{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Når de uciviliserede får magten. {{forumTopicSubject}}

Allerede Kierkegaard advarede imod, at med den form for demokrati, man indførte, ville laveste fællesnævner blive stærkest. En engelsk politiker udtalte, at af alle dårlige styreformer er demokrati den bedste. Jeg har spekuleret en del på, hvordan man undgår at typer som Paludan får adgang til magt i vores demokratiske samfund, men jeg har ikke fundet en løsning.

For nylig læste jeg, at flertallet af hans vælgere er unge mennesker. Hvorfor nu det? Frihedsidealer plejer at være en del af ungdommen, og Paludan står for diktatur. Hans politik svarer til et diktatur, som vi har set før.

Han fandt et hul – ikke i den danske lovgivning men i den danske moral! At kan man trampe så meget på menneskers selvværdsfølelse, at de mister besindelsen, så er man ikke den skyldige, det er de, der mister besindelsen. Han provokerer muslimerne samtidig med at mange af dem er utrygge og bange for at blive nægtet asyl og opholdstilladelse, eller ordentlige livsbetingelser. Når man så spørger ham, hvad han mener om at det danske samfund bruger millioner på politibeskyttelse af ham, så finder han det uskyldige udtryk frem og hævder at det er ikke hans skyld, det er dem han provokerer ud over deres grænser, der er de skyldige.

Han fandt en alvorlig svaghed i den danske mentalitet. Man kan ikke lave lovgivning, der dækker alle mulige hensynsløsheder og asocial adfærd, det er umuligt. Vi er nødt til også at have moral og etiske normer. Man tramper ikke på mennesker der, hvor det gør mest ondt!! Det var engang en dansk værdi, som vi fik sat overstyr.

Paludan har også meddelt, at han kun lige er startet. Helt rigtigt, han er kun startet. Der er allerede planer om alle de andre, der skal udstødes fra samfundet – syge, svage, retarderede o.s.v. Vi har set den type som Paludan i aktion før, og hvis vi ellers kunne vågne op, så ved vi allerede hvad det ender med. Alt hvad han vil gennemføre er allerede startet af andre højreekstremister, men det bliver forhåbentlig ændret igen.

Jeg har lige set en film på Netflix, der hedder ”22. juli”, hvor man op imod Anders Breivik har sat et af hans ofre, en ung mand der fik en kugle i hjernen og må leve med de stumper, man ikke kan fjerne. Man ser hans næsten umulige kamp tilbage til livet. I dag er han i gang med en uddannelse, mens Breivik, der fysisk er sund og rask, han er dømt til forvaring indtil man skønner, at han ikke længere er til fare for samfundet. Han er så fastlåst i sine syge normer at i alle tilfælde jeg skønner, at det bliver aldrig.

Skulle Danmark ikke finde ud af at reagere før en person uden moral og samfundsfølelse han får lavet så mange ulykker?!

Kommentarer på:  Når de uciviliserede får magten.
  • polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 193 Emner: 452 Svar: 5.940
    #1   13. jun Hvis man afskaffer demokrati så får Paludan ingen taletid, men har vi demokrati? næ vi har et monarki

Nu ved jeg ikke hvordan man skal lave en grundlov der udelukkende skrives på baggrund af subjektive observationer. Så har man godt nok opfundet en mere dyb tallerken.

Hvis man kigger på Paludan er politiet træt af at mandsopdække ham, så er der rigelig med råderum i politivedtægten til at forbyde Paludan at kunne demonstrer 7 dage om ugen - uden at bryde grundloven, så hvad er problemet?

• #2   13. jun Gudskelov at Grundloven består smiley

• #3   13. jun Polysl
    "Hvis man kigger på Paludan er politiet træt af at mandsopdække ham, så er der rigelig med råderum i politivedtægten til at forbyde Paludan at kunne demonstrer 7 dage om ugen - uden at bryde grundloven, så hvad er problemet? "

Et af problemerne er, at du ikke kan se, at der er et problem - eller mange problemer.

