{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
109 visninger | Oprettet:

Verdens politik lider {{forumTopicSubject}}

og der er ingen som kan skære igennem

Men der er en og det bliver vel nok ikke hende, men jeg håber allievel at det bliver Michelle OBAMA.

Jeg satset mine penge på at hun kommer til, hun kunne få Putin til at ryste i buksene, og få alle andre inklusive Xi til at lytte

Synes du det er tosset smiley

Kommentarer på:  Verdens politik lider
  • Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 10 Følgere: 60 Emner: 124 Svar: 5.794
    #1   11. feb Jeg går bestemt ind for Michelle Obama. Hun vil kunne udrette en masse godt.

Men jeg tror også at hun lige så lidt som hendes mand kunne få Putin til at ryste.

• #2   11. feb Alis
    Jeg går bestemt ind for Michelle Obama. Hun vil kunne udrette en masse godt.
    Men jeg tror også at hun lige så lidt som hendes mand kunne få Putin til at ryste.

Michelle Obama er en meget belært og dygtigt kvinde som har oplevet hvordan det er på toppen, og hun er ikke ret meget for at går ind i politik igen, men hun er nok USA,s mest troværdige person med en kæmpe udstråling.

Men der skal mere til for at være en godt præsident, og det er sammenarbejd republikaner.

Du har ret mht. Putin, men hvor Putin dansede rund ed Trump, har han nok meget mere respekt for Obama og det vil bekymre ham når der kommer et internationalt respekteret person til magten in USA.

Putin har stort behov af Uro og Kaos, hvor Michelle Obama ville give ro, og det vil han ikke være glad for ham der krigsliderlige Putin

Kommentér på:
Verdens politik lider

Annonce