{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

Annella
Annella
Online Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Følgere: 134 Emner: 749 Svar: 4.110

EU-borgere skal forbydes at acceptere velbetalte stillinger i Putins imperium – {{forumTopicSubject}}

EU diskuterer den næste sanktion mod Rusland. Berlin kræver blandt andet, at EU-borgere forbydes at acceptere velbetalte stillinger i Putins imperium.

[b][b]Hvad mener du burde sådan en sanktion gennemføres?[/b]

Fra mig et STORT NEJ - det er jo efterhånden helt ude af proportioner at begynde at fratage EU-borgere deres rettigheder og frihed til selv at vælge.

Kommentarer på:  EU-borgere skal forbydes at acceptere velbetalte stillinger i Putins imperium –
  • #1   25. sep Ja hvornår mon alle med russisk pas bliver udvist og nægtes arbejde indenfor EU,
    det hele er gået i selvsving, men jeg håber ikke EU og USA er nægter fremmed arbejdskraft, men lige nu tiltror jeg dem alt.

• #2   25. sep Ja der må jeg give Brok S ret og hvordan vil det ku håndhæves.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#3   26. sep Det bliver værre og værre: https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/tyskland-oensker-forbud-russere-mod-koebe-hus-i-eu?utm_source=rss_eniro?t=krst

Et andet forslag er et forbud mod at samarbejde med russiske virksomheder inden for atomenergi.

Desuden er der et forslag om, at det skal være forbudt for russere at købe fast ejendom i EU.

Flere russere kan også vente at få indrejseforbud til EU og få deres midler i EU indefrosset, hvis Tyskland kommer igennem med sine forslag.

EU-landene skulle hellere bruge deres energi til enighed om, hvordan de kan forhandle fred med Putin og stoppe med de nytteløse sanktioner, der i den sidste ende rammer os selv mere, end de rammer Rusland.

FOR OS-TYSKERE, MEN OGSÅ FOR ALLE EUROPAERE, ER DET KLART, AT BÆREDYGTIG SIKKERHED IKKE KAN OPNÅS UDEN RUSLAND MEN KUN MED RUSLAND.

OLAF SCHOLZ (SPD), TYSK KANSLER

• #4   26. sep Totalt enig Annella. Bæredygtig fred kan kun opnåes i samarbejde med Rusland. Det er en af vores kulturs misforståelser at alle problemer kan løses med kontrol.

Man er igang med at lave et jerntæppe ned igennem Europa, og denne gang er det os, der kontrollerer det.

Vi er nødt til at blive ved med at gentage, at der skal samarbejde og gensidig respekt til før vi får verden til at fungere, gentage indtil det bliver forstået.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#5   26. sep #4
    Alis

Det er vist desværre kun os to og måske en eller to mere, der ser sådan på det, i det store og hele har det store flertal travlt med at nedgøre ike kun Putin melt alt russiskt.

• #6   29. sep Hvad er det galt med menigen om at det er okay at nedgøre Putin?

Putin ligger som han har redt.

• #7   29. sep Du glemmer mig annella smiley

• #8   29. sep Nu synes jeg det tager overhånd og tingene bliver blandet sammen

Som da dansk kennel klub meldte ud at hunde fra Rusland og Belarus ikke kunne overføre d’ers stambog til dem.Sanktioner….

Jo jo men vil hilse og sige min hund er ligeglad… og jeg ska ik smide mere inden penge maskine til dansk kennel klub

• #9   29. sep Husk på hvor indoktrineret russerne er.

Hvor svært det er at overbevise mange om at det som deres Præsident Putin gør er forkert.

Ikke mindst at de ikke har adgang til mange medier som fra starten fortalte omkring det forkerte Putin var i færd med.

Sanktioner er ikke kun til for at ramme de uberettede rige oligaker, men også for at få de almindelige russere til at se at noget er helt galt.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#10   29. sep #7
    Kitty

Du glemmer mig annella

OK så er vi da i det mindste 3 smiley

• #11   29. sep De stolte 3. Tillykke.

• #12   29. sep Jeg har ik nedgjort Putin på noget tidspunkt nogensinde.

Jeg kan godt følge dig i det du skriver smiley

Og har faktisk os en kollega som er ligesom os smiley

Men vi er få. Det er jeg godt klar over ;)-

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#13   29. sep #6
    Cris

Hvad er det galt med menigen om at det er okay at nedgøre Putin?

Så længe det er saglige og beviselige beskyldninger/meninger om Putin er det helt ok at nedgøre ham, men beskyldningerne har taget overhånd uden enhver form for realitet og mange beskyldninger (og konspirationer) er grebet ud af den blå luft.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#14   29. sep #12
    Kitty

Rigtigt vi er få på danske fora, modsat til tyske på tyske fora, der er det lige omvendt, at kun et fåtal giver Putin skylden for alt muligt og umuligt, uden at selvsamme samtykker til hans invasion af Ukraine.

• #15   29. sep Jeg tror ikke på konspirationsteorier, kan resornerer selv.

Putin startede denne krig. Han var IKKE truet af nogen. Ej heller NATO.

Det er Putin's egoisme, og storhedsvanvid der er problemet.

Ikke mindst at han er KGB'er, som ser skygger alle vegne.

Putin er et røvhul!

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#16   29. sep #15
    Cris

Putin er et røvhul!

Det er Selenskij også!

• #17   29. sep Ja, du Annella hader Zelenski, hvilket du har gjort opmærksom på mange gange.

Han og Ukraine koster mange penge for os alle, ikke mindst de konsekvenser som sanktionerne har medført for os alle.

Det er der ingen af os der bryder sig om.

Men hader du Putin lige så meget? Eller?

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#18   29. sep #17
    Cris

Jeg hader hverken Putin eller Selenskij, men jeg foragter Selenskij's permanente krav til andre lande i samme åndedrag, hvor han kritiserer selvsamme landes politikere.

• #19   29. sep Zelenski :
    Jeg har ikke kunne li ham fra dag 1.
    Han er krævende og forlanger ting som er helt urimeligt.
    Ukraine krigen havde for længst været slut hvis ikke vesten havde hjulpet ham.

• #20   29. sep Cris7 #15

"Putin startede denne krig. Han var IKKE truet af nogen. "

Rusland er i høj grad truet, de er ganske vist kapitalister nu, men det er de blevet påtvunget. Jeg tror at i hjertet er de stadig kommunister.

Hele den kommunistiske verden er truet. Det neoliberale økonomiske system har den kedelige tendens, at den opsluger og udsletter alle andre. Det er pengene, der bestemmer, og alle, der enten ikke har nogen, eller ikke har forstand på det, er truet. Prøv at tage et kig rundt omkring i verden.

• #21   29. sep "Ukraine krigen havde for længst været slut hvis ikke vesten havde hjulpet ham. "

Endelig en, der tør sige det højt.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#22   29. sep #21
    Alis

"Ukraine krigen havde for længst været slut hvis ikke vesten havde hjulpet ham. "

Endelig en, der tør sige det højt.

Den udtalelse fortjener en gentagelse, og som jeg flere gange allerede har sagt, beklager jeg den dag i dag, at Tyskland ikke blev ved deres nej til våbenleveringer til Ukraine.

Kommentér på:
EU-borgere skal forbydes at acceptere velbetalte stillinger i Putins imperium –

x