{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

Jeg er blevet klogere - siger Pernille på medier!? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet klogere - siger Pernille på medier!?

https://www.dr.dk/nyheder/politik/cordsen-om-vermund-skifte-liberal-alliance-var-det-oplagte-valg-baade-politisk-og

"Cordsen om Vermund-skifte: Liberal Alliance var det oplagte valg både politisk og personligt.

Pernille Vermund har rykket sig politisk, så hun nu passer godt ind i Liberal Alliance. Og både hun og hendes nye parti står til at få gavn af skiftet, vurderer DR's politiske korrespondent.

Det kunne næsten ikke være anderledes.

Sådan siger DR's politiske korrespondent Christine Cordsen til nyheden om, at Pernille Vermund har meldt sig under fanerne hos Liberal Alliance.

- Liberal Alliance var det mest oplagte valg for Pernille Vermund. Både politisk og personligt, siger hun og tilføjer:

- Politisk ligger Liberal Alliance og Nye Borgerlige tæt på hinanden. Især når det gælder den økonomiske politik. Og når det gælder udlændingepolitikken, er der flere fløje i Liberal Alliance, så det kan Pernille Vermund anno 2024 sagtens passe ind i."

Så kom der partinavn på Pernille Vermunds nye partivalg!

Det blev LA - Liberal Alliance i stedet for Dansk Folkeparti eller Støjbergs Danmarksdemokraterne!

Vermund har ikke længere ultimative udlændingekrav, og har dermed tilpasset sig andre politiske partier i Folketinget?

Din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er blevet klogere - siger Pernille på medier!?
Kommentér på:
Jeg er blevet klogere - siger Pernille på medier!?

Annonce