{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 38 Svar: 1.507

Ku vi da ikke snart... {{forumTopicSubject}}

Altså, ja.... jeg er nok for intelligent til at fatte det fede i fodbold, men alt den drama i forbindelse med VM kamp forleden, og alt den piv og ønske om afgørelse på videoovervågning af kampen, alt det ævl og alt drama.... det er præcis derfor jeg ikke interesserer mig for sporten, og aldrig kommer til det. Præcis som cykelløb.
Ja, jeg har selv kørt cykelløb, men som det er nu, handler det ikke om sporten, men om hvem der kan snyde mest. Præcis som fodbold. Det er simpelthen opreklameret og blot en reklamesøjle imo.

Ser du det, og hvorfor mener du det er værd at bruge tid på?

Kommentarer på:  Ku vi da ikke snart...
  • #1   22. jun Claus G jeg er på det nærmeste ved at give dig ret da det VAR system ødelægger spillet mere end det gavner dette VM er helt til grin

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 38 Svar: 1.507
    #2   22. jun Ikke bare vm, men tænker sporten i sig selv er tåbelig og hånlig imod et hvert tænkende individ som ikke vil lade sig manipulere med, uanset om det handler om en løn på mange millioner, eller en kort karriere, på bekostning af fremtiden efter de 40 år gammel. Jeg bryder mig ikke om sporten, men bryder mig endnu mindre om den måde hvorpå nogle ophæves til gudestatus og symboler. Det er direkte sygt, og det er noget vores unge så skal lære. Jeg må tilstå, at det bekymrer mig.

• #3   22. jun Jaaa enig - enig

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 17 Svar: 330
    #4   22. jun Jeg blev vaccineret mod både fodbold og Tour de France, da jeg var barn og ung. Min far så det hele på de tre-fire TV-kanaler, vi havde til rådighed. DR, samt tre, så vidt jeg husker, tyske kanaler.

Selv dyrkede jeg svømning og atletik, hvor jeg var noget af et løbe-es, indtil min barm blev for tung.

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 7 Følgere: 26 Emner: 35 Svar: 1.780
    #5   23. jun Kunne ikke drømme om at spilde tid på det åndsvage boldhalløj. Snyd og bedrag alt sammen. og Cykelløb har jeg ikke set siden Kai Verner og Evan Klamer i Forum.
    Og så får jeg nok af det hele året hernede. de skøre Amatører fylder vores veje.

• #6   23. jun Claus

Ser du det,

Nej! og heldigvis er min mand heller ikke sportsinteresseret.

og hvorfor mener du det er værd at bruge tid på?

For mig er det ikke værd at bruge tid på, men ellers vil jeg kalde det for opium for folket.

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 94 Svar: 4.878
    #7   23. jun Tør jeg mon kommentere i denne tråd?

Jeg elsker fodbold, og har set alle kampene.

VAR systemet er jeg ikke glad for, specielt ikke afgørelserne om straffe, det skal kun bruges til at finde ud af om bolden er over stregen eller ej, og måske også omkring offside.

Så kan i fodboldhadere godt gå i gang med at svine mig til.

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 7 Følgere: 26 Emner: 35 Svar: 1.780
    #8   23. jun Det kunne jeg da heller ikke drømme om. hæhæhæhæ

• #9   23. jun Hader det fodboldhalløj, mine hyggelige film er fjernet og på Strandvejen er det et mareridt med cykelryttere, det er kun tilladt at køre 50 km, hvordan overhaler man så en idiotisk cykel....
    Det sidste nye er at finde spillernes hustruer, det er naturligvis kun dem der ligner filmstjerner, også idiotisk....

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 94 Svar: 4.878
    #10   23. jun Tråden skulle hedde: Vi hader fodbold, jeg er virkelig på udebane, nå men nu skal jeg se Belgien-Tunesien, god kamp.

• #11   23. jun Markgreve det er OK, det kan gå an når vi ved du holder af katte.

• #12   23. jun Eeejjj Claus, nu må du komme ud af dit tunnelsyn. Sport er en god opdragelse for vores børn og unge, der er ikke noget mere, der kan holde os sammen og så er det sundt, når det dyrkes med måde, hvor du også kan andet end at dyrke din sport. Det er jeg vokset op med, har spillet håndbold i mange år lige siden barne/ungdommen, gymnastik, sportsdans. Mange gode venner på den bekostning og socialt andet samvær.

Men når der går penge i sport professionelt, så kan det godt ødelægge mange sportsgrene, for vi vil jo have rekorder rekorder rekorder og endnu flere rekorder, det kan være svært at opnå, hvis ikke du tager ....... + andet shit, jvfr OL, det er helt vildt, hvad de kan præstere og prøv lige at se, hvordan de ser ud, de er TOP NICE trænet.

Dette her VM er så forudsigeligt, der har ikke været mange overraskelser indtil NU - og deres elektroniske dommerskærm, den bliver misbrugt, jeg kan slet ikke forstå, hvorfor trænere/spillere de ikke protesterer, synes det er så ærgerligt, for et ellers godt teknisk fodbold spil, jeg vil se det fodbold, som vi plejer.

Men bagefter kampene er slut, så kan dommeren jo gå ud og se, alt det, han lige manglede at dømme for, sq ikke i kampens hede

Fysisk sport er meget sundere end at sidde foran skærmen og spille PC spil eller andet, det gælder både børn og voksne

• #13   28. jun Måske skulle lige tilføjes, at mennesker udenfor div. baner godt kan komme op at slås, jvfr. Hooligans og det er knap så sundt

Kommentér på:
Ku vi da ikke snart...