{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Overalt {{forumTopicSubject}}

Jeg har rejst i:

Qartar, Irak, Iran, Israel,Portugal, England,Tyrkiet, Nepal, Italien, Grækenland,Frankrig, Afrika, jamaika,Belgien, Holland, Afghanistan,Palæstina og jeg har jo som sædvane ikke skiltet med at være dansker - fy da føj så kunne man jo blive bortført....så hellere Islænding, eller grønlænder - fandme ikke klinket noget her.
De nordlige lande rager mig en papskid her er fyldt op med indvandre som knepper løs, brænder alt af- nå ja det gør de så også i England hvor det i London er svær at se en med bowlerhat i bybilledet så er det mere en klud om knoppen, risgnaskere,skal man se en englænder så skal man længer ud på hans kartoffelmark for at det det engelske - London er ejet af hele verden.

Et land med etniske beboere er ikke mere en sædvane mere en raritet måske et rejsemål - Island har flere amerikanske turister om året end der er indbyggere- sådan set udmærket for de dapper jo af på et tidspunkt.

Fra Mellemøsten og Afrika er man mere interesseret i Sverige og England - udmærket så kan England få tilbage dengang de koloniserede alverden - Sverige har været pivåben og så har de fået resultatet - Danmark håber jeg begynder at se lyset og ikke være så åben som det har været for de lukker jo ral og krat ind og skal vi lige runde af med en Engelsk Familie som adopterede en flygtning som skulle være 12 men med hans behåring og tænder så er han 21 som legede barn....hold da op...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Overalt

Annonce