sammen med venner og veninder..

  • #15   18. sep 2007 AALBORG - du kan jo heller ikke bare generalisere på den måde - flere af mine venner har prøvet det samme, nogle hvor det gik og andre hvor det ikke gik..

  • #16   18. sep 2007 rasmus h - forstod ikke li hvad jeg kunne gøre bedre.. ja jeg er 18 år men har prøvet en del.. siger ikke jeg er ekspert men har prøvet mere end andre på 18 vil jeg våge at påstå... det har ikke altid noget med alder at gøre

  • #17   18. sep 2007 lykke - ja vi har boet sammen i ca 9 måneder... vi bruger sådan set ikke hver evig eneste dag sammen ... jeg er tit hos min veinde og han laver tit noget med hans... og så er der da nogle dage hvor vi er sammen hele dagen...

  • #18   18. sep 2007 ja men går jeg fra ham er der ikke venskab tilbage.. det kan han ikke holde ud siger han.. det holder han for meget af mig til

  • #19   18. sep 2007 Tiine - Ja okay kan godt forstå det er svært.. Men hvis du nu tænker over det - er det mest småting der går dig på, eller helt præcist hvad synes du han gør forkert og skal gøre bedre? eller hvis det ikke er noget konkret han 'gør' .. er det så bare noget du føler indeni?

  • #21   18. sep 2007 hvad sker der når en dreng begynde eat tude så har han jo smidt sig total på knæ ! ! ! !

  • #22   18. sep 2007 ud med ham hvis han ikke kan finde ud af det... vil sige pappi har ret gør det op i % når det dårlige over stiger det gode er det slut... og hvad er han for en klovn hvis han ikke snakker pænt til dig når hans venner er der !!

  • #23   18. sep 2007 tine O: det jeg mener med alderen er ikke at du er uerfaren, men at du har masser af muligheder ud over ham, nu når der er et problem, hvis du ser som noget der kan løses så gør det endelig for det er sku svært at sidde alene ed kæreste kvaler, men tænk på hvad der er bedst for dig selv.

  • #24   18. sep 2007 AALBORG - ja det er rigtigt. jeg ville også mene at hvis han virkelig elsker hende så meget som han giver udtryk for og siger, så vil han også acceptere et venskab - hvis det er det tine virkelig ønsker...

    Tiine - det er også svært når du er den første han er sammen med og den første han bor sammen med... Der er mange ting der bliver anderledes når man flytter sammen. Man skal have en dagligdag til at fungere, lave mad osv... det kan nemt give en masse konflikter, når det stadig er så 'nyt' som det er..
    Jeg ved det nok ikke hjælper så meget på jeres forhold, men dengang min kæreste og jeg ville flytte sammen, havde han heller ikke rigtig været sammen med andre end mig og han har heller ikke boet selv i en lejlighed.. Så jeg følte det ville være et alt for stort skridt at han flyttede ind til mig (på det tidspunkt havde jeg boet selv siden jeg var 14) - så jeg sagde at jeg synes det ville være bedst hvis han fandt sin egen lejlighed i første omgang i samme by som mig - så vi stadig kunne være sammen så meget vi havde lyst, men også kunne trække os tilbage hvis det var det. Man er ikke så meget bundet - hvilket kan være svær i den alder.. Men også fordi der er mange ting man først skal 'lære' når man flytter for sig selv, som man måske ikke lige regner med..

    - det var bare lige et eksempel på hvad jeg gjorde,
    måske det ville hjælpe hvis i flyttede hver for sig til en start, det kunne jo også være at alting bare er gået for hurtigt, til i kan følge med?


  • #25   18. sep 2007 ja men ved ikke hvad der er bedst


  • #26   18. sep 2007 det er noget kun du kan gøre op med dig selv og ikke andre kan hjælpe dig med, det eneste en anden kan hjælpe dig med er at lytte, men ikke hjælpe dig med beslutningen.

  • #27   18. sep 2007 Selv oplevet det. Min ekskæreste, mente ikke jeg gjorde nok for at vise jeg holdte af hende osv. men utroligt nok kunne alle andre i både hendes omgangskreds og i min sige det helt omvendte. Alligevel følte hun, at jeg ikke gjorde nok.

    Jeg er ked af, at hun nu har efter tre år valgt at bare lukke totalt af, og har fundet sig en ny. Jeg ville ønske at vi kunne have blevet enige om en lille pause fra hinanden, fordi det var inderst inde også det jeg gerne ville. Lidt tid til at tænke over, om det nu også var rimeligt at hun ikke troede på jeg holdte nok af hende osv. Og hun havde sikkert også en masse hun ville tænke lidt over.

    Som Lykke siger. Det kan være man finder ud af, at man slet ikke kan undvære hinanden.


  • #28   18. sep 2007 min veninde har li været igennem det samme.. hun siger meget af det samme til mig som i gør. men hun havde nosserne-.- og ved sku ikke om jeg kan finde mine

  • #29   18. sep 2007 gjorde jeg først da det var forsent desværre..

  • #30   18. sep 2007 Jeg har selv været i et lignende forhold, hvor vi konstant skændtes og diskuterede. Vi boede sammen og jeg fandt alle mulige undskyldninger for ikke at være hjemme hos ham. Jeg havde masser af fritidsaktiviteter i det at jeg har en hest. Han sad bare derhjemme hver dag og ventede på mig. Det var en svær beslutning endelig at tage mig sammen til at gøre det forbi, men jeg tog mig sammen og gjorde det og jeg har ærlig talt aldrig haft det bedre! Så tag springet og gør det forbi, før han gør livet værre for dig!

  • M D
    M D Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 4
    #31   18. sep 2007 Har prøvet det , og gav det så mange chancer . - da han lovede at forbedre sig, men gjorde det aldrig.
    Så til sidst sagde jeg stop , og blev da ked af det , men ved at det var rigtigt nu ,

    - men tænk dig godt om ?


  • #32   18. sep 2007 Nu har jeg ikke læst hvad i alle sammen skriver. Men ja det er et svært problem du er i der. Og vil sige at det med pauser går jeg heller ikke ind for.
    Men kan sige at hvis det virkelig skal være jer er jeg sikker på i nok skal finde sammen igen.
    For 3 år siden brød min kæreste og jeg med hinanden, jeg fandt en ny som jeg var sammen med i 3 år. Men efter disse 3 år indså jeg hvem det virkelig var at jeg elskede. Jeg holdte meget af ham jeg var sammen med i 3 år, men ikke nok. Det var ikke den rigtige kærlighed som jeg havde oplevet en gang.
    Jeg gik fra ham jeg nu havde været sammen med i 3 år. og fandt tilbage til min x. vi er nu sammen, er forlovet og planlægger at blive forældre sammen.
    Så vil sige hvis det er sand kærlighed fra begge sider, er jeg ikke i tvivl om at i nok skal finde sammen igen.
    Ved ikke om du kan bruge dette til lidt. Ved hvor svært det er for dig.
    Held og lykke med din beslutning.


Kommentér på:
Svær beslutning

Annonce