{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
78 visninger | Oprettet:

Lover stalker killer {{forumTopicSubject}}

Har i set den dokumentar på Netflix ?

Det er jo helt utroligt hvad kærlighed kan få mennesker til .
Når jeg ser sådan en dokumentar så tænker jeg nok lidt som Alis.
Baggrund for stalkeren.
Det er ikke nogen undskyldning for det hun har gjort.
Men måske det hendes baggrund kan give en forklaring på hvorfor hun ender sådan.

Håber nogle af jer har set den eller vil se den smiley

Kommentarer på:  Lover stalker killer
  • #1   12. feb Har læst om serien. Vil gerne se den. Men har ikke Netflix.

• #2   12. feb Åh hvor træls. Det er en film på 1.5 time smiley
    Det altså en skam tror du vil finde den spændene.
    smiley

• #3   12. feb Ps jeg kan jo hører når jeg spørger kollegaer og venner , så er mændene noget mere åben og modige med netdating
    Hvor kvinderne er sådan lidt mere betænkelig ved at mødes med fremmed mænd.

Jeg er selv sommetider på dating men dropper det hurtigt igen for jeg er jo en falsk vare, for når jeg kigger mig omkring i mit eget liv så vil jeg ikke lukke nogen ind alligevel smiley

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 10 Følgere: 60 Emner: 124 Svar: 5.794
    #4   13. feb Jeg ville også gerne vide baggrunden for stalkeren.

Nu har jeg set filmen på Netflix, og det er godt nok en barsk omgang. Hun stalker en mand, der har afvist hende, og ikke alene ham men også hans omgangskreds og børn. For at gøre det ekstra forvirrende, så viser det sig, at hun er identitetstyveri og i virkeligheden en anden end den, hun give sig ud for.

Noget jeg sad og undrede mig over, er at nogen kan lægge så meget energi i at genere deres medmennesker og gøre livet surt for dem, og i årevis.

Jeg har også haft sådan en vedblivende stalker, men heldigvis uden fysisk overlast. Jeg var bange alligevel, og når jeg vidste han var i nærheden så spærrede jeg min hoveddør med forskellige ting om natten. Engang lagde han sig til at sove ude på måtten fordi jeg ikke ville lukke ham ind.

Jeg fortalte ham den ene gang efter den anden, at jeg ikke ville have noget med ham at gøre, men der var ikke hul igennem. Han forstod det ikke.

Kommentér på:
Lover stalker killer

Annonce