{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fra dansk til"
fra engelsk til dansk
WD 7 mangler åbenbart nogle opdateringer eller drivers for at kunne ændre et skide sprøg på min pc fra engelsk til dansk -.- nogen der kan hjælpe ?
WD 7 mangler åbenbart nogle opdateringer eller drivers for at kunne ændre et skide sprøg på min pc fra engelsk til dansk -.- nogen der kan hjælpe ?
Skrevet af: gubby-rep . - 27. aug 2012
Fra Engelsk til Dansk
Hey bb. Min far har lige formateret min com efter en ornli omgang virusser. Da jeg saa fik den, er computeren blevet oendret. Jeg skriver ligesom i counter/strike... Kan fx ikk skrive oe, Q og aa...
Hey bb. Min far har lige formateret min com efter en ornli omgang virusser. Da jeg saa fik den, er computeren blevet oendret. Jeg skriver ligesom i counter/strike... Kan fx ikk skrive oe, Q og aa...
Skrevet af: Nico N(; - 25. sep 2008
Oversættelse: fra engelsk til dansk
Nogen der kan hjælpe mig med den bedst mulige oversættelse af denne sætning: Does exposure to Eminem increase sexism?
Nogen der kan hjælpe mig med den bedst mulige oversættelse af denne sætning: Does exposure to Eminem increase sexism?
Skrevet af: Rikke1234 - 15. dec 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fra dansk til hebraisk