Den værste præsident i verden, Trump! {{forumTopicSubject}}
Trump ville kaldes 'fredsmageren', som stoppede krige.
Ifølge ham selv, ville det kun tage 1 eller et par dage at stoppe krigen mellem Rusland og Ukraine.
I stedet har Trump startet krige, lagt sig ud med alt og alle. Blandet sig i ting som slet ikke kommer ham véd.
Han er korrupt, og har i den grad beriget sig selv, sin familie, og venner. Venner som var rige i forvejen.
Mens de almindelige amerikanere kun ser priser på alt stige. Helt modsat af hvad han sagde inden han blev præsident. (MAGA).
Hans storhedsvanvid, har ingen grænser, prestigebyggerier, ændringer med hans navn på koster gevaldigt meget.
Som en anden diktator, mener han sig også berettiget til med alle kneb, at overtage andre landes territorie. Som Grønland.
Hvis nogen skulle sige ham imod, udskammer han dem som en anden lille snothvalp af en mobber i skolen. Alle lyver, lige på nær ham selv! Det kan han jo så også gøre helt frit uden konsekvenser, grundet den status han har lige nu.
Et forfærdigeligt menneske, som kun skader og ikke gavner, for ingen tør sige ham imod direkte for det får konsekvenser.
Hvordan ser I på Trump?
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 32 Emner: 58 Svar: 651
Jeg kan desværre ikke give dig ret, ganske vist er Trump utilregnelig, men at påstå at han er den værste, vil være at lyve.
Der findes flere andre præsidenter og diktatorer som er langt værre.
Se lige ud i den verden, som ligger udenfor os - lande som ikke regner f.eks kvinder for en skid, eller hvor magtsyge i bund og grund kun tænker i "kroner/øre"
Så selvom Trump bestemt ikke er min kop the, ser jeg ham langt fra som den værste.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 529 Svar: 3.948
Men ingen har så meget indflydelse og magt som Trump. En magt som har skabt og stadig skaber stor ravage og kaos rundt om i hele verden.
Bare se den måde han misbruger told på, den måde han konstant forsøger at gøre andre lande til en ny stat i Amerika, selv allierede.
Selv i hans eget land, skaber han kaos, med bindegale beslutninger, som er skadelige for amerikanerne.
Han truer alt og alle hvis de ikke er enige med ham, ofte med retssager. Enten er man fantastisk eller nasty, hvis man er for eller imod ham.
Bruger oceaner af penge på at få sit navn på diverse bygninger, steder m.v.
Det var helt sikkert også ham og Infantino, som bryggede i heksegryden, for at Trump kunne få WM igen.
Så er der også lige Putin, som Trump altid har set op til, men også at Rusland har masser af olie, plus hvad der ellers ligger af formuer i undergrunden, som Trump ikke vil gå glip af, hvis han kunne lave en aftale med Putin.
Trump støtter ikke Ukraine som han burde, han lader bare som om.
Jo, Trump er den værste præsident i verden, efter min mening.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 456 Svar: 10.052
Og rigtig ÅR, verden er desværre fuld af forfærdelige diktatorer, men de bliver i eget territorie, ikke alle - men jeg synes ikke, nogen overgår Trump, han kan få alt ned, så facit bliver 0, han har desværre indflydelse på stort set hele verden.
Den værste præsident i verden, Trump!