Hvordan kunne en type som han på ret kort tid få stemmer nok til at stille op til folketinget? Det er et alvorligt problem at det overhovedet kunne lade sig gøre. Hvad går der af danskerne?
    Fascismen er mere udbredt en man troede. Det er dælme et problem, og fremtidsudsigerne er ikke rare. Fascisme er en gift, der langsomt men sikkert breder sig, hvis man ikke gør en aktiv indsats for at stoppe den.

• #4   13. jun Leon

Ja, grundloven består - men den virker ikke.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#5   13. jun alis

Jeg har ikke et problem med at se fornuften i at politivedtægten gør at Paludan ikke bare kan demonstrer 7 dage om ugen. Hvad er problemet i at Paludan kan samle så mange stemmer? nu lever vi i et frit samfund hvor alle har ret til at stemme og have meninger - jeg ved så ikke hvorfor du pludselig vender på en tallerken og vil gøre samfundet til et menings diktatur - hvor du frasiger Paludan retten til at få stemmer - det er også et diktatur hvor du frasige alle som støtter Paludan retten til at mene, tro, stemme.

Samfundet er ikke,... som de siger i England...Have The Cake An Eat it.

• #6   13. jun Så længe han har en hær af politifolk omkring sig, når han er ude for at provokere, kan han vel, med rette, føle at det er alle andre der er problemet ift. ballade.

Når politiet forbyder ham at stille sig op hver dag, er det vel hans eget problem, hvis han får de tæv, han har "bedt om" , hvis han provoker alligevel. - uden politibeskyttelse.

• #7   14. jun Alis - i min verden er dine meninger langt mere forskruede end Paludan’s smiley

Alle dine såkaldte “utrygge, forfulgte stakkels” muslimer er skyld i at Danmark er fyldt med mennesker der lever under politibeskyttelse eller er traumatiserede efter mødet med en gruppe muslimske voldsamøber smiley

Dine “stakkels” muslimer er skyld i at Danmark bruger mange hundrede millioner på beskyttelse af mennesker der brugte sin ytringsfrihed og som nu skal beskyttes af politiet så de ikke bliver slået ihjel af dine “stakkels” muslimer smiley

Danmark er så bebyrdet af “stakkels” muslimer at det går ud over danskernes velfærd og du har tilmed den frækhed at give højrefløjen og de rige skylden smiley

Som alle andre tomhjernede venstreradikale tror i at man kan importere hele den tredje verden bare de rige betaler mere i skat - Gud fader på lokum smiley

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#8   14. jun #6

busmann

Hvis jeg gerne vil gå i en brøndby trøje og dermed trigger andre fodbolds klodser til at slå mig til lirekassemand så er det da ikke min skyld. Jo jeg kan da begrænse mig selv og lave være med på nogen som helt måde at trigge nogen som helst, men så ville jeg have et stort problem når jeg klæder mig på om morgenen. Det er måske en ret forsimplet måde at se det på men - fakta er at hvis folk accepterer jeg er tilhænger af et andet hold så er det ok. Det samme skulle man se med Paludan

- Det er ikke ham som brænder dele af København af men de voldsparate klovne som i grunden bare kan være ligeglad og så går luften stille og rolig ud af Paludan. Må indrømme jeg fatter ikke at folk ikke kan se det.

Nå ja de brænder dannebrog af i Mellemøsten, nå ja det er jo langt væk så det bliver kun til nogle overskrifter i aviserne - vi går ikke ud og brænder moskeer af, banker muslimer eller river burkaen af på kvinder. Så al den hetzs som i sin tid blevet lavet for at få danskere op af sofaen faldt helt til jorden. Vi var faktisk pi...ligeglad.

• #9   14. jun Polysl #5
    "Jeg har ikke et problem med at se fornuften i at politivedtægten gør at Paludan ikke bare kan demonstrer 7 dage om ugen."

Du vender tingene på hovedet! Problemet er at man ikke gør det. Paludan provokerer muslimerne ud over deres grænder fordi han ved, at du går i fælden.
    Han siger og gør ikke noget, som højrenationalisterne ikke allerede har sagt eller gjort i årevis, han er bare lidt mere grovkornet.

