{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Messerschmidt - en notorisk løgner? {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/ny-eu-loegn-messerschmidt-afsloeret-for-aaben-mikrofon/7187980?trackid=Jp%20lister%20seneste

Hvad mener du, er Messerschmnidt en notorisk løgner? eller mon han selv tror på det, han siger?

For mig er han en lidt for smart fyr, der ikke tager det så nøjagtigt med sandheden, men han skal som nok blive stemt ind i Folketinget, ham skal vi nok få 'meget glæde' af - som

michael h 07. jun. 2018 07.18 siger

Han er den danske udgave af "komiske Ali".

Kommentarer på:  Messerschmidt - en notorisk løgner?
  • #1   7. jun Ja, i starten var man jo imponeret af MM tilsyneladende skarpe hjerne, men det tyder på, at han er lidt for smart.

Bare DF ikke 'brænder' sig på ham....

• #2   7. jun EU er som at ligge et bundt pengesedler foran en tyv. Alle svinder - det eneste som det drejer sig om er, ikke at blive snuppet.

Så griner man når en bruger skriver: at EU sørger for fred imellem landende,,,værre gang sludder, EU har ikke en hær, og kan ikke skaffe en hær, det har vi NATO til.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 18 Svar: 337
    #3   7. jun Lige så vel som at jeg synes, det er skammeligt, at Lars Løkke ikke er blevet strittet ud af Folketinget for længe siden, lige så vel synes jeg, det er skammeligt, at nogen kan finde på, at opstille og vælge Messerschmidt som kandidat til samme Folketing! Jeg bliver så træt i hovedet!

Kommentér på:
Messerschmidt - en notorisk løgner?