{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

Svær beslutning :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg kender denne her rigtig søde pige som jeg har kendt i snart ja 3år må det være,

og her for det sidste da er det gået op for mig at jeg er forelsket i hende! og har været det i rigtig længe og har snakket med hende om situationen,, men hun har desværre ikke de samme følelser som jeg har,, nåh men det har jeg så accepteret i et par måneder nu, men kan nu slet ikke få hende ud af hovedet, jeg var her igår hjemme ved hende og vi fik aftensmad osv og fik æbleskiver om aftenen og det,, det var rigtig hyggeligt men hvordan fanden tackler jeg det her??

har gået i tankerne om at snakke igen med hende ang hvordan det ser ud. og hun afslår det ved jeg med det samme men vil det kunne gavne mig hvis jeg sagde til hende at jeg ikke vil kendes ved hende i længere periode også se om det hjælper ? at lissom komme over hende på en lidt hård måde måske?

altså hvad ville i gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svær beslutning :'(
  • #1   20. nov 2010 find dig en kæreste.

  • #2   20. nov 2010 Hun er tydeligvis ikke int. i dig, men hvorfor dog ødelægge noget der lyder som et godt og hyggeligt venskab, med at blive ved med, at fortælle hende hvad du føler for hende. Det er sku en skam.
    Indse at i to kun skal være venner, og nyd at du har dig en god veninde, sóm du kan hygge dig med.


  • #3   20. nov 2010 Jeg tror du selv har fat i lidt af det rigtige...

    Mit råd vil være at tage en rolig snak med hende igen, og se hvad hun har at sige. Hvis hun stadig ikke har følelser for dig, så er der kun én ting at gøre..
    Kom lidt på afstand af hende og få hende ud af hovedet, ved godt det absolut ikke er nemt...
    Hvis du gerne vil have hende som ven senere hen, skal du jo ikke bryde venskabet på en hård måde. men sig til hende at du bliver nød til at få hende på afstand så du kan komme ud og møde en anden sød pige smiley


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #4   20. nov 2010 Fortæl hende hvordan du har det, og at du har brug for lidt afstand imellem jer, så du kan komme over det, og at du vil kontakte hende når det hele ser bedre ud. Og så tag tid væk fra hende, indtil tingene lysner, og din forelskelse er væk. Det kan lade sig gøre, jeg har gjort det to gange og de to er stadig mine bedste venner.

  • #6   20. nov 2010 babooms dj, !!!!

    - du stod i situation her for ikke så længe hvor du havde brug for hjælp herinde. ang din kæreste tøj valg. ! nu har ham her brug for hjælp også skriver du sådan noget latterligt noget ! bliv dog voksen knægt ! hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så hold det for dig selv !!!

    Til dig michael

    Som alle andre skriver, lad være at ødelægge sådan et dejligt venskab. Men forklar hende hvordan du har det med hende. men kan kun sige lad være at ødelæg det. tror du vil fortryde det ihvertfald..


  • #7   21. nov 2010 hvad prøver du at skrive babooom dj ?

  • #8   22. nov 2010 Man kan vidst godt mærke du har meget at lærer endnu knægt !

    men enten så kommer du med en begrundelse hvorfor du vil skyde dig selv over sådan noget eller så hold dog din kæft ! NAR


Kommentér på:
Svær beslutning :'(

Annonce