{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Suk EU prøver igen og igen. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste at EU vil komme med et forslag om at entre dagpengereglerne i Danmark, så folk der rejser ud af Danmark så vil kunne få dagpengene med sig i et halvt år frem for de tre måneder de så har ret til nu.
Jeg er jo blevet meget mere EU skeptisk og jo jo det gør det jo ikke bedre at jeg så syntes at EU undergraver Danmarks velfærdssystem med alle deres gode ideer, børnepenge der sendes ud af Danmark, skattefrie beløb der sendes ud af Danmark + at en person der kommer til Danmark næsten på et splitsekund kan få ydelser, de ikke kan få i andre lande (et ordsprog siger: når krybben er tom, bides hestene) og nu mangler jeg jo ikke noget, men det er der efterhånden mange der gør i lille Danmark og vi kan vel godt give EU og deres regelsæt om den piv åben grænsekontrol skylden + EU og deres regelsæt om den frie arbejderindrejse i andet EU land skylden.
Nu er jeg jo humanist, men jeg har nogle men"er.
1. Hvorfor laver vi ikke orden i egen redde, før vi prøver at redde andres reddekasser, Danmarks hjemløse har vel også rettigheder eller er jeg bare helt væk.
2. hvorfor hjælper vi ikke flygtningene i eget land og det skal ikke kun være med pengebeløb, nej der skal handlekraft ned til de lande der har brug for hjælp og ja jeg tænker på Afrika.
3. Grækenland er vel et godt bevis på at EU og EU landenes måde at handle på, jeg syntes jo at EU centralisere og eller uddeler penge til højre og venstre til arbejdspladser der så tager en tur til et andet EU land for så efter x-antal år at rykke tilbage til hjemlandet igen (et cirkus uden lige), samtidigt med at der svindles så meget i EU at jeg ikke engang tør sætte tal på og hvem skal betale for den svindel OS.
Når men jeg vil tænke på de stakler der er blevet hjemløse og fattige her i Danmark og nej jeg er blevet træt af at høre om alverdens ulykker, så høre snart ikke radioavis, ej heller ser jeg TV-Avisen (kun meget sjældent), syntes det er træls - hvad med jer.

Når men God Jul, hvis vi ikke høres.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Suk EU prøver igen og igen.

Annonce