{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Idag bliver min boa måske solgt :ö( {{forumTopicSubject}}

Suk, piv og snøft! :ö(
Idag, over middag, kommer der en og kigger på min kongeboa Logye, som jeg satte til salg i forgårs.
Jeg har haft hende i 4 år, og er ufattelig glad for hende, og hvor har det været en svær beslutning. Selvom hun "bare" er en slange, så kommer man til at holde af dem.
Hun er den smukkeste af de 3 jeg har, og jeg havde store avlsplaner for hende, men da jeg har haft de to andre i et år længere, og jeg har et tættere forhold til dem, var mit valg Logye.

Nu sidder jeg så, og ved ikke om jeg skal være glad eller trist over, at der kommer en og kigger på hende? Ét eller andet sted vil jeg ikke af med hende, og synes måske det gik hurtigere end forventet, på trods af at jeg satte hende i den høje prisklasse (måske i håb om at hun ikke ville blive solgt?).
Synes den er rigtig svær den her, for har virkelig brug for pengene, men at sælge sine børn fordi man mangler penge, virker også bare så - ja?

Ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg? Sidder bare her med en klump i halsen, og trængte til at komme ud med det :ö(

Her er lige et par billeder af skønheden:
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Snakes/_MG_5603.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Snakes/_MG_5633.jpg

Mvh. Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idag bliver min boa måske solgt :ö(
  • #1   18. jul 2009 <b>CaCatja *</b>
    Tro mig, jeg har det også forfærdeligt over det :ö( Det er én af de sværeste beslutninger jeg nogensinde har gjort mig, og måtte trække i land en 4-5 gange, før jeg fik gjort noget ved det.
    Stadig håber jeg inderst inde, at han springer fra...


  • #2   18. jul 2009
    jeg kunne aldrig sælge mine hunde fordi jeg mangler penge...jeg elsker dem meget højt...og de ville aldrig kunne erstattes, og jeg kunne ikke leve med tanken om de sku til en anden familie som ikke passede dem og trænede dem som de bliver her.

    det må være rigtig hårdt for dig ligenu...og jeg kan næsten græde ved tanken om at det var mig som stod i den situation. men sidden du sætter din boa til salg så har du jo solgt alt andet af værdi som kunne sælges og alle muligheder er udtømt... så ingen bebrejdelse herfra...

    stakkels dig... knus herfra


  • #3   18. jul 2009 Tak skal du have. Ja, alt der kan sælges er sat til salg :o(
    Forbandede finans krise. Kunne folk ikke bare begynde at bruge penge igen, og bankerne begynde at låne lidt ud igen, så vi kan få gang i omløbet.


  • #4   18. jul 2009 Jeg kan simpelthen ikke have ondt af dig.
    Når man anskaffer sig et dyr, må man være indstillet på at der kan opstå økonomiske problemer, men man stadig har et dyr at tage sig af.
    Du har helt åbenlyst ikke været det ansvar bevidst, og nu går det så ud over dit dyr, der må leve med miljøskift og evt. stress.

    Stakkels slange!


  • #5   18. jul 2009 <b>Pia N</b>
    Jeg har haft min slange i 4 år - Hvordan skulle jeg déngang kunne vide, at jeg ville komme ud for en arbejdsulykke, få slidgigt i hoften (= uarbejdsdygtig) og at der ville komme finanskrise?
    Spørg hvor nemt der er at få førtids pension som 23 årig.
    Jeg går med 5000 om måneden, og lever af pasta og havregrød, for at mine dyr kan have det godt.


Kommentér på:
Idag bliver min boa måske solgt :ö(

Annonce