{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

Mon Selenskij overhovedet er interesseret i fred? {{forumTopicSubject}}

Mange afrikanske lande advarer om hungersnød, fordi de mangler kornimport fra Ukraine og Rusland. Dette har fået EU til at tage et usædvanligt skridt:

Den Europæiske Union ønsker at lempe nogle af sine sanktioner mod russiske banker for ikke at påvirke de globale fødevareforsyninger.
Ifølge et forslag fra EU-kommissionen skal blokerede russiske transaktioner kunne frigives igen, hvis pengene vedrører handel med korn eller kunstgødning.

Ukraine er modstander af, at EU give indrømmelser til Moskva.

Alt imens er Selenskijs kone, Olena Zelenska, i USA, hvor hun under en tale i Capitol i Washington indtrængende bad USA om flere våben og specifikt til luftforsvarssystemer.

Hvad mener du er Selenskij overhovedet interesseret i fredsforhandlinger med Rusland/Putin.

For mig ser det ikke sådan ud, jeg kunne forstå, hvis hans kone ville turnere rundt i USA og Europa og opfordre politikere til at gøre alt for at bidrage til fredsforhandlinger, - i det mindste til at opnå en våbenstilstand - så krigen kan få en ende.

Kommentarer på:  Mon Selenskij overhovedet er interesseret i fred?
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 81 Svar: 1.620
    #1   21. jul Jeg ser ingen tegn på nogen der ønsker fred.
    For mig er vi ude i floskler og tomme ord.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 145 Svar: 1.857
    #2   21. jul I den her tilfælde vil jeg vende den om og spørge om Putin vil fred.
    Han var in Iran i går hvor han forhandlede om krigs droner som kan transportere store raketter.
    Men måske gjorde han det fordi Zelenskys kone var også på udflugt.

Hvem ved hvordan de hele virker. smiley

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 81 Svar: 1.620
    #3   21. jul Ja. Iran og nato landets. Store Tyrkiet kan måske lave mirakler.
    Grænseløs venskab.
    Tilgangen til denne krig passer fint til Glistrups, vores militær skal have telefonsvarer, der
    På Russisk siger, vi overgiver os.

Kommentér på:
Mon Selenskij overhovedet er interesseret i fred?

x