{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Idag bliver Logye måske solgt :ö( {{forumTopicSubject}}

Suk, piv og snøft! :ö(
Idag, over middag, kommer der en og kigger på min kongeboa Logye, som jeg satte til salg i forgårs.
Jeg har haft hende i 4 år, og er ufattelig glad for hende, og hvor har det været en svær beslutning. Selvom hun "bare" er en slange, så kommer man til at holde af dem.
Hun er den smukkeste af de 3 jeg har, og jeg havde store avlsplaner for hende, men da jeg har haft de to andre i et år længere, og jeg har et tættere forhold til dem, var mit valg Logye.

Nu sidder jeg så, og ved ikke om jeg skal være glad eller trist over, at der kommer en og kigger på hende? Ét eller andet sted vil jeg ikke af med hende, og synes måske det gik hurtigere end forventet, på trods af at jeg satte hende i den høje prisklasse (måske i håb om at hun ikke ville blive solgt?).
Synes den er rigtig svær den her, for har virkelig brug for pengene, men at sælge sine børn fordi man mangler penge, virker også bare så - ja?

Ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg? Sidder bare her med en klump i halsen, og trængte til at komme ud med det :ö(

Her er lige et par billeder af skønheden:
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Snakes/_MG_5603.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Snakes/_MG_5633.jpg

Mvh. Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idag bliver Logye måske solgt :ö(
  • #1   18. jul 2009 kan godt følge dig. er aldrig rart at sgu af med et af sine "børn" .
    og ja selvom nolge måske ik kan forstå man kan få følser for krybdyr, så synes jeg bestemt ikke det er noget problem.

    jeg må da ærlig indrømme jeg var godt knust da min første gekko jeg havde haft fra helt lille døde efter et år af blodforgiftning.

    Står nu også og skal af med mine 4 gekko unger jeg selv har udruget iår. Sgu heller ikke nemt, er jo noget ganske særligt når man selv har ruget dem ud, set dem klække og voksne sig stører... men man må jo også indse man ikke kan beholde dem alle.. smiley

    Håber din slange kommer et god sted hen, til en der vil passe godt på den, og blive rigitg glad for hende smiley


Kommentér på:
Idag bliver Logye måske solgt :ö(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce