{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

sims 3 problem {{forumTopicSubject}}

ja når jeg starter det op og trykker play går den som den skal, sort skærm med timeglas som om den starter det op. men så går den tilbage til skrivebordet som om intet var hendt.. og den skriver ikke noget med fejl eller noget

jeg har alle de system krav man skal h ahar windows xp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
sims 3 problem

Annonce