{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Fest på Rådhuspladsen {{forumTopicSubject}}

Der var fest på Rådhuspladsen i går, og jeg har set bunker af billeder og videoer på Facebook og Twitter, men kunne ikke finde en avis, der omtaler det, og dermed ikke billeder at sætte ind her.

Muslimer, kristne, ateister og jøder festede sammen. Det er det Danmark, vi er mange, der drømmer om.

Stram kurs havde meldt deres ankomst, men det havde fredsbevægelsen også og mange med dem. Der blev lavet en beskyttende menneskekæde rundt om muslimerne. Sådan skal det gøres. Når muslimerne mærker, at vi andre er parat til at forsvare dem, så bliver de mindre desperate over typer som Paludan, og dermed vanskeligere at provokere.

Billedet fra Amerika, hvor alle racer lever sammen, er for alvor på vej til Danmark. Det skal ikke være race eller religion der afgør, hvem vi vil snakke med. Jeg vælger selv!

Jeg fandt et andet billede her, som siger det samme

https://www.altinget.dk/eu/artikel/friis-bach-migrationskrisen-er-en-myte-hvornaar-toer-politikerne-at-sige-det-hoejt?fbclid=IwAR2TIi9rJZsu-LfNuf-9pKhNafgcUs4kgwEQbSuWxpxZ9Gbn2idvOpcnZCo#.XN0ESQ5k6yg.facebook

Kommentarer på:  Fest på Rådhuspladsen
  • #2   2. jun Har Paludan nogensinde forulempet muslimer fysisk? En beskyttende kæde omkring muslimer - er der nogen sinde været fysisk vold mod muslimer her i danmark?

//citat
    Muslimer, kristne, ateister og jøder festede sammen
    //citat slut

til en EID?? den tror jeg ikke på.

Er vi ikke langt forbi 1 April?

• #3   2. jun Ja, Alis du søger rund på nettet.

Men virkeligheden kan du ikke klare, for du er angst for at komme ud, angst for at møde andre mennesker.

Nej, du kan ikke udtale dig om ret meget.

• #4   2. jun Med hensyn til link

Så står der sgu dødme at der kom 700 millioner turister til EU for lige at drage et eksempel ...hvad har det med sagen at gøre.? Det antal kunne eu godt håndterer? igen??? hvad i helvede har det med flygtninge at gøre?

Er det en journalist elev der har skrevet det bras?

• #5   2. jun Det der foregik på Rådhuspladsen var pinligt. Jammerkoncert og mavebøjninger til det. Tænk hvad turisterne har tænkt!
    Det er dybt forrykt at maskeringsforbud ikke har konsekvens! Politiet er lamningshandlet, de tør ikke give bøde! Men at tilbageholde en dansk advokat for overtrædelse af hjemmel der forbyder forsamling kan de godt, trods han var ene mand!
    Det er jo helt galt.

• #6   3. jun Siddik Lausten skrev...

Flere burde ønske danske muslimer glædelig Eid
    Selvfølgelig skal statsministeren ønske ”glædelig Eid”. Og måske var der langt flere danskere, der skulle gøre det samme.

ja så?

Han må absolut være indædt halal hippie, på trods han er lærer - han er så også total virkeligheds fjern.Hvad rager muslimske fejringer kristne?

• #7   3. jun Jeg vil forslå at man om døber Rådhuspladsen til Ramadanpladsen, så er vi inkluderende.

• #8   3. jun Polysl #2
    "er der nogen sinde været fysisk vold mod muslimer her i danmark?"

Det har der i meget høj grad. De får bank, og man river tørklæderne af kvinderne. Der er ikke noget politi, der beskytter dem.
    Oven i det bliver de diskrimineret på arbejdsmarkedet og i andre sociale sammenhænge.

I dette tilfælde på Rådhuspladsen var der tale om at beskytte muslimerne imod psykisk vold. Paludan kan være utroligt modbydelig når han verbalt får til angreb. Efter hvad jeg har læst skulle der være brændt koraner af, og Paludan og hans kumpaner ville have serveret helstegt pattegris.
    Paludan er en speciel type, der lurer sig frem til hvordan man rammer og provokerer mennesker, evt. bryder dem ned. Nogle mennesker kan ikke mærke andre menneskers følelser, derfor kan det forekomme meget mærkeligt, hvordan de forstår at manipulere med dem - følelser, de angiveligt ikke kender. Den bedste forklaring læste jeg engang for mange år siden i en psykologibog - de kan høre instrumenterne i orkestret, men de forstår ikke musikken.

Det er meget vigtigt at han og hans tilhængere ikke får medindflydelse på andre menneskers liv. Det er galt nok at han er advokat.

