{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Når duller mangler legetøj. {{forumTopicSubject}}

Det kan være meget farligt når duller keder sig - især hvis de har penge nok til for alvor at lave ulykker til at underholde sig med.
Og Vermund har penge nok til at indrykke annoncer i alle de aviser, der vil tage imod dem for at trykke muhammedtegninger for hende. Ligesom hun havde penge nok til at overflyve Danmark med et banner og opfordring til at støtte Støjbjerg.

Det hykleri med at det skulle være støtte til den franske præsident kan hun godt spare sig. Mennesker med en nogenlunde intelligens ved, at den franske præsident ønsker fred, og det gør befolkningen i Nice også. Lad os få nogle forslag hvordan det mål kan nåes istedet. Men det er først og fremmest Danmark, der kan blive ramt af hendes umodne manipulationer. Er vi parat til at ofre vores liv for at hun kan føle sin magt og få spænding i tilværelsen? Jeg er ikke!!

Vi har en coronakrise, der skal betales. Hvor mange millioner vil vi ofre for at Nye Borgerlige kan få politibeskyttelse? Hvor mange millioner har det kostet at beskytte Palludan imod hans egne dumheder.

Mens vi er igang - striden om muhammedtegninger drejer sig ikke om ytringsfrihed. Vores ytringsfrihed er grundlovssikret, det sørgede vores forfædre for for flere hundrede år siden, men det føles jo bedre at kæmpe for ytringsfrihed end at kæmpe for at undertrykke flygtninge og deres religion. Naturligvis vil vi ikke indrømme, at vi er så uciviliserede, så man laver det om til kamp for ytringsfrihed i stedet, så makker danskerne ret og føler sig gode - eller nogle gør. For vi er også mange, der protesterer. Jeg har diskuteret med højrenationalister i 15 år, og kan konstatere, at ingen kender så mange trics til at nedkæmpe andre menneskers ytringsfrihed, og det får man at mærke, når man siger dem imod.

Angrebet på profeten fik muslimer i harnisk, men det bliver vand imod hvad der sker, hvis man begynder at trykke muhammedtegninger i skolebøger og lærer muslimske børn at se ned på deres religion og deres familie.

Vi vil gerne opfatte os selv som civiliserede. Så lad os vise, at vi er det! Hvis det nogen sinde skal blive tilladt at lave karrikaturtegninger af muslimernes profet, så skal det være med deres tilladelse. Så skal det være frivilligt for dem. Vi må tage den tid det tager at lade dem omstille sig - hvis de altså ønsker det, og ellers må vi undlade at trække vores besynderlige humor ned over hovedet på dem.

Lad os støtte ofrene for terror ved at arbejde for fred!

https://politiken.dk/indland/art7981252/Tidligere-PET-chef-revser-Nye-Borgerlige-for-%C2%BBt%C3%A5belig-fantasil%C3%B8s-og-barnagtig-provokation%C2%AB?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1604235452

Kommentarer på:  Når duller mangler legetøj.
  • #1   1. nov Du burde omgående konverterer, for det er som talt ud fra munden på en muslim.

I øvrigt så kan børn jo sige fra på samme måde at Jehovas Vidner siger fra med både historie og religion. De behøver slet ikke at blive krænket - men de kan jo bare blive i skolen og lade sig krænke - så har vi den perfekte offerrolle.

Men faktisk burde kristne føle sig krænket over den udemokratiske bræen i Moskeer, faktisk burde de føle sig så krænket at de brænder den af og smider alle som kommer ud på et stort bål til formålet. Men du støtter jo imamer som vælter ind over grænsen bare for at komme med deres rådne snak - heldigvis har man i vid omfang sikret at visse ikke kan komme ind.

Men Mette FUp har jo en stor skare - da man i Moskeer bræede om at stemme rødt. Det er satans yngel i bedste forstand.