"Hvad er problemet i at Paludan kan samle så mange stemmer?"

Det burde være indlysende. Flertallet af danskere ønsker ikke et samfund der bliver styret af typer som Paludan. Vi ønsker et samfund med ægte værdier og tryghed, og hvor man kan glæde sig.

" gøre samfundet til et menings diktatur - hvor du frasiger Paludan retten til at få stemmer - det er også et diktatur hvor du frasige alle som støtter Paludan retten til at mene, tro, stemme. "

Du overser højt og flot, at der er mennesker, der betale en meget høj pris, fordi typer som Paludan vil have lov at skabe sig. De har også lov at have en mening om hvad de vil finde sig i! Og jeg har lov at have en mening om, hvad det er for et samfund, jeg gerne vil leve i.

• #10   14. jun Rigtigt Busmann

Jeg har set forslag på Nettet om at fjerne al politibeskyttelse fra Paludan, så kan han selv slås med muslimerne. Mon han så stadig vil mene, at det er prisen værd?

Desværre har han nu status som politiker, og så gælder der nogle andre regler.

• #11   14. jun Cody #7
    "Alis - i min verden er dine meninger langt mere forskruede end Paludan’s"

Og det siger ikke så lidt om dig og den verden, du lever i.

"Dine “stakkels” muslimer er skyld i at Danmark bruger mange hundrede millioner på beskyttelse af mennesker der brugte sin ytringsfrihed og som nu skal beskyttes af politiet så de ikke bliver slået ihjel af dine “stakkels” muslimer"

Så kom vi til "gøre nar"-metoden.
    Så psykisk vold er altså i orden i din verden, men ikke fysisk vold - i alle tilfælde ikke hvis det går ud over dig selv.
    Det højrenationalisterne praktiserer, er psykisk vold over for en mindretalsgruppe. Psykisk vold påvirker mennesker meget stærkt! Det er de mennesker, der er for afstumpede til at forstå det, der er årsag til de konflikter, der efterhånden er meget svært at få løst. Så skulle der lige komme en type som Paludan og udnytte den situation.

"Danmark er så bebyrdet af “stakkels” muslimer at det går ud over danskernes velfærd og du har tilmed den frækhed at give højrefløjen og de rige skylden"

Det er ikke muslimerne, der har afskaffet den danske velfærd, det er de velbjergede, der hellere vil sætte deres penge ind på konti i skattely end at betale dem i skat her i Danmark, så alle danske borgere (incl. muslimer) kan have en rimelig tilværelse. Det trick med at beskylde muslimerne for de sociale nedskæringer er også et af dem, vi skal gennemskue.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#12   14. jun #9

Politiet påtænker faktisk via politivedtægten at begrænse Paludan's demonstrationer af hensyn til den offentlig orden. Hvordan den så skal se ud må vi se. Du skriver du går i fælden - nej, jeg er da ravende total ligeglad hvad han render og laver, jeg deler bare nogle punkter i hans politiske manifest og ikke alle som helhed er noget der ikke her på jorden kan realiseres.

vi ønsker ikke et samfund der styres af typer som Paludan...Nu kan jeg godt se Mette Frederiksen som var på tv2 2011 hvor hun jagtede syge, kaldte dem simulanter på en underforstået måde. Selv folk på førtidspension ville hun have genforhandlet til en revurdering så de ikke bare går og driver den af.- Så typer som Paludan er der rigelig af i regeringen - som venstre som også har jagtet syge, svage i samfundet og brugt dem til gratis kanonføde for hans venner.

• #13   14. jun Polysl

Jeg er ikke Mette Frederiksen-fan. Lyspunktet nu er at der med valget blev lavet en ny situation med mange muligheder, og jeg håber at hun klarer at styre det. Hun er bedre end Løkke.

For tiden venter jeg på hvordan de økonomiske forhandlinger vil forløbe. Det er Skipper mod Østergaard. Jeg så lige et indslag på Twitter af Dragsted om at uenigheden er hvor pengene skal tages, fra de økonomisk svage grupper eller fra de stærke?

