{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Islamisering ødelægger også gymnasier
  • #1   8. feb Nøgleordet er konsekvens - Tror at det ord snart fjernes fra alle danske ordbøger - for konsekvens er lig med konflikt, og det gider de æbleformede danskere ikke, så hellere bøje af og sige - det går nok - 30% ikke vestlig i gymnasier - jeg griner. Det er slet ikke nok hvis vi ser hvad hvad bare 5% kan lave af ballade med social kontrol, vold, -

Brug mere tid på de 5% og få dem fjernet så ville både gymnasier fungerer og ghettoer.

• #2   8. feb Jeg må jo give artiklen ret - men det vil jo gå udover et mindretal der gerne vil leve sammen med os smiley

• #3   8. feb tja Leon

Mindretallet gør ikke noget - så derfor må man sanktionerer over hele linjen. De elsker jo deres små samfund og skider på det større samfund....

I starten da biler kom på vejene var der ingen der kørte som om de var de eneste på vejen, Det kom senere og så måtte man gøre noget med fartgrænser - som ramte flertallet - så mindretallet er selv skyld i at der kommer begrænsninger for mindretallet. De elsker deres lille kalifat i Ghettoer så må de selv sige til deres banditter... opførsel har en konsekvens.Samfundet må lave love der beskytter samfundet - det er ikke svært selv for en som ikke efter 25 år kun kan sige: hva si i?

• #4   8. feb Polysl måske du har ret og jeg må jo sige at de få gør at der findes mistro og det vil jeg tænke lidt over - da det ikke skal gå udover de få og ja der findes to flokke af de få smiley

• #5   10. feb linket kræver abonnement?

• #6   11. feb Ja, desværre må man ikke læse uden at betale.
    Men fra overskriften, så nej. Det undrer ingen. Og jeg har jøder og kristne i egen familie, og muslimer på mine børns mors familie.
    Jeg selv er ikke troende, men betaler til folkekirken via min skat. Jeg er døbt, konfirmeret og gift. Men tror ikke på nogen religion, og kristendommen er heldigvis meget fleksibel på det punkt her i landet.

Kommentér på:
Islamisering ødelægger også gymnasier

x