{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
11. aug 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 671

Skal vi ikke gi Israel en lille hånd {{forumTopicSubject}}

Hele 26 for tidligt fødte babyer er nu flyttet til Israel for at overleve.
Vi snakker ikke om de ca. 500 som IKKE klarede Israels bombardementer på Palæstinas sygehusene, og tallet kan meget vel være meget højere.

Men nu skal Israel forsøge at holde livet i de små Hamas børn, dem som Israel prøver at udrydde.

Jeg ser de hele som lidt ironisk teater, og jeg sætter det nok lidt stejlt op, men det er tankevækkende alligevel.

De gamle og syge på de sygehusene er nok døde, men så snakker vi ikke mere om dem. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal vi ikke gi Israel en lille hånd
  • #1   20. nov 2023 Jojo jeg kan godt forstå din tankegang og det er en tragedie at børn, kvinder og de ældre skal lide, men hvis der har sin rigtighed at HAMAS gemmer sin i tunneler under sygehusene, kan jeg kun bede dem om at komme frem og kæmpe frem for at dække sig under børn, kvinder og de ældre.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 671
    #2   20. nov 2023 Leon
    Jeg kan godt forstå din tankegang og det er en tragedie at børn, kvinder og de ældre skal lide, men hvis der har sin rigtighed at HAMAS gemmer sin i tunneler under sygehusene, kan jeg kun bede dem om at komme frem og kæmpe frem for at dække sig under børn, kvinder og de ældre.


    Jeg kan godt forstå dig, men sagen i modstand bevægelsen er at være usynligt, altså hvis du husker vores modstand bevægelse under Tysk besættelse.

    Jeg kan huske talrige film hvor den Franske modstand bevægelse brugte Kirker og Klostre i deres kamp imod besættelser.

    Det hvad Hamas gør ser jeg ikke noget forkert i, og det ligner noget af de fortællinger fra min fars tid.

    Udover at jeg synes at det er en bevægelse som skal fjernes smiley


  • #3   20. nov 2023 Jojo ja det er rigtigt, men hvis nu HAMAS ku nøjes med at underkue palæstinenserne, mon så ikke Israel vil nøjes med at kigge på.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 671
    #4   20. nov 2023 Leon
    Jojo ja det er rigtigt, men hvis nu HAMAS ku nøjes med at underkue palæstinenserne, mon så ikke Israel vil nøjes med at kigge på.



    Leon, hvis bare Israel kunne nøjes med det land som de fik foræret efter anden verdens krig ville der ikke være et eneste problem med Palæstina. smiley


  • #5   20. nov 2023 Jojo tror du ik.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 671
    #6   20. nov 2023 Leon
    Jojo tror du ik.



    Leon, jeg har lavet et fejl, det er ikke Israel som har reddet de babyer, det er Egypten smiley
    Israel har nok at se til med alle de tunneller de skal bekæmpe smiley



  • #7   20. nov 2023 Jojo historien om verden er lang, alt for lang.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 671
    #8   20. nov 2023 Leon
    Jojo historien om verden er lang, alt for lang.



    Leon
    Kan vi så ikke bare glemme alt om livet og tror hvad der passer bedst til os smiley


  • #9   20. nov 2023 Jojo jo så heldige er vi, vi kan tro hvad vi vil smiley

  • #11   22. nov 2023 #10

    Selvfølgelig gælder det ikke alle jøder. Rigtig mange er imod den Israelske regering.

    Ikke mindst må man i Israel ikke frit ytre sig, ikke på nogen måde sige at det er forkert den måde palæstinenserne er blevet behandlet på. Heller ikke sige at man føler med alle de stakkels civile mennesker, hvor mange er børn, som med hård hånd bliver slået ihjel.
    Heller ikke udtale sig om alle de ulovlige bosættelser.

    Hvis man gør, så mister man sit job, pension, uddannelsessted. I nogle tilfælde fængsel.

    Begge sider har dog fejlet.



  • #12   22. nov 2023 Alis C tror du selv på det.

Kommentér på:
Skal vi ikke gi Israel en lille hånd

Annonce