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#14   14. jun alis

Jeg er ikke et sekund i tvivl hvor det bliver taget fra. tja om Mette Frederiksen er bedre end Løkke - aner jeg ikke men set i lyses af hvad hun mener om de svage i samfundet så er jeg ret sikker på at det er der hun henter millionerne. De rige er en lille gruppe, de fattige er en stor gruppe - så logisk set er jeg ikke i tvivl.

• #15   14. jun Jeg har også set et andet indslag idag, men kan ikke finde det igen.

En mor, der så to af sine børn sulte ihjel. Hun var flygtet fra kugler og soldater sammen med sine børn ud i et terræn med moser. Her var ingen mad, og hun måtte se magtesløs på at børnene blev svagere og svagere indtil de to døde.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#16   14. jun og hvor var det så henne i verden?

• #17   14. jun Et eller andet sted i Afrika, tror jeg. I alle tilfælde et sted, hvor der var krig.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#18   14. jun Nu dør der tusinde børn af den ene eller anden grund i verden, som sådan vækker det ikke noget i mig. Det ville være mere objektivt hvis det skete i Danmark at børn er sultet til døde - det ville regering, kommune have et stort problem med, samt befolkningen. Afrika er overbefolket i forvejen så det rykker ikke det mindste i bevistheden hos ret mange i verden.

• #19   14. jun Flygtninge er ikke en gruppe man kan tillade sig at trampe på. De, der kommer til Danmark skal behandles ordentligt.
    Man kan mene hvad man vil om Morten Østergaards politik, men på det punkt kan han forhåbentlig få nogle forbedringer igennem.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#20   14. jun alis

den tanke deler jeg ikke på nogen punkter, flygtninge<? hold nu op. De flygter fra Afrika igennem Eu for så at søge asyl i Danmark - så er man sgu ikke flygtning men migrant og dem skal man overhoved ikke tage sig af, andet sende dem retur til Tyskland så kan Mørtel og Co tage sig af dem - eller endnu bedre, tage til >Sverige, hvor bomber springer hver 2 dag, så er det som hjemme.

• #21   14. jun Polysl

Utroligt hvor ofte gamle argumenter kan genbruges. Igen og igen. Selvfølgelig kan flygtninge komme hele vejen til Danmark!!

Hvis vi vil sikre flygtninge retfærdighed, så skal en overordnet organisation overtage at vurdere. F.eks. FN. Så kan de dele opgaverne ud. Europæiske lande slås bare om at skubbe ansvaret over på naboen.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#22   14. jun Alis

Og hvad er begrundelsen for at tage igennem sikre lande for at ende i Danmark?

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#23   15. jun Alis #21

//citat
    Hvis vi vil sikre flygtninge retfærdighed, så skal en overordnet organisation overtage at vurdere. F.eks. FN.
    //citat slut

Nej...Ingen skal bestemme over Danmarks suverænitet, det skal udelukkende være Danmarks vurdering og vores folketing som bestemmer.

Lande i Mellemøsten skal begynde selv at tage ansvar i stedet for at flytte problemet til Norden og resten af EU. De har i årevis fået masser af penge i støtte som på mærkværdighed forsvinder lige luks ned i et tomrum som mange Mellemøstlige har mellem hovedet.

Vi skal ikke stå klar når der er borgerkrig i et land og importerer deres problemer til EU - for det er hvad vi ser. Danmark skal stoppe vores militære aktioner og gå tilbage til de dyder hvor man var stolt af Danmark, hvor man var velset i Udlandet, hvor Danmark var en humanitær nation. >Hjælpen er ikke at importerer millioner af afrikanere eller andre til EU - Lande som USA skal stoppe boykot af lande som Afrika så de kan eksporterer deres varer - og samtidigt har USA givet Afrika som Sudan og Somalia 3 milliarder kr. i kampen mod sult, hvor fanden er de penge blevet af?