• #9   3. jun Cris7 #3

Og hvad ved du så om hvad jeg er bange for? Hvad forstår du om Ocd? Jeg har levet indespærret i min lejlighed i 20 år p.g.a. angst, og jeg har overlevet det.
    Jeg er ikke bange for mennesker.

Da jeg ustandselig bliver påduttet alt muligt, har jeg lavet en hjemmeside med den rigtigt forklaring

http://canopoux.dk/Helbredelse-Ocd.html

for at forsvare mig imod dem, der ustandselig har travlt med at forklare hvad jeg tænker og føler.
    Før nedskæringerne i kommunen kom jeg meget ud imellem andre mennesker.

• #10   3. jun Polysl #4
    "Er det en journalist elev der har skrevet det bras?"

Næh, det er en, der har gennemskuet, at når vi skal tjene penge på folk, så er der nærmest ingen grænser for hvor mange vi kan overkomme ind over vores grænser, men når der er tale om mennesker, der har brug for hjælp, så kan vi pludselig ikke noget.

• #11   3. jun Claus G #5

Du lyder som Pia Kjærsgård. Hun havde fået øje på en dame med niqab, og fik et anfald. Jeg så et billede, og der sad ganske rigtigt en tildækket dame.

Hvad med i stedet at glæde sig over at så mange mennesker kan finde sammen om at fejre en muslimsk fest?! Var det ikke mere nærliggende?

• #12   3. jun Polysl #7
    "Jeg vil forslå at man om døber Rådhuspladsen til Ramadanpladsen, så er vi inkluderende. "

Ville det kunne få dig til at holde op med at brokke dig over no-go-zoner?

• #13   3. jun #8

Alis

Kalder du overfald på muslimer som problem? sidste episode var i 2015 hvor en kvinde fik revet tørklædet af og skældt ud, man kan ikke læse nogen som helst siden.

• #14   3. jun #10

Nu er indvandring med et job ikke et problem, det er som sådan en fordel for Danmark, og vi skal ikke i godhedens navn bare lade ladeporten være åben - jeg fatter ikke at de dapper helt til Danmark når der er så mange andre lande de kan slå sig ned - så nej ud med dem og tilbage til nærmeste sikre land.

• #15   3. jun Alis, tak for kompliment smiley

Så længe forståelsen ikke går begge veje, kan det være svært med gensidig glæde. Tænk hvad der ville ske hvis en flok jøder gjorde det samme i et muslimsk land. Tror du der havde været gensidighed der? Jeg ved der ikke ville. Muslimerne ville blive ganske primitive, præcis som de har vist sig over for Stram Kurs feks. Du kan per definition ikke kæde en kultur der står for berigelse, undertrykkelse og vold, sammen med kulturer som står for åbenhed, demokrati og nutidig dialog. Det er som at bage brød uden væske.

• #16   3. jun Polysl #8

Der er masser af overfald på muslimer. Det kan man læse om, hvis man følger med de rigtige steder. Du har selv været med til at lære danskerne, at de kan sparke til muslimerne, som de har lyst til.

• #17   3. jun Claus G #15

Ja, det er godt med dig. Det var ikke noget kompliment, jeg kan ikke fordrage Pia Kjærsgård.

Claus skriver "Du kan per definition ikke kæde en kultur der står for berigelse, undertrykkelse og vold, sammen med kulturer som står for åbenhed, demokrati og nutidig dialog. "

Jeg går ud fra at første del skulle være muslimerne, og anden del Danmark. Jeg er uenig i begge dele. Vi har ingen grund til at føle os som bedre mennesker end muslimerne. Vi skal integrere dem som ligeværdige og med respekt for deres kultur og religion.

• #18   3. jun Der er forsvundet ret mange indlæg i denne tråd? Jeg ved ikke hvorfor, men man skal være opmærksom på, at tråden måske ser anderledes ud end da man først læste den igennem.

• #19   3. jun Alis

Der er da ikke slettet noget...ellers ville der være huller men tråden går fra 19 - 1

• #20   3. jun Alis, jeg tog det som et kompliment. Ikke at jeg er enig med hendes parti, men hun er om nogen et livsglad menneske, der elsker dyr, kultur og har enorme mængder af empati, fornuft og så er hun ganske nede på jorden når man fører en samtale med hende. Og så er hun iøvrigt en af de helt få politikere der har haft et alm service job. Så ja, hun kender også til erhvervslivet.

Du har ret, den ene part jeg hentyder til er troende muslimer, den anden part er ikke nødvendigvis Danmark. Det er jo ikke kun her at der er netop de mange problemer.

• #21   3. jun Næh, her er der altså heller ikke slettet noget i din tråd?

• #22   3. jun nu går den fra 22 til 1

• #23   3. jun Undskyld! Jeg er vist træt, jeg må have set på de numre, der refereres til i stedet for nummeret på indlægget.

• #24   4. jun ok alis

Kommentér på:
Fest på Rådhuspladsen