{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 )

Tilbage til Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 )

Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Det var en standart Aprilia RS 50 ud over begrænsningerne... og alligevel kunne den køre 110 efter GPS... :O billede 1
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 2
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 3
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 4
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 5
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Blinklys blev udskiftet temmelig hurtigt, da jeg havde købt den... Hvis i lægger mærke til det, kan i se det på de billeder hvor den hænger i luften... billede 6
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Håndtagene blev også udskiftet... faktisk til nogle halvdyre nogen af alluminium... Dette kan også ses på de billeder hvor den hænger i luften... ^^ billede 7
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 8
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Med tiden lavede jeg også noget selv, som holdte udstødningerne bedre end det der... De holdt ikke for en skid... Men det hjemmelavede virkede perfekt og havde form og det hele... så godt ud ( uden at prale )...
det skal også siges at der kom bagfodhviler på... Man ssad faktisk mega godt bagpå :o   xD billede 9
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 10
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 11
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Fordæket....
desværre har jeg ikke gemt billederne af de nye... Så kunne man sammenligne.. der kunne man tydeligt se forskellen.. kan man hvis man kigger på SG... billede 12
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Bagdæket-----
samme gælder her ^^ billede 13
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Tandhjulet blev også udskiftet... det var virkelig slemt foran... kan ses på SG... linket står i beskrivelsen billede 14
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 15
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her har jeg lige fået dækkene... billede 16
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 17
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 18
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 19
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 20
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 21
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 22
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 23
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 24
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her kna man tydeligt se hvordan man skifter dæk på en knallert ;P billede 25
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 26
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 27
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 28
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Efter som jeg ikke have den rette længde og størelse af slangen til 2 takts tanken og til kaburatoren... Måtte jeg jo finde på noget ;) billede 29
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her er helhedsbilledet af kaburatoren :P billede 30
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Den brøllede lidt for meget, efter min smag med powerfilteret, men havde ikke lige andet... Havde faktisk bestilt en adapter sådan at det std. passede på... billede 31
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Igen... Bare lidt længere væk ... billede 32
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - 49mm cylinder... skulle have været på, tja... nåede man ikk :'(
Det der sad på, var std. billede 33
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 34
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 35
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 36
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 37
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - 49mm topstykke...
igen... det der sad på, var standart. billede 38
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 39
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 40
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Dette skulle faktisk have været på, dog nåede jeg det ikke.. det var et 49 mm stempel med cylinder og topstykke... Det der sad på i forvejen var std. billede 41
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 42
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 43
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 44
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Det er det der sker når der er gevin i kaburatoren og man spænder for hårdt ;D billede 45
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her kan man tydeligt se hvor den knækkede :P billede 46
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Gamle kaburator ;S billede 47
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her kan man se hvordan det så ud :P billede 48
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Den nye kaburator, altså 21mm 'eren billede 49
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Her kan man se at jeg fuskede noget hjemmelavet noget sammen, fordi at den gamle kaburator brækkede... Men det virkede virkelig godt :P Den fik i hvert fald mere bundtræk, da den kom fra en 12 mm til en 21 mm kaburator ;D billede 50
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) billede 51
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Det skulle have været dens tuds ejg skulle hvae brugt, dog blev det alligevel ikke den ;P men den standarte ^^ billede 52
Min første 45 knallert :D ( Aprilia RS 50 ) - Det er den standarte xD billede 53
Annonce