Sjovt nok er der ingen i moskeen som rejser sig op og plæderer for at de skal tænke på hvor de befinder sig - i et demokratisk samfund. Ingen skal have klinket noget - sådan en gang pivlinge, medløbere, jammerlapper skal man ikke lede længe efter i en moske.

• #2   1. nov Når duller mangler legetøj smiley - OK, hvad hedder det så, når duller bønfalder alt, hvad der er muslimsk, underkaster sig, og synes alt, hvad de gør af ondskab mod det danske samfund, er OK, for det har vi selv været udenom iflg Alis, de brænder Dannebrog af, brænder europæiske statsledere af og snyder og bedrager, undlader at betale skat/MOMS osv., osv, render rundt i de sene nattetimer og stikker folk ned, lige her i denne her uge, var der en perker, som kørte uden kørekort og dræbte en lille pige på 5 år og stak af fra ulykken, han har flere ondskabsfulde sager bag sig, og han er ikke den eneste perker, vi har hørt om, nej, det er stort set hver dag, vi hører om grusomheder.

Vi skal ikke føje nogen som helst, vi skal tegne det, vi har lyst til, sige det, vi har lyst til uden at spørge dine elskede muslimer, kan de ikke klare det, så må de rejser til et andet land.

Jeg støtter 100% op om PV, lad os også få dem trykt på div. mælkekartoner, cigaretparker, whisky flasker og andre flasker og sat banner på alle offentlige busser, vi skal ikke spørge om lov.

De skal bare acceptere, at sådanne tegninger er tilladt i Danmark. Vi skal ikke spørge muslimer om lov i Danmark, de har vist flaget ved at brænde Dannebrog af, det er nok for mig.

• #3   1. nov Vi har en coronakrise, der skal betales. Hvor mange millioner vil vi ofre for at Nye Borgerlige kan få politibeskyttelse? Hvor mange millioner har det kostet at beskytte Palludan imod hans egne dumheder.

Hold da helt kæft hvor er du langt ude Alis - du burde landsforvises uden pension og alle de andre samfunds goder som vore forfædre kæmpede for - herunder den ytringsfrihed som tillader dig at svine selvsamme ytringsfrihed til !
    At det overhovedet kan falde dig ind at politibeskyttelse er en naturlig konsekvens hvis man bruger sin ytringsfrihed viser blot hvad jeg hele tiden har sagt - du er en autonom venstreorienteret voldelig fascist der ønsker vores demokrati udskiftet med islams voldelige ekstremisme Sharia.
    Oven i hatten har du den frækhed at kalde tilhængere af vores demokratiske rettigheder for voldelige.
    Du burde virkelig skamme dig og mens du skammer dig kan du lige tænke over hvad du vil svare på det spørgsmål jeg stillede dig i den anden tråd hvor du påstod at muslimer lever i angst og frygt - angst og frygt for hvad Alis ???
    At højreorienterede skal skære hovedet af dem eller hvad ???

• #4   1. nov Ikke alle muslimer er terrorister smiley - men alle terrorister er muslimer, de er sq noget af det værste der findes, de slår ihjel, mishandler kvinder og børn og alligevel er der dumme kvinder, der bønfalder og konverterer, de har sq en brist i hjernen, tænk der er kvinder i dagens Danmark, der går ind for kvindeundertrykkelse og vold, det er ufatteligt smiley - og dem har jeg faktisk ikke lyst til at hjælpe smiley

• #5   1. nov Alis C jeg støtter den franske præsident og PV og Demokraterne i USA og vores statsminister og mange flere ingen skulle være glemt smiley

• #6   2. nov Tænk sig, hvis kristne opførte sig lige så hjernedødt som muslimerne, så havde vi en kæmpe religiøs borgerkrig nu. Alis, ville du så flygte til Sverige eller ville du stå ved dit lands traditioner og skik?
    Du har reelt 2 muligheder, enten står du ved dit fædrelands grundsten eller også gør du ikke.

• #7   2. nov Claus G - Alis ville med garanti trække tørklædet godt ned over ørerne og fise ned til vennerne i den lokale moske smiley

• #8   2. nov Jubii - ingen tilladelse fra ophavsretten til tegningerne.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nye-borgerlige-faar-ingen-aftale-om-satiretegninger?cid=soc_facebook_drnyheder_post_d83qausi&fbclid=IwAR0HWrb_5eQwzDC2s54UaiV6WX65GTw62jjZdF4Bai_7z6avB_2IgXs3Sds

Faren er drevet over i første omgang, men kender jeg den type ret, der holder til i Nye Borgerlige, så giver de ikke op. Det er utilpassede typer, der vil have deres vilje.

Men aviserne ånder lettet op.

• #9   2. nov Gør ikke noget - alis, så tegner jeg nogle og sender til NB.

1. Muhammed sad på lokum - han sagde: Sikke en masse lort jeg lukkede ud."

2. Muhammed bomber løs - ups....der røg 100% af mine tilhængere.

3. Muhammed bomber kirke som vælter moskeen - "shit" på arabisk.

4. Muhammed opdager de 72 jomfruer er 9 år - "what The Fuck??

• #10   2. nov Hvis man ser bort fra tegningerne...

Hvad kan man gøre mod islamisk had til vores værdier?

Hadet udspringer i at lande ikke vil accepterer islamiske værdier, som efter deres mening skulle være mere i front end den demokratiske. Hvis vi accepterede islamiske værdier - ville der så være mere fredeligt?

• #11   2. nov Polysl # 1 og # 9 og 10

Muslimer er ikke pivlinge, de står fast over for dig og dit besynderlige sprogbrug. De skal ikke ændre deres levevis fordi du og andre truer dem, de skal kun ændre sig hvis de selv ønsker det.
    Vi lever i et demokratisk samfund med religionsfrihed. Det eneste vi har krav på er at de retter sig efter dansk lovgivning, og det gør de.

Vi skal ikke acceptere islamiske værdier og de skal ikke acceptere vores konkurrencementalitet og egoisme. Man kan sagtens leve sammen i det samme land med hver sine værdier.

• #12   2. nov Jetset # 2

"Jeg støtter 100% op om PV, lad os også få dem trykt på div. mælkekartoner, cigaretparker, whisky flasker og andre flasker og sat banner på alle offentlige busser, vi skal ikke spørge om lov. "

Men når The Gardians laver en satiretegning af Lars Løkke i en nazilignende uniform så er det noget helt andet. Både Venstre og Pia K. lavede så meget brok, at tegningen blev fjernet. Ironisk nok så fandt jeg den for i sidste måned, men den side er også fjernet nu.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/venstre-satiretegning-af-loekke-er-usympatisk-utilstedelig-ulaekker-og-historieloes

Hvad er forskellen? Jeg kan ikke lide Lars Løkke, så lad os sætte den tegning op alle vegne.
    Faktum er at efter mine begreber bør satire og humor ikke være ondskabsfuld. Den skal være afslørende og morsom, men ikke ondskabsfuld. Så er spørgsmålet hvor grænsen går, men man laver ikke ondskabsfulde tegninger af en profet og træder millioner af mennesker over tæerne.

• #13   2. nov Cody # 3

"Hold da helt kæft hvor er du langt ude Alis - du burde landsforvises uden pension og alle de andre samfunds goder som vore forfædre kæmpede for - herunder den ytringsfrihed som tillader dig at svine selvsamme ytringsfrihed til !
    At det overhovedet kan falde dig ind at politibeskyttelse er en naturlig konsekvens hvis man bruger sin ytringsfrihed viser blot hvad jeg hele tiden har sagt - du er en autonom venstreorienteret voldelig fascist der ønsker vores demokrati udskiftet med islams voldelige ekstremisme Sharia. "

Så kan du næsten ikke afsløre tydeligere hvad jeg har påpeget - at hvis man vælger de yderligtgående højrepartier til magten, så får vi diktatur. Højreekstremister skal nok bestemme hvad vi skal mene, og det bliver tromlet igennem med alle metoder.

