{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Fabrikspsykiatri. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så Astrid Krag vil gøre mere for en bedre og hurtigere behandling inden for psykiatrien og jeg bliver nød til at tro på at der kan ske noget inden for psykiatrien og jeg syntes at psykiatrien er blevet til fabrikspsykiatri og jeg syntes at det er som om at dem der opføre sig pænt bliver lukket inde når dem der er ikke kan styre sig bliver dumme og vil slå alle dem der opføre sig pænt.
Jeg husker da Slagelse havde 2 afdelinger en C1 og C2 der var en stue etage og en førstesal og den gang var der det jeg vil kalde for hyggeligt og nu har jeg kun været inde og vende i det nye og den smule jeg har set tiltaler ikke mig og jeg har nu talt med en del og de bryder sig heller ikke om det nye og det ligner et fort og jeg spurgte en psykiater om hvem de vil holde ude og mit gæt må være at dem der går på lokum på psyken må sætte sig på alle fire og skide ned i et hul i gulvet og hvis de psykisk syge skal bade bliver det med vand fra en haveslange og ja jeg ved godt at jeg overdriver og tænker på om de stakels psykisk syge ikke bliver overmedicineret får de ikke den ro de har brug for - for ja det er blevet en fabrikspsykiatri.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fabrikspsykiatri.

Annonce