{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
130 visninger | Oprettet:

Prins Pedo Andrews {{forumTopicSubject}}

Har lige tabt hvad han elsker mest, hans medaljer og titler samt hans uniform.

Måske er der retfærdighed alligevel hos de royale, eller er de bange for dårligt omtale ?

Hans titler, som han virkeligt har knoklet og slidt for smiley bliver nu fordelt hos de andre kongelige

Hans slot og apanage får han lov at beholde, han skal vel ikke sulte ihjel vel. smiley

https://www.msn.com/da-dk/news/other/prins-andrew-mister-milit%C3%A6re-titler-og-protektorroller/ar-AASKfXi?ocid=msedgntp

Kommentarer på:  Prins Pedo Andrews
  • #1   13. jan HUM jeg tænker på hvorfor den historie pludseligt kommer frem igen især hvis der engang blev indgået et forlig smiley

• #2   13. jan Det er fordi det er et andet retssag Leon, eller rettere sagt et nyt retssag og der komme flere af slagsen hvis der kommer flere anmeldelser smiley

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 121 Emner: 448 Svar: 2.744
    #3   14. jan Jeg har overhovedet ingen forståelse for sådan en anklage, som nu den mod prins Andrew, over 20 år efter, han angiveligt skulle have misbrugt den unge 'dame'.

Mon ikke hun dengang har solet sig i bekendtskabet med en så kendt person? og i dag vil hun slå kapital af bekendskabet?

På det over 20 år gamle billede af hende og Andrew, ser hun da ikke ligefrem ulykkelig ud tværtimod.

profilbillede
  • #4   14. jan Tja Annella.
    Jeffrie Epstein begik selvmord,
    Maxine Giswell skal 65 år i fængsel

Skal de slippe fordi de er kendt ?

Der er også en par sager på fra meget unge piger i organiseret misbrug, jeg synes Andrew må også tage hans del af skylden, Spørgsmål om alle de andre som Kevin Spaxcey og Trump også få en tur.

Forresten er mange af de sager kun få år gammelt

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#5   14. jan Selvfølgelig skal ingen kendte slippe for straf, hvis de har begået noget ulovligt, men jeg køber stadigvæk ikke beskyldningerne mod prins Andrew, jeg er overbevist om, at den dengang 17-årige IKKE blev misbrugt men frivilligt indlod sig med ham.

Og den sag er over 20 år gammel, hvad der siden er sket, aner jeg ikke det mindste om, da jeg ikke har fulgt med i beskyldningerne mod de anklagede.

Og forøvrigt har patologen Dr. Michael Baden, han deltog i obduktionen af Epstein, udtalt, at der var tale om mord og ikke om selvmord.

• #6   14. jan jojojo jeg må give Annella ret den unge dame ser ikke særligt ulykkelig ud og 20.år - jeg tænker også på om det er grundet penge sådan sag komme op igen.

• #7   14. jan Jeg spørger JOJO

Hvordan vil du kunne føre et bevis på misbrug for 20 år siden?

• #8   14. jan Annella, Polysl og Leon.

I alle har sikker ret, men der er en par MEN:

Jeg gør bare som om jeg har meget forstand på den sag smiley

Ingen er dømt, til de er dømt. det kan vi vel nok blive enig om .

Sagen imod Prince Andrew føret af Madamme Giuffrie, er ikke over 20 år gammelt men er fra 2009.

Hun var 17 år gammelt og hvis man skal tyde billedet var han glad og lykkeligt, men det er ikke hvad sagen drejes om ..

Hun har anklaget, og fik ret af dommeren at hun blev groomed til at have sex med Prince Andrew.

På tværs af sagen er der anklager imod Governør Bill RIchardsen, Senator George Mithchill og eksikutiv direktør Tom Pritzker samt Glen Dublin

Flere fungerer i sagen som ikke er dømt man kan blive sagsøgt og det er Kevin Spacey, former præsident Bill Clinton og former præsident Trump.

Jeg vil give alle ret ind at det er en gammelt sag, jeg vil også gi ret in at Eppstein muligt blev myrdet, men ifølge den officielle fortolkning var det selvmord.

De hele bliver sikker til en boxoffice hit på broadways filmatisering af sagen, men kan vi ikke blive enig om at det er en komplicerede sag som langt fra er slut.

Jeg synes ikke at en kongeligt peckermand skal være mere specielt som en almindigt menneske, jeg synes ligesom alle andre at sagen drejes om penge fra alle involverende, og lad os ikke glemme at Prince Andrews allerede har lavet forlig med Virginia Roberts for ca. 3.5 million kroner i sagen.

Sagen køres videre og det er godt underholdning smiley

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#9   14. jan Altså jojojo nu må du sørme tage dig sammen og begynder at tælle enten på fingrene eller på en kugleramme, eller du må have hjælp fra Lena smiley

Sagen ER over 20 år gammel, Madamme Giuffrie påstår, hun blev voldtaget af prins Andrew, da hun var 17 år gammel, i dag er hun 38 år.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#10   14. jan ......og lad os ikke glemme at Prince Andrews allerede har lavet forlig med Virginia Roberts for ca. 3.5 million kroner i sagen.

Ikke rigtigt jojojo, de ca. 3.5. mio. kr. (500.000 $) blev i 2009 betalt af Epstein mod at Virginia Giuffrie (dengang Virgina Roberts) trak en klage tilbage mod ham.

• #11   14. jan Annella
    Du kan godt, og du må godt ha ret i sagen.

Fra de ca. 212 sider af sagen læser jeg dem som jeg gider at læse, hvis dine links viser anderledes må de være de rigtige og mine de forkerte.

Jeg er ligeglad, jeg forholder mig til de seneste, og dem skal der nok komme mange af, men i bund og grunden synes jeg at gamle pædofiler skal straffes uanset om det er få eller langt tilbage.

De skal ikke slippe for ansvar for de liv de har ødelagt. penge eller ej.

• #12   14. jan Jeg tror at man mange gange vil ku se hvordan gamle sager pludseligt findes frem for at ødelægge politiske modstander smiley

• #13   15. jan Da sagen begyndte at rulle, og flere kendte blev inddraget, blev det jo ret tydeligt at Epstein og Maxine Giswell havde skabt en ' hemmelig sex-legeplads' for de rige.

Meget unge piger, som så godt ud og intet havde, blev gromet og forført til at deltage i ting som de af nød følte sig presset til.

Andrew lavede jo det forfærdelige interwieu, hvor INGEN troede et ord af hvad han sagde.

At han fx. aldrig havde mødt pigen, for lige netop denne dag havde han inviteret sin datter på pizza! (Trods billedet).

At han ikke svedte, fordi han havde fået indsprøjtninger med adrenalin pga. krigen. (Falkland)

Det kan godt være at der er gået lang tid, men det er så forkert hvad der er sket.

Modet til at stå frem mod så rige og kendte mennesker, er på ingen måde nemt.

De er/bliver beskyttet på alle måder, grundet deres status.

Modsat ville ingen tro på pigerne hvis de var trådt frem tidligere, grundet deres status.

Andrew er jo nødt til at indgå i et forlig nu, for ellers skal han i retten og udspørges, og det tror jeg ikke han eller kongehuset ønsker.

Kommentér på:
Prins Pedo Andrews

x