For det første har de satiretegninger ikke noget med ytringsfrihed at gøre, det er ikke andet end et forsøg på at tyrannisere en mindretalsgruppe. Det er misbrug af ytringsfriheden.
    Med hensyn til din beskrivelse af mig, og hvordan du gerne vil have at andre skal opfatte mig, så tror jeg på lov og orden, og ikke på gadens parlament, og jeg tror på menneskers frihed til at leve som de vil. Vores evt. religion er en del af vores identitet, og det skal andre ikke blande sig i.

Hvis man ellers vil vide hvem jeg er, kan man klikke ind på min hjemmeside www.canopoux.dk i stedet for at lytte til mennesker, der laver debat om til verbal magtkamp.

• #14   2. nov Leon # 5

"Alis C jeg støtter den franske præsident og PV og Demokraterne i USA og vores statsminister og mange flere ingen skulle være glemt"

Det lyder godt! Støtter du også dine muslimske venner, som jeg kan forstå, du har en del af?
    Har du nogle gode forslag til hvordan danskere og muslimer kan leve godt sammen i gensidig respekt?

• #15   2. nov Claus # 6

"Du har reelt 2 muligheder, enten står du ved dit fædrelands grundsten eller også gør du ikke. "

Og du vil så bestemme hvad fædrelandets grundsten er, ikke?

Min opfattelse er at danske værdier er medmenneskelig respekt, social ligeværdighed, demokrati og religionsfrihed, gensidig tillid og ærlighed og en del mere, der hører hjemme i samme pulje.

Jeg har overvejet at flytte til Sverige fordi højreekstremisterne har ødelagt de danske værdier, men jeg kan ikke tale svensk og jeg har nogle forhåbninger om at vi kan vinde Danmark tilbage og genopbygge fællesskabet.
    Jeg bruger selv meget energi på at kæmpe for det, og kan se andre, der gør det samme.

• #16   2. nov Benægt, benægt, benægt. Virker det ikke så lyv, lyv, lyv.

• #17   2. nov Alis C ja da hvis det fåtal af vores gæster der laver ballade i Danmark bliver forvist vil Danmark gå til bage som det H.C. Andersen Danmark der var en gang og freden og roen vil være som god medicin for alle smiley

• #18   2. nov Leon - må de ikke protestere hvis de føler sig uretfærdigt behandlet? det må alle andre.

Hvad så med danskere, der laver ballade?

• #19   2. nov Alis C nu taler vi om de utilpasset unge der ligesom den unge del af venstrefløjen som laver ballade hvis de ikke få deres vilje og gæster kan forvises og resten må forvises til deres eget værelse - men jeg syntes du har et stort problem når du blander pære og bananer og æbler sammen - det kan jo give råd.

• #20   2. nov Alis

Der er ingen som forhindre demonstrationer som er lovligt anmeldt, heller ikke den foran Københavns rådhus hvor børn af indvandre var klædt ud som terrorister med træ ak47 og bombebælte og militær tøj.

Hvor nogle råbte "sharia nu"

Men det er jo også dine perlevenner.

• #21   2. nov Leon - Denne tråd handler om et kvindemenneske, der var parat til at lave virkelig ballade, der kunne have kostet menneskeliv. Hvad skal vi stille op med den slags ballademagere og deres medløbere?

• #22   2. nov alis

Lige nu - Terror angreb i Wien og de har ikke engang genoptrykt dine perlevenners havenisse.

• #24   2. nov Tror at dine perlevenner mangler legetøj.

• #25   2. nov Polysl

Både jeg og andre har i årevis advaret om at hvis man bliver ved med at sprede had, så ender det galt. Og det gør det nu.