• #24   16. jun Alis #21

NEJ - flygtninge kan IKKE komme hele vejen til Danmark, med mindre du gemmer ham i bagagerummet og smugler ham ind smiley

En ægte flygtning opholder sig i et naboland og vender tilbage så snart fjenden er skredet. smiley

Alle dem der havner i Europa er velbjærgede dovne bekvemmelighedsflygtninge som asylshopper til de lande hvor udbetalingen er størst hvorefter de kræver resten af den pukkelryggede herop på statens regning smiley

Disse mennesker har intet med flygtninge at gøre og har aldrig opholdt sig i krigshærgede områder, men har groft udnyttet situationen til permanent forsørgelse da de absolut ikke har til hensigt at rejse hjem igen smiley

De rigtige traumatiserede stakler har hverken penge eller kræfter til at rejse nordpå og opholder sig i usle lejre i nabolandene hvor deres højeste ønske er at kunne rejse hjem igen smiley

Det var her hele indsatsen og alle bistandskronerne skulle bruges til gavn for de ægte flygtninge smiley

Fanden stå i EU der ikke formår at lukke grænserne og fanden stå i ngo idioterne der agerer menneskesmuglere og ikke mindst fanden stå i venstreradikale idioter der vil have endnu flere af disse falske flygtninge herop smiley

• #25   16. jun Polysl
    "Nej...Ingen skal bestemme over Danmarks suverænitet, det skal udelukkende være Danmarks vurdering og vores folketing som bestemmer. "

Flygtninge er et verdensomspændede problem og alle må tage ansvar. Desværre har vi de sidste 4 år haft en folketing, der ikke vil tage ansvar for noget som helst. Jeg vil virkelig meget håbe, at det nye folketing bliver bedre. Det bliver måske nødvendigt at give Østergård lidt på økonomien for at de Radikale styrer flygtningeproblemet.

"Danmark skal stoppe vores militære aktioner og gå tilbage til de dyder hvor man var stolt af Danmark, hvor man var velset i Udlandet, hvor Danmark var en humanitær nation."

Ja, men det er desværre for sent nu. Vi har været med til at ødelægge Irak, fordi Fogh så gerne ville være gode venner med Bush, og dermed mistede de mellemøstlige lande kontrollen. Som resultat har vi IS og kan ikke gøre andet end at stoppe dem militært. Dem kan man ikke forhandle med.

" Lande som USA skal stoppe boykot af lande som Afrika så de kan eksporterer deres varer - og samtidigt har USA givet Afrika som Sudan og Somalia 3 milliarder kr. i kampen mod sult, hvor fanden er de penge blevet af? "

God ide at holde op med at ødelægge deres økonomi!!
    Pengene til kampen mod sult - ja, hvor tror du de er blevet af. De er formodentlig sendt videre til skattely, og sandsynligvis at eurpæiske virksomheder, der investerer i Afrika.

• #26   16. jun Cory #21
    "NEJ - flygtninge kan IKKE komme hele vejen til Danmark, med mindre du gemmer ham i bagagerummet og smugler ham ind "

Flygtninge er ret opfindsomme. Kommer de til Frankrig, så gemmer de sig i lastbiler og bliver uset smuglet til England. Blinde passagerer har eksisteret lige så længe som vi kender historien.

"En ægte flygtning opholder sig i et naboland og vender tilbage så snart fjenden er skredet."

Nej, det gør de ikke, for nabolandene er allerede overfyldte med flygtninge. Det er næppe særligt attraktivt at bo i en mudret flygtningelejr ude hverken sundhedsvæsen eller skoler.
    Alle flygtninge vil helst hjem igen, men hvor længe skal det vare? 5 år? 10 år? Så længe kan børn og svagelige ikke overleve i en flygtningelejr. I nogle tilfælde har familie og venner sparet sammen til at man i det mindste kunne få børnene sendt til Europa i stedet, og sammen med forældrene naturligvis.

"Det var her hele indsatsen og alle bistandskronerne skulle bruges til gavn for de ægte flygtninge"

Ja, men det kræver at en overordnet organisation som f.eks. FN påtager sig ansvaret og sorterer flygtningene, og at EU opretter en overordnet organisation, der fordeler dem. Det slagsmål der er opstået mellem europæiske lande for at sende problemerne videre til naboen er simpelthen uværdigt.

