{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Pelikan-notatet - OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så lige den film og den handler jo også om troværdighed og hvad der er rigtigt og forkert og om hvordan store mennesker tror de kan slippe af sted med hvad som helst.
Når jeg ser sådan noget kommer jeg til at tænke på hvordan jeg med alderen bliver mere og mere loyal over for dem der er loyal og venner af den gode slags det er måske fordi jeg er ved at blive gammel.
Jeg tænker jo også på om folk er til salg altså kunne købes hvis de besad en viden om et eller andet der er forkert og nej jeg tænker ikke i en der tog en cykel ej heller hvis jeg så en stjæle noget mad grundet fattigdom.
Nej jeg tænker i sådan noget svineri som når det offentlige snyder folk eller som den hvor SKAT vil have den flaskesamler skal betale skat og det må jo så være skat af den returskat SKAT vil have at den stakkels mand skal betale - men man betaler vel ikke skat af skat - blev du forvirret - så spøger SKAT de vil nok godt forklare smiley
Jeg får en gang imellem et eller andet fra skat på min mail men da jeg regner med at SKAT skriver til mig igennem min eboks bliver det slettet som en uønsket mail.
Når men må i få en god og fredfyldt jul smiley



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Pelikan-notatet - OSV.

Annonce