Hold op med at opildne til had, og prøv i stedet at frelse de muslimer også, der gerne vil leve i fred.

• #26   3. nov Alis C det handler om frihed til at ytre sig altså ytringsfrihed du har den jeg har den og alle i Danmark har den og Pernille Vermund har jo også lov til at ytre sig om sine holdninger og Inger Støjberg har også retten til at ytre sine holdninger om barnebrude og hvorfor du gang på gang angriber dem der ønsker frihed står jeg ret uforstående over for - da vi begge to går ind for frihed smiley

• #27   3. nov Så alis må bruge ytringsfriheden og kalde andre for nedsættende skældsord, men danskerne må ikke ytre sig om muslimers ekstremt tåbelige opførsel?

• #28   3. nov Superspreder borgen lagt ned, man har nok glemt at spritte af nede i snapstinget. Men så kan de ikke lave ulykker så længe.

Til åbning af folketinget var der ingen der bar mundbind - så her kom regningen. Mon de bære mundbind i dag - for den beskytter mod smitte - ik?

Faktisk tror jeg den mundbæ er fup og gamle kniplinger, for mange iberegnet mig har købt et af stof som ikke indeholder nogen membran - samt mange af de blå grimme mundbæer heller ikke i flere tilfælde opfylder kravet. Men så tror befolkningen at de er beskyttet - ha ha....

• #29   3. nov Leon # 26

Det var ellers en opgave at stille mig. Det emne er der skrevet bøger om, og nu skal jeg prøve om jeg kan give en kort forklaring.

Frihed betyder ikke at man har lov til at opføre sig som man har lyst til og uden hensyn til andre menneskers følelser. Det bliver endnu værre hvis man fratager de mennesker, man træder over tæerne, friheden til at sige fra. Den form for frihed man har opøvet her i den vestlige verden, og det gælder også økonomisk, er i virkeligheden jungleloven - d.v.s den stærkes ret. Det er kun de stærke, der har frihed, og på de socialt svages bekostning, for de har endnu mindre frihed.

Frihed kan kun fungere, hvis mennesker har et moralsk kompas. Det vil sige at de i enhver situation også er i stand til at vurdere, hvad der er rimeligt, både for een selv og for andre. Det er et spørgsmål om opdragelse og erfaringer. Man kan kun tilnærmelsesvis lovgive for hvad der er ret, rimeligt og hensynsfuldt.
    Eksempel: Da mobiltelefonerne kom frem havde jeg en ven, der altid havde sin åben, og han talte også i den når han kørte bil. Jeg gjorde ham opmærksom på at det tog hans opmærksomhed væk fra trafikken, men hans argument for at fortsætte alligevel var, det det var ikke ulovligt. Så han blev ved. Der skulle regulær lovgivning til før man fik stoppet de mennesker, der ikke havde selvdisciplin nok til at slukke for mobilen, hvis den generede andre mennesker.

Tale om demokrati og frihed bliver hult når vi har med mennesker at gøre, der er egoistiske og eksperter i at manipulere. Hvis ikke højrenationalisterne slår på ytringsfrihed, så snakker de om religionskritik. Men ytringsfrihed er ikke retten til at svine andre mennesker med løgne og injurier, og religionskritik kan ikke forekomme uden at inddrage dem der bekender sig til en bestemt religion. Jeg så engang en debat mellem Karen Jespersen og en ung kvindelig muslim, der havde udgivet en bog om hvordan Islam skulle fortolkes. Når den unge forfatter, der var vokset op med Islam, hun forklarede, så afbrød Karen Jespersen hende jævnligt og rettede hende. Karen Jespersen skulle nok afgøre hvordan Islam skal fortolkes.