"Fanden stå i EU der ikke formår at lukke grænserne og fanden stå i ngo idioterne der agerer menneskesmuglere og ikke mindst fanden stå i venstreradikale idioter der vil have endnu flere af disse falske flygtninge herop"

Fanden stå i alle de snævertsynede idioter, der lukker øjnene og nægter at forholde sig til problemerne. Som ikke kan se ud over deres egen næsetip.

• #27   16. jun Mens vi snakker om demokrati - igår fejrede man vores flag. Jeg ville ikke skrive noget igår, for lad dog folk fejre hvad de har lyst til, men jeg så andre, der har den samme holdning som jeg.

Korstogene var plyndringstogter! Jeg bryder mig ikke om sagnet om at dannebrog faldt ned fra himlen, og så vendte krigslykken. Biskoppen lå på knæ og bad med armene i vejret, og til sidst var han så træt i armene at et par af hans medhjælpere måtte holde hans arme oppe.

Man ville over og kristne estlænderne. For mig symboliserer det sagn danskernes evner til at komme med gode forklaringer på deres dårlige handlinger.

• Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 150
    #28   16. jun Ja, men det kræver at en overordnet organisation som f.eks. FN påtager sig ansvaret og sorterer flygtningene, og at EU opretter en overordnet organisation, der fordeler dem. Det slagsmål der er opstået mellem europæiske lande for at sende problemerne videre til naboen er simpelthen uværdigt.

Det gør FN jo allerede, men de har det problem at medlemslandene betaler mindst muligt og de penge som man har lovet får FN ikke altid.
    Konventionerne er allerede på plads og har været det i årtier, man flygter til nabolandet og det er så FN med alle medlemslandene i ryggen der skulle tage sig af flygtningene derfra.
    Det gør de så også med de midler der bliver stillet til rådeligt af medlemslandene, men når man som i Danmarks tilfælde bruger omkring 50 milliarder kroner om året på indvandring, og beløbet stiger år for år, så er det begrænset hvad der yderligere er mulighed for at bruge til FNs flygtninge organisation.
    For de penge kunne man sandsynligs brødføde samtlige flygtninge i FNs flygtninge lejre, og så havde de i det mindste gjort en god gerning der, hvad man næppe kan sige at de gør her hjemme.
    Og i øvrigt gør Flygtninge konventionen og Schengen traktaten mellem EUs lande, at vi reelt kun er forpligtet til at tage bådflygtninge og eventuelle Jøder fra Malmå hvis disse skulle blive forvist af deres nye landsmænd.
    Og hvis det ikke var for en forfejlet indvandre og flygtninge politik, så ville vi have haft penge til at hjælpe der hvor der vitterligt er behov for hjælp, og at den er forfejlet må vi vel konstatere når man finder det nødvendigt at nedrive beboelses blokke for at undgå Svenske tilstande.
    Men hvis det var muligt ville man så bruge så store beløb der hvor der er brug for dem? Jeg tvivler, men det er så en helt anden sag.

• #29   17. jun De uciviliserede som netop får/ tager magten, ser vi jo i såkaldte Ghetto områder.

Når der er problemer med at ambulancer, brandvæsen, hjemmehjælpere, politi kan blive kan blive forhindret i at komme de steder, så er der noget helt galt!

Når områder bliver erklæret for at her er det Sharialoven der gælder, er der noget galt!

Når danske butikker, barer bliver udsat for afpresning og chikane, fordi de sælger alkohol eller svinekød, er der noget galt!

Når generation efter generation af mange af disse mennesker nægter at leve efter vores måde at opføre sig på, er der noget galt!

Når mange spiller 'ofrekortet', og lægger skylden på deres manglende formåden, manglende integration over på danskerne er der noget galt!

Når man ser at det specielt er muslimske indvandrere der skaber problemer i samtlige europæiske lande, ja så er det noget helt galt!

Så ja, de uciviliserede forsøger at tage magten.

Kommentér på:
Når de uciviliserede får magten.