Problemerne bliver endnu værre når en debat i virkeligheden dækker over noget andet. Debatten om Islam og muslimer dækker i virkeligheden over penge. Det koster penge at tage imod flygtninge og integrere (ikke assimilere) dem i det danske samfund, og på trods af at vi er et af verdens rigeste lande, så synes de rigeste ikke vi har råd - og så kommer de manipulerende argument at vi kan ikke frelse hele verden. Men i stedet for at diskutere penge, så diskuterer man flygtningenes religion.

Men som sagt så er emnet frihed så stort at der er skrevet en del bøger om det. Så jeg vil begrænse mig selv og stoppe her for nu.

• #30   3. nov Alis C først må jeg sige er jo som du siger at vi skal opføre os pænt - men det gælder jo begge veje - så kommer du med talen om at sige fra - er det så med den på at man må slå ihjel og Danmark har jo altid være kendt for sine satire tegninger som omhandlede vores politikere og jeg kommer til at tænke på en person som var kommunikationsrådgiver hun var forblindet af ordet (injurier) hun kunne ikke føre en fornuftig samtale og mente at hun var ekspert inden for hvad folk måtte sige og ikke sige.

• #31   3. nov Alis

Tror ikke en meter på din "mobil" skriveri, den første kom til salg i 1983 fra Samsung og kostede en bondegård - den kaldes også murstenen da den vejede 1,1 kg., den første mobil kom først i 1989 og matcher ikke din påstand om at være isoleret i 25 år. 1994 kom de første smartphone.

I de perioder var de ikke menigmand som havde råd til hverken en mursten eller en mobil.

Eller så forveksler du Storno system som var en mobil - slags central hvor du kalder en eneste som sidder ved centralen.

• #33   3. nov Polysl # 31

Så kom vi til at når man løber tør for argumenter så må man svine og mistænkeliggøre i stedet.

Det var omkring årtusindeskiftet at jeg blev isoleret, og det skete ikke fra den ene dag til den anden, det skete over flere år fordi jeg kæmpede for at holde nogle veje udadtil åben.

Hændelsen med mobilen var omkring midten af 90erne. Manden havde arvet næsten en million, og havde både bil og mobil.
    Synes du det er særligt relevant at jeg skal forsvare mig mod den slags personangreb i en tråd, der handler om terror og ytringsfrihed?

• #34   3. nov Alis C interessant læsning jeg vil dog sige at satiretegninger mener jeg ikke at der er nogen i Danmark som ikke har prøvet at lave sjov med og sådan er Danmark jo smiley

• #35   3. nov Muhammed tegningerne viser bare en muslim med en bombe i turbanen. Fortolkningen står muslimer selv for - og er det ikke godt at krænke vores ytringsfrihed med at fortolke til deres fordel?

Hvordan ved de at det er Muhammed? de har aldrig set deres ørkenrotte.

• #36   4. nov Hvad er forskellen? Jeg kan ikke lide Lars Løkke, så lad os sætte den tegning op alle vegne.
    Faktum er at efter mine begreber bør satire og humor ikke være ondskabsfuld. Den skal være afslørende og morsom, men ikke ondskabsfuld. Så er spørgsmålet hvor grænsen går, men man laver ikke ondskabsfulde tegninger af en profet og træder millioner af mennesker over tæerne. Jr Alis.

Alis der er den klare forskel, at Lars Lykke ikke starter en terrororganisation, modsat dine elskede muslimer. Men vi skal bare huske, at det KUN er muslimer, som er terrorrister. FØJ !!!!!

Muhammedtegninger, er da så afslørende, som noget, da det kun er muslimer, som er terrorrister, den er både afslørende og den nøgne kendsgerning, sat op på en humoristisk måde. Sådan har det altid været tilladt i DK, og ingen har gjort indsigelser udover dig selv og dine elskede muslimer, Kongehuset, politikerne og andre kendte, har altid lagt "ansigt" til, uden der blev krig, modsat dine elskede muslimer, har tilladt at brænde vores nationalflag af, for åben skærm og råbt, at vi er et hadet folk. Begået drab og myrder løs på uskyldige, selv i København, det skal vi bare finde os i ?? - Nej, det skal vi ikke.

Jo, vil du nok mene, det er vores egen skyld, ved jeg, du mener. Men du tror, du gør en forskel, ved at sidde på nettet døgnet rundt og berette om din fuldstændige retfærdighed, mener du selv. Den har lige stik modsat virkning, den preller af på mig, og det gør den fordi, jeg kender dit had til alt hvad der er til højre fra midten, dine erfaringer med den, er kun din egen lille familie opvækst, du får noget ud af, at blive ved med at fortælle, hvor "ødelagt" du er af den opvækst, så dine argumenter bygger ene og alene på dine oplevelser fra dengang.

Du har ladet dig "ødelægge", blive blind, døv, meldt dig ud af samfundet, du ser, hører det du vil, til dine beundrere og det er dine beslutninger, men jeg vil tillade mig at sige, du ikke mere hører til Danmark, du er negativ og en farlig borger for det danske samfund, du er diktatorisk, kommunistisk, du bør leve i et land med disse betingelser, så vil du blive lykkelig og få det godt.

Man brænder ikke nationalflag og div. statsledere af for åben skærm og råber død over, det er statsfornemmelser af den værste skuffe, men samtidig med det, så er det også dybt primitivt, og det kendetegner visse nationaliteter og mennesker.

• #37   4. nov Jetset

Du taler for døve øre, hun sejer bare henover det hele og siger igen og igen - det er jeres egen skyld.

Hun har også svært at forklare at det der lige er sket i Østrig, ikke fordi de har vist muuuuh tegninger, næ - det er fordi Hebdo har genoptrykt dem i Frankrig. Så må hele vesten lide under det. Jamen siger en østriger....jeg har ikke vist tegninger eller staten - så hvorfor?

Muslimer er ikke pressede i EU - de er presset fordi EU ikke vil lade dem oprette deres små klaner - så de kan styre deres kanonføde - deres lemminge, hundehoveder, og jammerlapper.

• #38   4. nov Jeg kan nu godt li Lars Lykke og Inger Støjberg og Pernille Vermund og Morten M og Pia Olsen Dyhr og Mette F og Jacob Mark og mange mange flere og jeg er vel lidt af dem alle sammen også Isabella Arendt smiley

• #39   4. nov Jeg kan godt lide stegt flæsk med persillesovs.

• #40   4. nov Leon

Kan jeg også - specielt i en moske - deres flæsk er To Die For...

• #41   4. nov Claus G - Polysl så vi alle jo li et eller andet smiley

• #42   4. nov Alis C jeg kom til at tænke i overskriften og det kunne være at den duller mangler noget sexlegetøj smiley

• #43   5. nov Udmærket tegning - jeg blev slet ikke krænket og går ud og skære hoveder af socialdemokrater, Jeg bomber heller ikke, skyder heller ikke nogen at de slemme, knivstikker heller ikke nogen - men nu har jeg jo heller ikke en IQ som en brosten.

profilbillede
  • #44   5. nov Polysl den ser fin ud smiley

• #45   5. nov En tidlig Muhammed tegning - som ikke væltede verden...

Muhammed velsigner den sorte sten. Stenen blev senere indmuret i Kabaen i Mekka. Den er midtpunkt for muslimer.

profilbillede
  • #46   6. nov Polysl det er også en fin tegning smiley

• #47   6. nov Jeg tror stenen symboliserer muslimers intelligens og Muhammed takker Allah for at producere de dummeste mennesker på jorden smiley

• #48   6. nov Det er da ikke en sten, det er da en bombe han velsigner.

• #49   6. nov En sten kan ikke flyve Muhammed kan ikke flyve - ergo - Muhammed er en sten.

• #50   17. nov #37 - Polysl, jeg må bare konstatere, at du havde ret.

Kommentér på:
Når duller mangler legetøj.

x